De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!
zoeken in:
0
geplaatst: 7 april 2008, 16:34 uur
Soms had ik al een vreemd gevoel hier. Nu weet ik eindelijk de oorzaak. 

0
geplaatst: 7 april 2008, 18:51 uur
Mijn laptop, de computer waarmee ik veelal internet, heeft helaas wat probleempjes en moet opgestuurd worden naar Acer, ter reparatie. Daardoor zou ik zomaar een stuk minder vaak online kunnen zijn dezer aankomende weken.
0
geplaatst: 7 april 2008, 23:14 uur
Sterkte de komende tijd en hopelijk ben je snel weer zonder problemen op het net en dus ook hier.
0
geplaatst: 7 april 2008, 23:41 uur
Nou sterkte joh! Ik heb met je te doen!
Enne... Acer zei je toch? Je weet wel dat 80% van de opgestuurde laptops dan nooit meer terugkomen toch? 
Enne... Acer zei je toch? Je weet wel dat 80% van de opgestuurde laptops dan nooit meer terugkomen toch? 
0
geplaatst: 8 april 2008, 10:48 uur
Ik er de volste vertrouwen in hoor reptile71
Anders stel je me even gerust 
Anders stel je me even gerust 
0
clutch
geplaatst: 8 april 2008, 16:08 uur
Dag allemaal.
Misschien dat sommige het gemerkt hebben; ik ben een tijdje van geband geweest door de mods wegens gekloot met meerdere accounts in het verleden. Nuja, ik ben dus weer terug
Misschien dat sommige het gemerkt hebben; ik ben een tijdje van geband geweest door de mods wegens gekloot met meerdere accounts in het verleden. Nuja, ik ben dus weer terug

0
Bobiej
geplaatst: 8 april 2008, 22:11 uur
Jeuj, clutch is back! Nu moet AGE ook weer snel terugkomen uit Rome, zijn we weer helemaal compleet
.
.
0
WernerGSF
geplaatst: 9 april 2008, 13:10 uur
WernerGSF schreef:
ik spook hier al weer een jaar rond..
ik spook hier al weer een jaar rond..
En in dat jaar al 2000 onzinnige berichten achtergelaten

0
geplaatst: 9 april 2008, 14:45 uur
Niet zo negatief zijn, zie het positief. Altijd van je af schrijven.
0
Father McKenzie
geplaatst: 9 april 2008, 17:36 uur
Ik kijk regelmatig eens in nieuw toegevoegde albums... màn, dan denk je dat je IETS kent van muziek, vergeet het maar, ik denk dat er méér artiesten bestaan dan mensen op deze planeet, zo lijkt het toch, ik kom méér onbekende namen tegen dan namen die me nog iets zeggen, echt, er bestaat een echt overaanbod aan muziek kan ik daar maar bij bedenken...
0
fastpulseboy
geplaatst: 9 april 2008, 17:41 uur
dat komt omdat het "nieuwe" albums zijn. Die moet je nog leren kennen. Maar je kunt ook niet alles kennen, want er is idd erg veel, maar dat is vlgs mij altijd zo geweest....
0
Father McKenzie
geplaatst: 9 april 2008, 17:47 uur
ok, nieuwe albums van artiesten waar je al van gehoord heb, maar als ik bijvoorbeeld zie wàt Marcel allemaal toevoegt, pffft, dan denk ik, wat bestààt er toch allemaal waar ik nog nooit ofte nooit van gehoord heb, echt, wàt een OVERAANBOD, in de sixties was dat aanbod denk ik toch stukken beperkter, om dan een béétje bij te blijven leek me niet eens zo moeilijk... 

0
wcs
geplaatst: 9 april 2008, 17:52 uur
Maar in de sixties had je dan weer geen internet en kon je geen cd's kopieren wat alles dan ook weer een stuk moeilijker maakte...
0
Father McKenzie
geplaatst: 9 april 2008, 18:12 uur
Alles leek me toen veel simpeler, ons leven is er - en dan heb ik het lang niet enkel over muziek hoor - niet simpeler op geworden, echt niet... 

