De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!
zoeken in:
0
geplaatst: 5 oktober 2008, 22:56 uur
Tzou mss handig zijn dat je eens een foto van je post Herman, zodat we je kunnen herkennen als je op TV komt. 

0
SelmaDuim
geplaatst: 5 oktober 2008, 23:15 uur
herman schreef:
Ik werd vandaag wakker gebeld met de vraag of ik misschien bij de opnames van een popquiz van de VPRO wilde zijn. Dus toen zat ik vanmiddag opeens tussen de bekende Nederlanders (Bob Fosko, Pete Philly, Denvis, Marike Jager, Robert Jan Stips, Peter te Bos, Armand, etc. etc.).
Grappig was vooral dat ik voor de gitarist van Voicst (ik heb een Voicst-beltoon) en Anneke van Giersbergen (op wie ik op mijn 16e wel een beetje heimelijk verliefd was) zat. Donderdagavond komt het op TV. 
Ik werd vandaag wakker gebeld met de vraag of ik misschien bij de opnames van een popquiz van de VPRO wilde zijn. Dus toen zat ik vanmiddag opeens tussen de bekende Nederlanders (Bob Fosko, Pete Philly, Denvis, Marike Jager, Robert Jan Stips, Peter te Bos, Armand, etc. etc.).
Grappig was vooral dat ik voor de gitarist van Voicst (ik heb een Voicst-beltoon) en Anneke van Giersbergen (op wie ik op mijn 16e wel een beetje heimelijk verliefd was) zat. Donderdagavond komt het op TV. 
Leuk, ik ga proberen te kijken.
Ik herken je wel hoor, herman.

0
geplaatst: 5 oktober 2008, 23:26 uur
Wat leuk Herman, wordt je naast een hele bekende hier ook nog bekend in de rest van Nederland. Kortom: dat wordt de site verbouwen om het gros aan nieuwe gebruikers te kunnen verwerken en de snelheid er in te houden. 

0
geplaatst: 6 oktober 2008, 00:11 uur
Van de Oor-site:
Jerney Kaagman deed niet mee en werd vervangen door Margriet Eshuis.
Ik had verder een groen-zwart gestreept shirt aan, maar ik post nog wel ff een foto anders. Maar zo boeiend ben ik nou ook weer niet, ik was gewoon publiek en kom niet aan het woord.
Op donderdag 9 oktober vanaf 20.25 uur zendt de VPRO op Nederland 3 bijvoorbeeld de 50 Jaar Nederpop Quiz uit, een genadeloos doordenderende show, gepresenteerd door Eric Corton, waarin drie generaties vaderlandse popmusici strijden om de Nederpop 50 Trofee. De deelnemende drie teams zijn De Levende Legendes (Armand, Jerney Kaagman en Robert-Jan Stips), De Hitkillers (Peter te Bos, Monique Klemann en Rudeboy) en Jong Oranje (Pete Philly, Marike Jager en Denvis), de ‘huisband’ is het draaitafelriddersduo C-Mon & Kypski en gastoptredens zijn er van o.a. Andy Tielman.
Jerney Kaagman deed niet mee en werd vervangen door Margriet Eshuis.
Ik had verder een groen-zwart gestreept shirt aan, maar ik post nog wel ff een foto anders. Maar zo boeiend ben ik nou ook weer niet, ik was gewoon publiek en kom niet aan het woord.

0
geplaatst: 6 oktober 2008, 18:39 uur
Oh, ik was tevergeefs aan het zoeken in het rijtje "levende legendes".
0
geplaatst: 6 oktober 2008, 18:45 uur
Zie je herman de hele avond naar de decolleté van Anneke gluren.
.
.
0
geplaatst: 9 oktober 2008, 07:50 uur
Die mensen hier zijn helemaal gek! Een brandoefening half 7 's ochtends...
0
luijsterburg
geplaatst: 9 oktober 2008, 07:51 uur
Momenteel zijn ze de buurvrouw aan het re-animeren... (40 jaar)
0
geplaatst: 9 oktober 2008, 09:07 uur
Carow schreef:
Caro!!! Hoe bevalt t daar?

