De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!
zoeken in:
0
geplaatst: 6 augustus 2009, 20:24 uur
Gallow, heel veel sterkte en wijsheid de komende dagen. Stel jezelf niet te veel vragen. Zoiets beantwoorden kan geen mens.
0
Gallow
geplaatst: 8 augustus 2009, 22:17 uur
Vanmiddag naar de uitvaart geweest, verder, nog erg bedankt voor de aardige en steunvolle berichten.
(leraar Aardrijkskunde was een week ervoor ook nog overleden aan kanker, gaat lekker daar op school)
Nu mag er wel weer wat beter nieuws na mij komen.
(leraar Aardrijkskunde was een week ervoor ook nog overleden aan kanker, gaat lekker daar op school)
Nu mag er wel weer wat beter nieuws na mij komen.
0
geplaatst: 12 augustus 2009, 10:13 uur
Ik ben verhuisd. Ik woon nu op mijn kamertje in Zeist. MIJN kamertje. Toch wel wat raar 
En sterkte nog Gallow!

En sterkte nog Gallow!
0
geplaatst: 12 augustus 2009, 22:58 uur
TA DA. Van harte, en nu even lekker feesten en over een tijdje denken wat je met je leven wil. Maar eerst feesten, zoals ik al eerder schreef, je hebt er het nodige voor moeten laten.

0
geplaatst: 27 augustus 2009, 16:39 uur
De praktijk moet nog uitwijzen hoeveel dat waard is natuurlijk. Maar vooralsnog van harte.
0
geplaatst: 27 augustus 2009, 18:08 uur
Dankje. 
De praktijk gaat wel een stuk lastiger voor me worden, vrees ik.

De praktijk gaat wel een stuk lastiger voor me worden, vrees ik.
0
geplaatst: 1 september 2009, 11:16 uur
Gefeliciteerd Arrie!
Ik heb zaterdagavond de Mexicaanse griep gekregen.
Maar inmiddels voel ik me wel een stukje beter (lees: ik kan met een brakke kop achter de pc kruipen). Ach ja, het houdt je van de straat.
Maar inmiddels voel ik me wel een stukje beter (lees: ik kan met een brakke kop achter de pc kruipen). Ach ja, het houdt je van de straat.
0
geplaatst: 1 september 2009, 11:33 uur
Ik mag het hopen dat je van de straat blijft. Anders besmet je de boel nog.....en niet hoesten achter de PC; we willen geen mexicaanse griep hier op MuMe. 
Even serieus: ik hoop dat het mild verloopt. Beterschap!

Even serieus: ik hoop dat het mild verloopt. Beterschap!
0
Improvision
geplaatst: 1 september 2009, 12:09 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Gefeliciteerd!Ik heb zaterdagavond de Mexicaanse griep gekregen.
0
Frostyx
geplaatst: 1 september 2009, 12:09 uur
Ja echt wel, hoe is dat nou? Mexicaanse griep? Is de hype waar of is het gewoon neppe shit?
0
geplaatst: 1 september 2009, 12:12 uur
Hype? Tuurlijk is het echt, je gaat er alleen niet acuut dood aan.
0
geplaatst: 1 september 2009, 12:18 uur
Hij is wel redelijk te vergelijken met de gewone griep. Alleen krijg je er spierpijn bij, waar ik nu voornamelijk last van heb. En de koorts is net wat erger, op het hoogtepunt was mijn temperatuur 40,76 graden.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 1 september 2009, 12:21 uur
Ik heb nog nooit griep gehad, en koorts ook maar 1 keer een half graadje ofzo. Ik hoop dat ik dan ook minder kans heb op de Mexicaanse griep. Nu op de Universiteit zal het sneller rondgaan vrees ik....
Beterschap in ieder geval!
Beterschap in ieder geval!
0
The Oath
geplaatst: 1 september 2009, 13:08 uur
Stijn_Slayer schreef:
Ik heb nog nooit griep gehad, en koorts ook maar 1 keer een half graadje ofzo. Ik hoop dat ik dan ook minder kans heb op de Mexicaanse griep. Nu op de Universiteit zal het sneller rondgaan vrees ik....
Je bent ten dode opgeschreven

0
The Oath
geplaatst: 1 september 2009, 13:11 uur
Ik had vorige week ook ff 39,7°C, spierpijn, misselijke maag, koppijn, pijn bij het plassen, hoesten en niezen.
Rap een Dafalgan gepakt en een hele dag in mijn bed blijven uitzieken, en na 2 dagen was het voorbij.
Of het gewone griep was of Mexicaanse hoef ik niet te weten, griep pakt meestal niet op mij. (En ik ga ook nooit naar een dokter)
What don't kill ya, makes you more strong.
Rap een Dafalgan gepakt en een hele dag in mijn bed blijven uitzieken, en na 2 dagen was het voorbij.