0
geplaatst: 9 april 2008, 18:46 uur
In welke opzichten?In grote lijnen weet ik het zelf ook wel, maar ben er wel heel nieuwsgierig naar,aangezien iemand van mijn leeftijd niet anders gewend is dan deze tijd.
0
Father McKenzie
geplaatst: 9 april 2008, 18:58 uur
Er is gewoon een overaanbod ik zowat alles; films, boeken, dvd's, muziek... zo véél bestaat er, gewoon totaal niet bij te houden, echt niet!
0
geplaatst: 9 april 2008, 19:05 uur
Father McKenzie schreef:
Er is gewoon een overaanbod ik zowat alles; films, boeken, dvd's, muziek... zo véél bestaat er, gewoon totaal niet bij te houden, echt niet!
Ehh, ik bedoelde meer in maatschappelijk opzicht enzo,maar bespaar je de moeite,ik zoek het zelf wel op

0
geplaatst: 9 april 2008, 19:05 uur
Father McKenzie schreef:
Eigenlijk valt het best nog mee als je midden in dat overaanbod geboren bent, denk ik.
0
wcs
geplaatst: 9 april 2008, 19:07 uur
Tsja, ik kan moeilijk de vergelijking maken natuurlijk maar ik ben toch wel blij dat ik de wereld van het internet mag meemaken, leuk hoe makkelijk je tegenwoordig aan muziek raakt. Dat het leven vroeger simpeler was wil ik wel maar al te graag geloven, vreemde maatschappij waarin we nu leven.
0
geplaatst: 9 april 2008, 19:14 uur
Voor iedere periode geld er een moeilijkheidsfactor als het om een kopie maken van muziek gaat.
De bandrecorder: Grote onhandige spoelen die op vershillende snelheden konden worden afgespeeld. Gevoelig voor stof. Een log toestel wat niet bij de stereo paste door zijn formaat.
Cassetterecorder. Compacte bandjes, die als het goed ging best wel leuk waren, maar de geluidskwaliteit viel tegen. En als ze vast liepen in de reccorder lekker pielen om het bandje uit het mechanisme te krijgen.
Cd-branden. Eenmalig gebruik van het materiaal, maar daarvoor in de plaats goede geluidskwaliteit en goed op te bergen in de moderne muziekcollectie. Dus wel goed weten wat er op te branden, door eenmalige branden wat niet te wissen is.
Het is maar waar je voor kiest....
De bandrecorder: Grote onhandige spoelen die op vershillende snelheden konden worden afgespeeld. Gevoelig voor stof. Een log toestel wat niet bij de stereo paste door zijn formaat.
Cassetterecorder. Compacte bandjes, die als het goed ging best wel leuk waren, maar de geluidskwaliteit viel tegen. En als ze vast liepen in de reccorder lekker pielen om het bandje uit het mechanisme te krijgen.
Cd-branden. Eenmalig gebruik van het materiaal, maar daarvoor in de plaats goede geluidskwaliteit en goed op te bergen in de moderne muziekcollectie. Dus wel goed weten wat er op te branden, door eenmalige branden wat niet te wissen is.
Het is maar waar je voor kiest....
0
wcs
geplaatst: 9 april 2008, 19:35 uur
Je hebt natuurlijk ook cd-rewritables... Maar ik kopieer eigenlijk enkel als ik weet dat ik er naar ga blijven luisteren.
0
geplaatst: 9 april 2008, 19:45 uur
Goede aanvulling, in mijn overzicht beperkte ik me alleen tot de meest populaire middelen die daadwerklijk iets blijvends hadden of dit nog hebben.
0
geplaatst: 9 april 2008, 19:57 uur
Father McKenzie schreef:
Nee, maar gelukkig hoef je dat ook niet allemaal bij te houden.
* denotes required fields.