0
DonDijk
geplaatst: 9 oktober 2008, 09:57 uur
Das waar. Tis zo herkenbaar, vroeger (zucht) woonde ik in het centrum en kwam er elke zaterdagmorgen een fanfare onder mn huis door!

Soms, in een slechte bui, gooide ik vervolgens broodjes pindakaas naar beneden.
0
geplaatst: 9 oktober 2008, 11:19 uur
luijsterburg schreef:

Hopelijk heeft het geholpen.
0
geplaatst: 9 oktober 2008, 18:02 uur
DonDijk schreef:
Das waar. Tis zo herkenbaar, vroeger (zucht) woonde ik in het centrum en kwam er elke zaterdagmorgen een fanfare onder mn huis door!
(quote)

Je zou voor minder de hele week met je hond gaan wandelen en de uitwerpselen oprapen ipv ze op straat te laten liggen.
Kun je ze s'weekends naar beneden werpen
0
geplaatst: 9 oktober 2008, 18:29 uur
Lin schreef:
(quote)

Ja het gaat hier echt geweldig! Sheffield is echt een hele leuke stad met veel winkels, restaurants en bars. Ook is het de groenste stad van Engeland, met 4 bomen per inwoner
. Het schoolwerk is pittig, maar ik had niet echt iets anders verwacht. Hoe gaat het in ... waar woon je ook alweer
?
0
geplaatst: 9 oktober 2008, 18:38 uur
Je kan natuurlijk op de 97ste verdieping gaan wonen, dan heb je geen last meer van fanfares en straatlawaai. Mss wel meer last van vliegtuigen en kuddes vogels die tegen je ruit aan vliegen.
0
geplaatst: 9 oktober 2008, 18:51 uur
Carow schreef:
. Ook is het de groenste stad van Engeland, met 4 bomen per inwoner
. Ook is het de groenste stad van Engeland, met 4 bomen per inwoner
ha, hier in dit boerengat doen we veel beter. In mijn tuin staan er al 12. En dan heb je nog de scheldevalei aan de ene kant van het dorp (met verboden toegang op bepaalde stukken: zelfzame fauna en flora)
En aan de andere kant hebben we een gewoon bos dat zeer groot is en over meerdere dorpen loopt:

0
geplaatst: 9 oktober 2008, 19:01 uur
Carow schreef:
Ook is het de groenste stad van Engeland, met 4 bomen per inwoner
. Het schoolwerk is pittig, maar ik had niet echt iets anders verwacht.
Ook is het de groenste stad van Engeland, met 4 bomen per inwoner
. Het schoolwerk is pittig, maar ik had niet echt iets anders verwacht.Dus in je studie krijg je dingen als:
Sheffield heeft X inwoners. Er zijn 283.000 bomen in het stadje en gemiddeld 4 bomen per inwoner.
Vraag: Hoeveel inwoners heeft Sheffield?

0
geplaatst: 9 oktober 2008, 19:08 uur
reptile71 schreef:
Dus in je studie krijg je dingen als:
Sheffield heeft X inwoners. Er zijn 283.000 bomen in het stadje en gemiddeld 4 bomen per inwoner.
(quote)
Dus in je studie krijg je dingen als:

Dan is het geen stad, maar een oerwoud!
0
geplaatst: 9 oktober 2008, 20:05 uur
Er zijn ruim 2 miljoen bomen in Sheffield... reken maar uit dus
.
.
0
geplaatst: 9 oktober 2008, 20:10 uur
Maar dan is er vast ook een hoop plattelandoppervlakte buiten de stad.
0
geplaatst: 9 oktober 2008, 20:17 uur
Sheffield is 368 vierkante kilometer, dus dat is ruim 5000 bomen per vierkante kilometer. Ik weet niet hoeveel platteland daarbij zit, maar de stad is dus aardig groen
, dat merk je overal. Ik woon vlakbij the botanical gardens en een aantal grote parken dus dat is wel cool
.
, dat merk je overal. Ik woon vlakbij the botanical gardens en een aantal grote parken dus dat is wel cool
.
0
handsome_devil
geplaatst: 24 oktober 2008, 10:12 uur
ik heb straks mn allereerste tentamen 
*vindt het een beetje eng
*

*vindt het een beetje eng
** denotes required fields.