De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!
zoeken in:
0
geplaatst: 17 juli 2008, 02:20 uur
Om zich later weer onder een andere naam in te schrijven...........
0
Bobiej
geplaatst: 17 juli 2008, 08:42 uur
Amicus schreef:
Blijft stoer en ontzettend irritant.
0
clutch
geplaatst: 17 juli 2008, 09:55 uur
Yup, al heb ik dat ook eens gedaan met dimwit die ik destijds als accountnaam had. Die heb ik toen uitgeschreven omdat ik me daarmee nog wel eens gedroeg gelijk mijn nickname was...
0
geplaatst: 17 juli 2008, 09:58 uur
Dankjewel allemaal!!
Ja, de totale kosten weet ik niet, aangezien het mijn verjaardagscadeau was in combinatie met het cadeau voor mijn slagen (op school). Wel weet ik dat ik iets van 40 lessen heb gehad á 42 euro per stuk, en een tussentijdse toets á 145 euro, en een examen á 200 euro, tel uit je kosten
Oh, en Father McKenzie, de Ferrari sponsoren mijn ouders nietjammer genoeg, dus die moet nog even wachten
Ja, de totale kosten weet ik niet, aangezien het mijn verjaardagscadeau was in combinatie met het cadeau voor mijn slagen (op school). Wel weet ik dat ik iets van 40 lessen heb gehad á 42 euro per stuk, en een tussentijdse toets á 145 euro, en een examen á 200 euro, tel uit je kosten

Oh, en Father McKenzie, de Ferrari sponsoren mijn ouders nietjammer genoeg, dus die moet nog even wachten

0
geplaatst: 17 juli 2008, 10:02 uur
BoordAppel schreef:
Lijkt me niet zo'n goed idee als je niet van plan bent om in Engeland te blijven wonen. Links rijden, weetjewel.
(quote)
Lijkt me niet zo'n goed idee als je niet van plan bent om in Engeland te blijven wonen. Links rijden, weetjewel.
Ik was dus wel van plan om na mijn studie in Engeland te blijven wonen
.
0
geplaatst: 17 juli 2008, 19:08 uur
Dat is toch snel, ik heb nog een jaar te gaan en qua leeftijd schelen wij nog geen halfjaar. MBO is sowieso
en niet 
en niet 
0
geplaatst: 18 juli 2008, 11:57 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Dat is toch snel, ik heb nog een jaar te gaan en qua leeftijd schelen wij nog geen halfjaar. MBO is sowieso
en niet 
Mwah, als je ziet wat voor figuren er rondlopen is het soms wel Dat is toch snel, ik heb nog een jaar te gaan en qua leeftijd schelen wij nog geen halfjaar. MBO is sowieso
en niet 
. Maar ik plak er nog een extra jaar aan vast, dus volgend jaar scoor ik hopelijk weer een diploma.Sietse schreef:
welke richting?
Economische shizzle welke richting?
.
0
geplaatst: 19 juli 2008, 23:15 uur
Van harte musicfriek, maar hopelijk blijf je daarnaast de toonkunst beminnen met al dan niet kritische zinnen.

0
geplaatst: 19 juli 2008, 23:17 uur
* denotes required fields.