De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!
zoeken in:
0
geplaatst: 28 november 2008, 12:45 uur
Sterkte Carow.
(tevens wat berichten omtrent de niet-zo-gelukkige-verlate-reactie verwijderd)
0
Father McKenzie
geplaatst: 29 november 2008, 06:58 uur
Carow, sterkte en ook gecondoleerd. Ik hoop dat ze een mooie leeftijd bereikt had?
0
geplaatst: 29 november 2008, 11:22 uur
L_T_B schreef:
Sterkte Carow.
Sterkte Carow.
Uhh je hebt een bericht van mij verwijderd....Carow heeft via PM gereageerd....en dat ging over haar verbazing over het feit dat Yak en Selma weg zijn....dus volgens mij had zij het niet als niet-zo-gelukkig ervaren...dus de bezem is niet altijd nodig.
Groetsels André
0
geplaatst: 29 november 2008, 16:57 uur
Dank jullie wel voor alle reacties. Ik ben inmiddels in Nederland voor de begrafenis.
0
geplaatst: 3 december 2008, 04:38 uur
Ik ging zonet even naar de badkamer (ik was nog wakker), om vervolgens even naar onder te gaan. Blijkt dat alle deuren van het huis en ook sommige kasten helemaal open staan. Er is dus ingebroken hier (terwijl ik wakker boven zat), de eerste keer ooit. Echt eng. Maar er is niks gestolen, vreemd genoeg, de dief hoorde me blijkbaar naar onder komen. Alle jassen die aan de kapstok hingen lagen wel buiten in de tuin op de grond. Zodadelijk komt de politie nog even langs. Echt naar om te merken dat er een vreemd iemand in het huis zit terwijl je het niet merkt.
0
geplaatst: 3 december 2008, 09:14 uur
Dat is inderdaad een heel nare ervaring Toon... Zelf ook eens meegemaakt (toen ik nog bij mijn ouders woonde).
0
geplaatst: 3 december 2008, 13:02 uur
Inderdaad een rare gedachte dat er iemand onuitgenodigd je huis bezoekt. Sterkte Toon !
0
geplaatst: 3 december 2008, 14:08 uur
Bedankt allemaal. Ik ben vannacht na het voorval onmiddellijk in slaap gevallen en niet meer wakker geworden. Dus ik heb mijn slaap er niet voor gelaten
. Het blijft wel naar...
. Het blijft wel naar...
0
geplaatst: 3 december 2008, 14:31 uur
Was die insluiper niet geschrokken van je muzieksmaak?
Voor de rest sterkte enzo. Mensen moeten gewoon van andermans spullen afblijven.
Voor de rest sterkte enzo. Mensen moeten gewoon van andermans spullen afblijven.
0
geplaatst: 3 december 2008, 15:06 uur
Joy4ever schreef:
Wel, op dat moment stond er even geen muziek op. Toen ik ging slapen heb ik wel nog even de Sonatas van Bach gedraaid, als slaapmutsje

0
geplaatst: 3 december 2008, 16:59 uur
Toon1 schreef:
Wel, op dat moment stond er even geen muziek op. Toen ik ging slapen heb ik wel nog even de Sonatas van Bach gedraaid, als slaapmutsje
(quote)

Gewoon Cattle Decapitation draaien, dan blijven ze vanzelf wel weg.
Maar ik kan best geloven dat het schrikken was

0
geplaatst: 20 januari 2009, 22:56 uur
Ik heb een nieuwe baan, per 1 maart ga ik beginnen als ontwerpleider bij Movares (ingenieursburo) in Utrecht. 4 dagen per week, dus extra dag voor andere leuke dingen!
0
geplaatst: 20 januari 2009, 23:06 uur
Van harte itchy, hopelijke ga je een leuke tijd tegemoet en hebben je nieuwe collega's een voor jou goede muziek smaak. Verder toi, toi en toi natuurlijk!!!

0
geplaatst: 20 januari 2009, 23:11 uur
Gerards Dream schreef:
en hebben je nieuwe collega's een voor jou goede muziek smaak.
en hebben je nieuwe collega's een voor jou goede muziek smaak.
Thx, maar ik acht die kans vrij klein

0
geplaatst: 20 januari 2009, 23:36 uur
itchy schreef:
(quote)

Blijf hoop houden.

0
geplaatst: 25 februari 2009, 15:16 uur
ER LIGT EEN VLIEGTUIG IN MIJN TUIN!!!!
Bijna letterlijk trouwens. Nog geen 500 meter van mijn huis.
Best eng.
Best eng.
0
geplaatst: 25 februari 2009, 15:22 uur
rayman schreef:
Best eng.
Best eng.
Blijf van de weed man

0
geplaatst: 25 februari 2009, 15:37 uur
En ik maar denken dat jij uit de buurt van R'dam kwam. Maar jij zit dus vlakbij dat kruispunt van de A9 en A200. Heb het kaartje zitten bestuderen. Nog een geluk bij een ongeluk dat het vliegtuig niet op dat kruispunt of een gemeente is gestort...
0
geplaatst: 25 februari 2009, 15:42 uur
Ik ben vandaag heel erg katerig, carnaval in het zuiden des lands is heftig.
0
geplaatst: 25 februari 2009, 15:44 uur
Mijn dochter zag hem overvliegen, vond dat ie wel erg laag zat, draait zich om en hoort boem.
Ze loopt naar buiten en ziet hem liggen.
Heel bizar dit.
En ja, vanuit mijn slaapkamer zie ik het Rottepolderplein liggen.
Ze loopt naar buiten en ziet hem liggen.
Heel bizar dit.
En ja, vanuit mijn slaapkamer zie ik het Rottepolderplein liggen.
0
geplaatst: 26 februari 2009, 11:10 uur
Nouja, ik zit nog op school. Ik volg Sociale Wetenschappen, en waar ik met de kerstperiode 6 onvoldoendes had, heb ik er nu 5 opgehaald. Goed bezig dus.
0
geplaatst: 26 februari 2009, 11:20 uur
Devoo schreef:
Nouja, ik zit nog op school. Ik volg Sociale Wetenschappen, en waar ik met de kerstperiode 6 onvoldoendes had, heb ik er nu 5 opgehaald. Goed bezig dus.
Dat is erg goed, toen ik nogn aar de middelbare ging kreeg ik dat echt niet geregeld. Nog steeds niet trouwens, ook niet nu ik niet meer op de middelbare zit. (lui)

0
geplaatst: 26 februari 2009, 11:43 uur
Mja, ik heb in gezien dat ik verkeerd bezig was, en nu probeer ik toch goed te scoren. Alleen Frans, dat lukt maar niet om op te halen.
0
geplaatst: 26 februari 2009, 12:00 uur
Ach, ga een weekje wijn drinken in Parijs en je kan het beter dan de rest van de klas 

* denotes required fields.