MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!

zoeken in:
DonDijk schreef:

Dat klopt, het is mijn ''peetdochter''. Maar nu moet je ophouden met deze linke uitspraken want -ook al wil ik hier geen verantwoording voor afleggen- mischien dat er een reden is dat ik haar zie als mijn dochter? Denk er maar es over na.

wat een lage opmerking van die Herman

Lin
Eens.

Krijg soms het idee dat er users zijn die al snel het etiket 'lolbroek' opgeplakt krijgen en dat de moderators daar dan erg snel bij zijn om berichten te verwijderen...Als er dan eens een serieus bericht geplaatst wordt denken ze al snel dat het weer onzin is (heb je hem weer, etc)... erg jammer dat er hier zo gedacht wordt. Iedereen heeft wel eens de behoefte om een beetje slap te ouwehoeren maar echt niet 24/7 hoor.

Misschien eens wat soepeler hiermee omgaan ofzo...of het slappe zever topic weer openen...maar goed, die discussie is al geweest

Hert zou niet eens in me opkomen om het bericht van DonDijk te zien als aandachttrekkerij maar misschien komt dat doordat ik mn best doe om mensen niet gelijk een stempel op te plakken, en inderdaad, de opmerking dat het niet eens zijn eigen dochter is vind ik beneden peil en eigenlijk gewoon ronduit schandalig. Ik vind ook dat de reactie van herman erg op de persoon gespeeld wordt en dat niet eens in het topic moet maar via PM. Dat is tenminste wat de moderators ons wel altijd voorhouden... pmmen en niet op de man spelen in topics. ....

Dit is een topic om dit soort dingen mee te delen en of herman het al dan niet bijzonder vindt moet er niet toe doen,(je bent niet aan het modereren om alleen de berichten die jíj nuttig vindt te laten staan toch?)

Dat iemand gaat beginnen met school vind ik persoonlijk ook niet echt interessant of bijzonder, maar dat is geen reden om het te verwijderen want voor die persoon is het wél bijzonder!

Alsjeblieft gewoon wat minder spastisch berichten verwijderen en mensen een beetje laten gaan, dan reguleert het zichzelf wel.

Hoewel het idd een erg ongelukkige actie / interpretatie van Herman is zal hij in dit geval ook wel inzien dat hij iets te rigoreus de bezem heeft gehanteerd.

Zeg sorry Herman

Lin
En op mn werk moet er nadat er klappen uitgedeeld zijn ook nog geaaid worden

dusse...herman...

DonDijk schreef:
Dat klopt, het is mijn ''peetdochter''. Maar nu moet je ophouden met deze linke uitspraken want -ook al wil ik hier geen verantwoording voor afleggen- mischien dat er een reden is dat ik haar zie als mijn dochter? Denk er maar es over na.

Dat kan allemaal best zo zijn, maar ik kan toch niet raden dat het zo belangrijk is als je in eerste instantie zo'n summier bericht post en daarna alleen maar over haar al dan niet 18+ zijn chat? Je post hier ook berichten in de trant van dat je douchekraan niet meer lekt nb. Sorry dat ik dan ook niet meer altijd weet of je nu serieus bent of niet.

Het spijt me als het verkeerd over kwam, maar ik vind het commentaar van de mensen die de weggehaalde berichten wellicht niet eens hebben gelezen ook een beetje vooringenomen.

Laat me je dan maar (welgemeend!) te feliciteren met dit heuglijke feit. Dat er nog maar veel woorden mogen volgen.

Lin
Ik heb ze wel gelezen, maar blijf bij mijn mening

Ik had het beter via PM af kunnen handelen inderdaad.

Goed, maar weer on topic aub.

TJN
^Gisteren een vast contract gekregen, is toch wel prettig na 2x jobhopping om dichter bij huis te kunnen gaan werken. Daarnaast is het ook werk wat ik graag doe, dus dubbel zo prettig. |

Gefeliciteerd! Super!

Madjack71 schreef:
Geen Eline Veerle naar Couperus, want daar liep het niet zo goed mee af.

