De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!
zoeken in:
0
handsome_devil
geplaatst: 24 oktober 2008, 17:00 uur
omg, don, hoe raad je dat zo?
en het ging best goed
ik stond met 3 kwartier weer buiten 
en het ging best goed
ik stond met 3 kwartier weer buiten 
0
geplaatst: 24 oktober 2008, 17:33 uur
Daar hoef je geen filosoof voor te zijn hoor...
Gewoon een beetje lezen hier...
0
geplaatst: 24 oktober 2008, 22:26 uur
Ik ga na een nogal MuMe-luwe periode weer eens wat pogingen doen om mijn postfrequentie hier weer wat omhoog te schroeven. Ben inmiddels een beetje gewend aan fulltime werken en kan derhalve weer wat muzikale afleiding gebruiken zo af en toe 

0
Father McKenzie
geplaatst: 25 oktober 2008, 11:12 uur
Lukas schreef:
Ik ga na een nogal MuMe-luwe periode weer eens wat pogingen doen om mijn postfrequentie hier weer wat omhoog te schroeven. Ben inmiddels een beetje gewend aan fulltime werken en kan derhalve weer wat muzikale afleiding gebruiken zo af en toe

Véél plezier ermee, vriend!
Ik ga vanaf januari een dagje minder werken; Ik begin dan aan een 4/5 contract en zal iedere woensdag vrij zijn. In mijn job als vrachtwagenchauffeur zal zo'n vrije dag middenin de week méér dan welgekomen zijn!

0
Father McKenzie
geplaatst: 25 oktober 2008, 11:14 uur
Ziezo, ik kon vannacht de slaap niet vatten en kampeer hier nu ondertussen haast heel de voormiddag.
Er zijn nog andere katten te geselen, zoals boodschappen doen, wat lekker fietsen - de mist is aan het wegtrekken - cd's branden voor een vriend, mijn dikke turf van John Lennon (definitieve biografie van Lennon) verder lezen, mijn foto's naar de pc rippen, etc.... werk genoeg en daarom zie :
ik ben ribbedebie! Tot vanavond of zo!

Er zijn nog andere katten te geselen, zoals boodschappen doen, wat lekker fietsen - de mist is aan het wegtrekken - cd's branden voor een vriend, mijn dikke turf van John Lennon (definitieve biografie van Lennon) verder lezen, mijn foto's naar de pc rippen, etc.... werk genoeg en daarom zie :
ik ben ribbedebie! Tot vanavond of zo!

0
geplaatst: 25 oktober 2008, 13:42 uur
Fietsen, goed idee. Het is mooi weer, zowaar! Lukas, welkom (weer) terug. 

0
Father McKenzie
geplaatst: 25 oktober 2008, 13:49 uur
Ben nog even teruggekeerd, ben volop Ryan Adams aan het rippen naar de pc, wil wat leuke "cassettebandjes" hebben voor in de truck, dus zelfgebrande ceeedeetjes, ik neem nooit originelen mee, die zien te veel af in de truck!
Nu ga ik met ons moeder bookschappen doen en dan inderdaad fietsen, want de zon schijnt hier nu volop!

0
Father McKenzie
geplaatst: 25 oktober 2008, 19:41 uur
Fietstocht was héérlijk, mooi herfstig landschap, lekker fris en gezond met een splinternieuwe prachtige fiets, soms is geluk nogal simpel. 

0
SelmaDuim
geplaatst: 25 oktober 2008, 19:58 uur
Hmm, ik dacht dat dit een topic was om belangrijke persoonlijke mededelingen te doen?
Ik heb vandaag een was gedraaid, een bonte was wel te verstaan. Ook heb ik de douche schoongemaakt en het huis gestofzuigd. Dit allemaal natuurlijk nadat ik heerlijk heb uitgeslapen en heb ontbeten. Oh ja, en vanavond hebben we sushi gegeten. Morgen hoop ik te gaan sporten nadat ik uitgeslapen ben en wat de rest van de dag doe weet ik nog niet.
Ik heb vandaag een was gedraaid, een bonte was wel te verstaan. Ook heb ik de douche schoongemaakt en het huis gestofzuigd. Dit allemaal natuurlijk nadat ik heerlijk heb uitgeslapen en heb ontbeten. Oh ja, en vanavond hebben we sushi gegeten. Morgen hoop ik te gaan sporten nadat ik uitgeslapen ben en wat de rest van de dag doe weet ik nog niet.

