MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!

zoeken in:
Hij is weer open.

Give Jah thanks and praises....na intensieve beluistering van Bob Marley cdees de afgelopen dagen en voor dat ik opging nog Uprising....ben ik geslaagd voor mijn rijbewijs...3x is scheepsrecht....in de naam van de vader, de zoon en de heilige geest Bob.. Amen

Van harte Madjack71 en nu maar veel veilige autoritten met Driver's Seat van Sniff 'n' the Tears of een ander nummer, het is jou dag.

Vandaag al weer een jaar papa.

Gefeliciteerd, Leon.

Ruby1966
Leon en Luna, gefeliciteerd!

Ik ben ziek

lauradance schreef:
Ik ben ziek
Take care Laura

deric raven schreef:
Vandaag al weer een jaar papa.

Gefeliciteerd

lauradance schreef:
Ik ben ziek

Veel beterschap

tangmaster
Gisteren voor de 2e keer opa geworden van een kleinzoon.

Lin
gefeliciteerd

en ook leon nog gefeliciteerd met Luna (helemaal vergeten te reageren hier )

Ik ben boos

Ik heb het e-mailadres van de spammer asshole die via mijn emailadres al mijn contacten een spambericht heeft gestuurd. Het is van het bedrijf www.emarketo.com met [email protected] als emailadres. Heb contact gezocht en als verklaring gaven ze me dit:

'Hello

We are scanning through each customer's fuel tank publicity, absolutely no other means, we just want to make our products better marketing
hope you understand ,looking forward to your answers ,thank you'

Ik vind dat die lui wel wat spam terugverdienen. (customer ben ik nooit van ze geweest, kende het niet eens) Sowieso vind ik het misdadig om via iemands emailadres mail te sturen. Dus ik zou zeggen, scheld die lui even lekker verrot (in het engels), leef je uit: [email protected]

Mijn dank is groot

PS1: Je kan het bedrijf ook een bericht sturen via http://www.emarketo.com/contact-form.php

PS2: Mocht je in de buurt zijn kun je ook langs gaan:
Traderscn International Electronics Group
No 108, Beiheyan Street, Beijing, China

krijgen wij die meuk dan ook niet over ons heen als we mailen??

Wel kloten zulke dingen; dat zijn geen grappen.

Nee dat zal wel meevallen denk ik. Liefst zou ik ze massaal met spam bombarderen nu.
Ergste is dat mijn e-mailadres als afzender staat bij die spam en mijn hele addressenboek die mail heeft gehad. Gelukkig zaten er veel mailaddressen bij die niet eens meer bestaan van hele oude contacten. Maar alleen het idee al, het is een soort online verkrachting. Ik heb ze via een contactformulier op www.emarketo.com een bericht gestuurd met spampolice als afzender met een waarschuwing. Ik hoop echt dat ze er van schrikken, zal wel niet, maar proberen kan altijd.

Hoe loopt het met de zwangerschap van jouw kindje (het album), wel al mooie echo foto's gezien.
Alles zit er op en aan.
Kun je al zeggen wanneer de bevalling gaat plaats vinden?
Of is het nog steeds 1 januari?

Releasedatum blijft 1 januari. Mocht hij eerder klaar zijn dan krijgen degenen die hem al besteld hebben hem wel eerder.

Er ligt hier gewoon 10cm sneeuw!

Proficiat; en bevalt het?

deric raven schreef:
Proficiat; en bevalt het?

het is koud

Zijn de kerstboodschappen al gedaan?

Gerards Dream schreef:
Zijn de kerstboodschappen al gedaan?

Zo lang die bejaarden dat maar niet op een zaterdag doen...

Stijn_Slayer
Een 8.1 voor een moeilijk (en zwaar tellend) proefwerk Letterkunde !

mijn oma is zojuist overleden

Ik weet niet hoe je band met haar was, maar heel veel sterkte toegewenst. Hopelijk weet je de mooie herinneringen aan haar te koesteren. Sterkte Carow!!!!

Heel veel sterkte de komende tijd Carow. En dat je dit wil delen met ons zegt al voldoende. Hou je haaks.

Pijnlijk Carow, ik weet hoe lastig het kan zijn. Veel sterkte toegewenst!!

handsome_devil
Dat is echt superkut carow, heel veel sterkte!

Sietse
Sterkte Carow.

Sterkte, Carow!

Gast
geplaatst: vandaag om 13:32 uur

geplaatst: vandaag om 13:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.