Van harte, maar die van Couperus is toch echt Eline Vere hoor

Van harte, maar die van Couperus is toch echt Eline Vere hoor

Klopt GrafGantz.
Ik heb het nagelaten om het aan te passen.
Eline Vere ligt eerder in het gehoor n.a.v het boek. Ik vond Veerle mooier, daarnaast was het noodlot van Vere, nou ook niet echt een opsteker, dus vandaar.

I

DonDijk
Ron Jans is 50 geworden!
En ik word morgen 29!

Harco
Precies elf jaar ouder dan ik.

DonDijk
Herstel; na hertelling word ik 28..

Harco
Hahaha, dementie eist haar tol al.

DonDijk
Harco schreef:
Hahaha, dementie eist haar tol al.

Ik bedoelde: Ik ga mijn 29e levensjaar in

Harco

Lin
tis in mn rug geschoten vandaag, nu voel ik me in en in zielig

En het doet pijn.... tip van de dag: al klimt een kind van anderhalf honderd keer op de vensterbank, lekker laten gaan en er niet af tillen

Wat doe je toch gevaarlijk werk! Maak je maar geen zorgen, ik vind je heel erg zielig!

Lin
hè gelukkig!

DonDijk
reptile71 schreef:
ik vind je heel erg zielig!

Ik ook

Lin
dank u

dat was weer genoeg zelfmedelijden...over naar de geboortes, verlovingen etc

Lin schreef:
dank u

dat was weer genoeg zelfmedelijden...over naar de geboortes, verlovingen etc

Iemand van mijn zus haar klas is bevallen ! (17jaar!)

godlydevil7
haha!

En? Hoe gaat ze d'r voor zorgen? IE Doen haar ouders dat ook of moet ze zelf?

Weet ik niet.
Maar mijn zus liet het vandaag tussendoor even weten dat iemand van haar klas bevallen was.

Soit, ik had net gedaan met eten en zette me aan deze bureaustoel en stak net die oortjes in omdat ik nog honger had ... naar THRASH !

Heb er bijgevolg niet veel meer van gehoord. Maar schoot me net te binnen omdat Lin het op drong.

Daarnet in mijn mailbox:

Beste Dominique ,

Proficiat, u bent één van de winnaars van de Pegase-wedstrijd "Win elke dag een luxereis voor twee" van De Standaard Online.

Dankzij uw deelname kunt u binnenkort genieten van een weekje vakantie in het onovertroffen Senegal.

Wilt u meer informatie over deze alles-naar-wens-vakantie van Pegase?
Ontdek het hier.

Pegase zal zo vlug mogelijk met u contact opnemen voor de verdere praktische afhandeling van deze wedstrijd.

Met vriendelijke groeten,

De Standaard Online

DonDijk
Je bent verneukt. Als je op die link klikt, krijg je een gigantisch virus die de hele wereld doet vervagen.

Toch gefeliciteerd.

godlydevil7
DonDijk schreef:
Je bent verneukt. Als je op die link klikt, krijg je een gigantisch virus die de hele wereld doet vervagen.

Toch gefeliciteerd.

Beetje slowchat weggehaald.

Ik werd vandaag wakker gebeld met de vraag of ik misschien bij de opnames van een popquiz van de VPRO wilde zijn. Dus toen zat ik vanmiddag opeens tussen de bekende Nederlanders (Bob Fosko, Pete Philly, Denvis, Marike Jager, Robert Jan Stips, Peter te Bos, Armand, etc. etc.). Grappig was vooral dat ik voor de gitarist van Voicst (ik heb een Voicst-beltoon) en Anneke van Giersbergen (op wie ik op mijn 16e wel een beetje heimelijk verliefd was) zat. Donderdagavond komt het op TV.

En hoe kunnen we je herkennen? Die Voicst-gitarist en Anneke ken ik nml. niet, dus dat je daar voor zit helpt niet veel.

En hoe laat op donderdagavond?

Gast
geplaatst: vandaag om 18:17 uur

geplaatst: vandaag om 18:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.