0
geplaatst: 25 oktober 2008, 23:45 uur
Inderdaad, maar laten we niet elke poep en scheet hier gaan melden.
Wat slowchat weggehaald.
Wat slowchat weggehaald.
0
geplaatst: 26 oktober 2008, 00:19 uur
Wij gaan morgen wandelen of fietsen - afhankelijk van het weer.
Vandaag aten wij: langousten met coquilles en zeewier in een saus van koreander en sinaasappelsap als voorgerecht; erna: runderhaas met eekhoorntjesbrood (fungi porcini), boontjes, frites en een goed glas shiraz.
Erna: diverse kazen met dezelfde shiraz.
Main question: r u happy? Ja, ik moest mijn frequente draaien van New Order verantwoorden (én compenseren: food & love, weet u wel), alsmede het draaien van andere post-punk wave etc. Welnu, Spandau Ballet, Human League, en (surprise) Glasvegas heeft mij de weg naar harmonisatie en mutual understanding gegeven.
Oh Lord, won't you buy me a Mercedes Benz?
Vandaag aten wij: langousten met coquilles en zeewier in een saus van koreander en sinaasappelsap als voorgerecht; erna: runderhaas met eekhoorntjesbrood (fungi porcini), boontjes, frites en een goed glas shiraz.
Erna: diverse kazen met dezelfde shiraz.
Main question: r u happy? Ja, ik moest mijn frequente draaien van New Order verantwoorden (én compenseren: food & love, weet u wel), alsmede het draaien van andere post-punk wave etc. Welnu, Spandau Ballet, Human League, en (surprise) Glasvegas heeft mij de weg naar harmonisatie en mutual understanding gegeven.
Oh Lord, won't you buy me a Mercedes Benz?
0
geplaatst: 26 oktober 2008, 00:26 uur
SelmaDuim schreef:
Morgen hoop ik te gaan sporten nadat ik uitgeslapen ben en wat de rest van de dag doe weet ik nog niet.
Morgen hoop ik te gaan sporten nadat ik uitgeslapen ben en wat de rest van de dag doe weet ik nog niet.

Ik hoop niet weer een potje zeiken alhier.
0
geplaatst: 26 oktober 2008, 00:35 uur
0
handsome_devil
geplaatst: 26 oktober 2008, 00:37 uur
GrafGantz schreef:
(quote)

0
geplaatst: 26 oktober 2008, 00:38 uur
Ik sluit me bij bovenstaander aan.
P.S. Ik ben over anderhalve week al weer een jaar vader. Mijn vrouw was een jaar geleden uit gerekend.
P.S. Ik ben over anderhalve week al weer een jaar vader. Mijn vrouw was een jaar geleden uit gerekend.
0
geplaatst: 26 oktober 2008, 00:46 uur
Dus je vrouw is nu al een jaar lang uitegerekend? Wauw! Heeft ze daarvoor alleen maar altijd sommen gemaakt?
0
geplaatst: 26 oktober 2008, 00:49 uur
GrafGantz schreef:
reptile71 schreef:

handsome_devil schreef:

Altijd weer schattig om te zien, de zielige meelopertjes en napraters in polonaise.

0
geplaatst: 26 oktober 2008, 00:51 uur
Gelukkig hoef ik me nu niet aangesproken te voelen. En ook voor dit soort venijnige opmerkingen naar andere gebruikers is dit topic niet bedoeld trouwens, als crewlid zou je toch beter moeten weten lijkt me.
0
geplaatst: 26 oktober 2008, 00:53 uur
Sinds wanneer is lachen om een opmerking van iemand meelopen? Vnl. als vriendinnetjes gekwetst zijn toch?
0
geplaatst: 26 oktober 2008, 00:57 uur
reptile71 schreef:

@mju: Eet jij dat soort dingen op?
(quote)

@mju: Eet jij dat soort dingen op?

Ben je nou jezelf en Lin (en je dochter) aan 't uitnodigen?
Weliswaar geen (a)google-aar is mjuman een verdienstelijk hobbykok.
0
geplaatst: 26 oktober 2008, 00:59 uur
Tsja, als we ruzie gaan lopen zoeken vanuit de Soulseek-room kan het topic net zo goed wel dicht. Hij gaat later wel weer open.
* denotes required fields.