MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!

zoeken in:
Gisteren officieel mijn bachelor Natuurwetenschap & Innovatiemanagement gehaald

Gefeliciteerd!

Sietse
netjes, gefeliciteerd

Top, gefeliciteerd.

Goed gedaan man ! ehhhhh.... of is het nou Drs?

Sietse
Bsc is ie dan.
Drs. bestaat niet meer, althans wordt niet meer als titel uitgegeven. En voor de vergelijbare titel van Drs. mag ie nog 2 jaar door studeren, zodat er Msc komt te staan (wat er bij mij bijv. staat).

Tevens belangrijk om te weten is dat sc voor Science staat en die in principe alleen voor exacte wetenschappen en (volgens mij) economie worden uitgegeven.
Andere vakken (taal, rechten, geschiedenis, sociale wetenschappen enz.) worden een a (Ba, Ma).
Maar dus waar itchy (als ik mij niet vergis) een Drs. itchy is is Titmeister nu Titmeister Bsc (ja achter de naam) en ben ik dus Sietse Msc (al moet ik zeggen dat ik liever niet met mijn titel wordt aangeschreven, alleen van de universiteit verwacht ik dit anderen liever niet...).

Sietse schreef:
Maar dus waar itchy (als ik mij niet vergis) een Drs. itchy

Nope, ik heb maar een HBO-studie gedaan en mag mij ing. (ingenieur) noemen...

Gefeliciteerd TM!

Binnenkort hoop ik ook Bsc te zijn.

En dan MsC > Dr. > Prof

KampF schreef:
Gefeliciteerd TM!

Binnenkort hoop ik ook Bsc te zijn.

En dan MsC > Dr. > Prof

Ja en 18 jaar geleden zou je ook al Google o.i.d. gestart hebben - "Dream on White Boy"

Sietse schreef:
Bsc is ie dan.
Drs. bestaat niet meer, althans wordt niet meer als titel uitgegeven. En voor de vergelijbare titel van Drs. mag ie nog 2 jaar door studeren, zodat er Msc komt te staan (wat er bij mij bijv. staat).

Tevens belangrijk om te weten is dat sc voor Science staat en die in principe alleen voor exacte wetenschappen en (volgens mij) economie worden uitgegeven.
Andere vakken (taal, rechten, geschiedenis, sociale wetenschappen enz.) worden een a (Ba, Ma).
Maar dus waar itchy (als ik mij niet vergis) een Drs. itchy is is Titmeister nu Titmeister Bsc (ja achter de naam) en ben ik dus Sietse Msc (al moet ik zeggen dat ik liever niet met mijn titel wordt aangeschreven, alleen van de universiteit verwacht ik dit anderen liever niet...).

Tsja, tis ook een onzinnige titel vind ik. Ik heb liever drs. of ing. voor mn naam staan dan Bsc of Msc achter mijn naam. Maar eerlijk gezegd boeit t mij ook niet zo veel. Al wil ik die Msc-titel nog wel halen natuurlijk...

Sietse
ohh het gaat me niet om het type titel.
Ik kon in principe kiezen en ben voor de Msc gegaan omdat het internationaal nog wat inhoud heeft.
Maar als het Drs. was had het ook niet voor de naam hoeven staan hoor.
Leuk zo'n titel, maar als nog kun je dan nog steeds zo dom als ik weet niet wat zijn.

(afbeelding)

........................As far as I know I'll be the first musicmeter-baby.

Lin & reptile71

Ruby1966

(afbeelding)

Paul en Linnie, van harte gefeliciteerd

ElMeroMero
........................As far as I know I'll be the first musicmeter-baby.

Lin & reptile71

Als het een jongetje wordt, noemen jullie m dan Jordy ?

Alvast veel voorpret toegewenst!

Lin
worden we geband als we dat niet doen?

ElMeroMero schreef:
Alvast veel voorpret toegewenst!
Dacht je dat we dat nog niet hadden gehad dan?

ElMeroMero
Ik heb er alle vertrouwen in dat dat wel gelukt is maar een beetje meer voorpret is natuurlijk nooit weg

Oh, het verbleekt natuurlijk bij blijbabynieuws maar ik heb na 2x een halfjaarcontract een contract voor onbepaalde tijd getekend op m'n werk. Toch wel fijn een beetje zekerheid in deze verwarrende economische tijden

Bevalt de baan je?

Anders had ik niet getekend he

Lin
och, kan me voorstellen dat je tekent omdat het wat meer zekerheid geeft en dat het toch niet dé baan is

Lin
ElMeroMero schreef:
Ik heb er alle vertrouwen in dat dat wel gelukt is maar een beetje meer voorpret is natuurlijk nooit weg

ik kan hier van alles op antwoorden maar doe het maar niet

GrafGantz schreef:
Anders had ik niet getekend he

Je had het alleen over zekerheid, niet over dat je het een leuke baan vindt. Nu ik weet dat je het een leuke baan vindt kan ik je tenminste met een gerust hart feliciteren: van harte met je vaste aanstelling!

(afbeelding)

Gefeliciteerd met deze 'musicmeter-primeur' Paul & Linda.

Geweldig nieuws Paul en Lin!!!!

Komt er nu binnenkort weer een nieuw Reptile 71 album met een nieuwe echo foto op de hoes?

Als jij ervoor zorgt dat ik er 300 verkoop in een pre-sale, maak ik een 2de album. Succes!

Sheplays
Paul en Lin gefeliciteerd!

(afbeelding)

Vast heel veel geluk gewenst

Sietse
tof

Gefeliciteerd

handsome_devil
Gefeliciteerd Paul en Lin!

Gast
geplaatst: vandaag om 10:22 uur

geplaatst: vandaag om 10:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.