MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!

zoeken in:
Sterkte Carow.

(tevens wat berichten omtrent de niet-zo-gelukkige-verlate-reactie verwijderd)

gecondoleerd en sterkte Carow

Father McKenzie
Carow, sterkte en ook gecondoleerd. Ik hoop dat ze een mooie leeftijd bereikt had?

Bah, gecondoleerd

L_T_B schreef:
Sterkte Carow.

(tevens wat berichten omtrent de niet-zo-gelukkige-verlate-reactie verwijderd)

Uhh je hebt een bericht van mij verwijderd....Carow heeft via PM gereageerd....en dat ging over haar verbazing over het feit dat Yak en Selma weg zijn....dus volgens mij had zij het niet als niet-zo-gelukkig ervaren...dus de bezem is niet altijd nodig.

Groetsels André

Dank jullie wel voor alle reacties. Ik ben inmiddels in Nederland voor de begrafenis.

Ik ging zonet even naar de badkamer (ik was nog wakker), om vervolgens even naar onder te gaan. Blijkt dat alle deuren van het huis en ook sommige kasten helemaal open staan. Er is dus ingebroken hier (terwijl ik wakker boven zat), de eerste keer ooit. Echt eng. Maar er is niks gestolen, vreemd genoeg, de dief hoorde me blijkbaar naar onder komen. Alle jassen die aan de kapstok hingen lagen wel buiten in de tuin op de grond. Zodadelijk komt de politie nog even langs. Echt naar om te merken dat er een vreemd iemand in het huis zit terwijl je het niet merkt.

Sterkte Toon

Sheplays
Hopelijk meldt Toon zich even vandaag....

Wat een ervaring, daarom Toon1 heel veel sterkte.

Dat is inderdaad een heel nare ervaring Toon... Zelf ook eens meegemaakt (toen ik nog bij mijn ouders woonde).

Inderdaad een rare gedachte dat er iemand onuitgenodigd je huis bezoekt. Sterkte Toon !

Bedankt allemaal. Ik ben vannacht na het voorval onmiddellijk in slaap gevallen en niet meer wakker geworden. Dus ik heb mijn slaap er niet voor gelaten . Het blijft wel naar...

Was die insluiper niet geschrokken van je muzieksmaak?

Voor de rest sterkte enzo. Mensen moeten gewoon van andermans spullen afblijven.

Joy4ever schreef:
Was die insluiper niet geschrokken van je muzieksmaak?

Wel, op dat moment stond er even geen muziek op. Toen ik ging slapen heb ik wel nog even de Sonatas van Bach gedraaid, als slaapmutsje

Toon1 schreef:
(quote)

Wel, op dat moment stond er even geen muziek op. Toen ik ging slapen heb ik wel nog even de Sonatas van Bach gedraaid, als slaapmutsje

Gewoon Cattle Decapitation draaien, dan blijven ze vanzelf wel weg.

Maar ik kan best geloven dat het schrikken was

Ik heb een nieuwe baan, per 1 maart ga ik beginnen als ontwerpleider bij Movares (ingenieursburo) in Utrecht. 4 dagen per week, dus extra dag voor andere leuke dingen!

Van harte itchy, hopelijke ga je een leuke tijd tegemoet en hebben je nieuwe collega's een voor jou goede muziek smaak. Verder toi, toi en toi natuurlijk!!!

Gerards Dream schreef:
en hebben je nieuwe collega's een voor jou goede muziek smaak.

Thx, maar ik acht die kans vrij klein

itchy schreef:
(quote)

Thx, maar ik acht die kans vrij klein

Blijf hoop houden.

ER LIGT EEN VLIEGTUIG IN MIJN TUIN!!!!

Bijna letterlijk trouwens. Nog geen 500 meter van mijn huis.
Best eng.

rayman schreef:
ER LIGT EEN VLIEGTUIG IN MIJN TUIN!!!!

Bijna letterlijk trouwens. Nog geen 500 meter van mijn huis.
Best eng.

Blijf van de weed man

Volg het nieuws maar vrind.

En ik maar denken dat jij uit de buurt van R'dam kwam. Maar jij zit dus vlakbij dat kruispunt van de A9 en A200. Heb het kaartje zitten bestuderen. Nog een geluk bij een ongeluk dat het vliegtuig niet op dat kruispunt of een gemeente is gestort...

Ik ben vandaag heel erg katerig, carnaval in het zuiden des lands is heftig.

Mijn dochter zag hem overvliegen, vond dat ie wel erg laag zat, draait zich om en hoort boem.
Ze loopt naar buiten en ziet hem liggen.
Heel bizar dit.
En ja, vanuit mijn slaapkamer zie ik het Rottepolderplein liggen.

Nouja, ik zit nog op school. Ik volg Sociale Wetenschappen, en waar ik met de kerstperiode 6 onvoldoendes had, heb ik er nu 5 opgehaald. Goed bezig dus.

Devoo schreef:
Nouja, ik zit nog op school. Ik volg Sociale Wetenschappen, en waar ik met de kerstperiode 6 onvoldoendes had, heb ik er nu 5 opgehaald. Goed bezig dus.

Dat is erg goed, toen ik nogn aar de middelbare ging kreeg ik dat echt niet geregeld. Nog steeds niet trouwens, ook niet nu ik niet meer op de middelbare zit. (lui)

Mja, ik heb in gezien dat ik verkeerd bezig was, en nu probeer ik toch goed te scoren. Alleen Frans, dat lukt maar niet om op te halen.

Ach, ga een weekje wijn drinken in Parijs en je kan het beter dan de rest van de klas

Gast
geplaatst: vandaag om 11:54 uur

geplaatst: vandaag om 11:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.