De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!
zoeken in:
0
geplaatst: 27 februari 2009, 13:39 uur
Gisteren officieel mijn bachelor Natuurwetenschap & Innovatiemanagement gehaald 

0
Sietse
geplaatst: 27 februari 2009, 20:50 uur
Bsc is ie dan.
Drs. bestaat niet meer, althans wordt niet meer als titel uitgegeven. En voor de vergelijbare titel van Drs. mag ie nog 2 jaar door studeren, zodat er Msc komt te staan (wat er bij mij bijv. staat).
Tevens belangrijk om te weten is dat sc voor Science staat en die in principe alleen voor exacte wetenschappen en (volgens mij) economie worden uitgegeven.
Andere vakken (taal, rechten, geschiedenis, sociale wetenschappen enz.) worden een a (Ba, Ma).
Maar dus waar itchy (als ik mij niet vergis) een Drs. itchy is is Titmeister nu Titmeister Bsc (ja achter de naam) en ben ik dus Sietse Msc (al moet ik zeggen dat ik liever niet met mijn titel wordt aangeschreven, alleen van de universiteit verwacht ik dit anderen liever niet...).
Drs. bestaat niet meer, althans wordt niet meer als titel uitgegeven. En voor de vergelijbare titel van Drs. mag ie nog 2 jaar door studeren, zodat er Msc komt te staan (wat er bij mij bijv. staat).
Tevens belangrijk om te weten is dat sc voor Science staat en die in principe alleen voor exacte wetenschappen en (volgens mij) economie worden uitgegeven.
Andere vakken (taal, rechten, geschiedenis, sociale wetenschappen enz.) worden een a (Ba, Ma).
Maar dus waar itchy (als ik mij niet vergis) een Drs. itchy is is Titmeister nu Titmeister Bsc (ja achter de naam) en ben ik dus Sietse Msc (al moet ik zeggen dat ik liever niet met mijn titel wordt aangeschreven, alleen van de universiteit verwacht ik dit anderen liever niet...).
0
geplaatst: 27 februari 2009, 20:57 uur
Sietse schreef:
Maar dus waar itchy (als ik mij niet vergis) een Drs. itchy
Maar dus waar itchy (als ik mij niet vergis) een Drs. itchy
Nope, ik heb maar een HBO-studie gedaan en mag mij ing. (ingenieur) noemen...
0
geplaatst: 27 februari 2009, 21:42 uur
Gefeliciteerd TM!
Binnenkort hoop ik ook Bsc te zijn.
En dan MsC > Dr. > Prof
Binnenkort hoop ik ook Bsc te zijn.
En dan MsC > Dr. > Prof

0
geplaatst: 28 februari 2009, 00:13 uur
Ja en 18 jaar geleden zou je ook al Google o.i.d. gestart hebben - "Dream on White Boy"
0
geplaatst: 28 februari 2009, 13:31 uur
Sietse schreef:
Bsc is ie dan.
Bsc is ie dan.
Tsja, tis ook een onzinnige titel vind ik. Ik heb liever drs. of ing. voor mn naam staan dan Bsc of Msc achter mijn naam. Maar eerlijk gezegd boeit t mij ook niet zo veel. Al wil ik die Msc-titel nog wel halen natuurlijk...
0
Sietse
geplaatst: 1 maart 2009, 00:53 uur
ohh het gaat me niet om het type titel.
Ik kon in principe kiezen en ben voor de Msc gegaan omdat het internationaal nog wat inhoud heeft.
Maar als het Drs. was had het ook niet voor de naam hoeven staan hoor.
Leuk zo'n titel, maar als nog kun je dan nog steeds zo dom als ik weet niet wat zijn.
Ik kon in principe kiezen en ben voor de Msc gegaan omdat het internationaal nog wat inhoud heeft.
Maar als het Drs. was had het ook niet voor de naam hoeven staan hoor.
Leuk zo'n titel, maar als nog kun je dan nog steeds zo dom als ik weet niet wat zijn.
0
geplaatst: 12 april 2009, 19:54 uur
0
ElMeroMero
geplaatst: 12 april 2009, 20:37 uur
........................As far as I know I'll be the first musicmeter-baby.
Lin & reptile71
Lin & reptile71
Als het een jongetje wordt, noemen jullie m dan Jordy ?

Alvast veel voorpret toegewenst!
0
geplaatst: 12 april 2009, 20:42 uur
ElMeroMero schreef:
Alvast veel voorpret toegewenst!
Dacht je dat we dat nog niet hadden gehad dan? Alvast veel voorpret toegewenst!

0
ElMeroMero
geplaatst: 12 april 2009, 20:58 uur
Ik heb er alle vertrouwen in dat dat wel gelukt is
maar een beetje meer voorpret is natuurlijk nooit weg 
0
geplaatst: 12 april 2009, 21:15 uur
Oh, het verbleekt natuurlijk bij blijbabynieuws maar ik heb na 2x een halfjaarcontract een contract voor onbepaalde tijd getekend op m'n werk. Toch wel fijn een beetje zekerheid in deze verwarrende economische tijden 

0
geplaatst: 12 april 2009, 21:23 uur
och, kan me voorstellen dat je tekent omdat het wat meer zekerheid geeft en dat het toch niet dé baan is 

0
geplaatst: 12 april 2009, 21:23 uur
ElMeroMero schreef:
ik kan hier van alles op antwoorden maar doe het maar niet

0
geplaatst: 12 april 2009, 21:31 uur
Je had het alleen over zekerheid, niet over dat je het een leuke baan vindt. Nu ik weet dat je het een leuke baan vindt kan ik je tenminste met een gerust hart feliciteren: van harte met je vaste aanstelling!

0
geplaatst: 12 april 2009, 21:34 uur
0
geplaatst: 12 april 2009, 21:37 uur
Geweldig nieuws Paul en Lin!!!!
Komt er nu binnenkort weer een nieuw Reptile 71 album met een nieuwe echo foto op de hoes?
Komt er nu binnenkort weer een nieuw Reptile 71 album met een nieuwe echo foto op de hoes?
0
geplaatst: 12 april 2009, 21:46 uur
Als jij ervoor zorgt dat ik er 300 verkoop in een pre-sale, maak ik een 2de album.
Succes! 
Succes! 
0
Sheplays
geplaatst: 12 april 2009, 22:57 uur
Paul en Lin gefeliciteerd!

Vast heel veel geluk gewenst

Vast heel veel geluk gewenst

* denotes required fields.