Of het gewone griep was of Mexicaanse hoef ik niet te weten, griep pakt meestal niet op mij. (En ik ga ook nooit naar een dokter)
What don't kill ya, makes you more strong.
0
geplaatst: 14 september 2009, 01:57 uur
Absoluut geen griep hier, want ik heb zowaar nog eens mijn WK-debuut gemaakt op atletiekgebied. Daar heb ik weliswaar een curieus onderdeel voor nodig, de uiterst incourante twintigkamp, maar het was een geweldig weekend op de atletiekbaan van Delft.
De tienkamp zal de meesten hier misschien nog wel bekend zijn, dat doen ze ook bij de Olympische spelen. Twintig jaar geleden is er ergens diep in Finland op het idee gekomen om daar nog tien disciplines aan toe te voegen. Waar de tienkamp vooral bestaat uit veel explosieve loop-, spring- en werpnummers, moet je daar om aan de twintig onderdelen te komen behoorlijk wat (langere) loopnummers aan toevoegen. Het programma dit weekend was dus:
Dag 1: 100 meter, verspringen, 200 meter horden, kogelstoten, 5.000 meter, 800 meter, hoogspringen, 400 meter, kogelslingeren, 3.000 meter steeple chase.
Dag 2: 110 meter horden, discuswerpen, 200 meter, polsstokspringen, 3.000 meter, 400 meter horden, speerwerpen, 1.500 meter, hinkstapspringen, 10.000 meter.
Vooral de loopnummers gingen ver boven verwachting, dus ik was erg content met mijn score en mijn achtste plaats (tweede Nederlander zelfs
). Zelfs nog een onderdeeltje gewonnen (de 1.500 meter) en op een totaal van 9.287 punten nu bijna duizend punten meer gescoord dan vorig jaar (toen de twintigkamp niet voor WK doorging). Nog leuker dan al die prestaties is dat je gewoon een geweldig weekend hebt waarbij je een hoop lol met elkaar en steun aan elkaar hebt. Ondanks de 39 lange en pijnlijke minuten op de 10 kilometer kan ik het iedereen aanraden
.
De tienkamp zal de meesten hier misschien nog wel bekend zijn, dat doen ze ook bij de Olympische spelen. Twintig jaar geleden is er ergens diep in Finland op het idee gekomen om daar nog tien disciplines aan toe te voegen. Waar de tienkamp vooral bestaat uit veel explosieve loop-, spring- en werpnummers, moet je daar om aan de twintig onderdelen te komen behoorlijk wat (langere) loopnummers aan toevoegen. Het programma dit weekend was dus:
Dag 1: 100 meter, verspringen, 200 meter horden, kogelstoten, 5.000 meter, 800 meter, hoogspringen, 400 meter, kogelslingeren, 3.000 meter steeple chase.
Dag 2: 110 meter horden, discuswerpen, 200 meter, polsstokspringen, 3.000 meter, 400 meter horden, speerwerpen, 1.500 meter, hinkstapspringen, 10.000 meter.
Vooral de loopnummers gingen ver boven verwachting, dus ik was erg content met mijn score en mijn achtste plaats (tweede Nederlander zelfs
). Zelfs nog een onderdeeltje gewonnen (de 1.500 meter) en op een totaal van 9.287 punten nu bijna duizend punten meer gescoord dan vorig jaar (toen de twintigkamp niet voor WK doorging). Nog leuker dan al die prestaties is dat je gewoon een geweldig weekend hebt waarbij je een hoop lol met elkaar en steun aan elkaar hebt. Ondanks de 39 lange en pijnlijke minuten op de 10 kilometer kan ik het iedereen aanraden
.
0
geplaatst: 14 september 2009, 12:20 uur
Indrukwekkend hoor. Toch aardig wat kilometers die je maakt in zo'n weekend. 
Hoeveel zou je eigenlijk scoren op de reguliere tienkamp?

Hoeveel zou je eigenlijk scoren op de reguliere tienkamp?
0
geplaatst: 14 september 2009, 12:29 uur
Wow Lukas. Hulde, heel knap.
Maar niet meteen stom gaan lullen met je "ik kan het iedereen aanraden". Ik vind het al een roteind om de trap op en af te moeten.
Maar niet meteen stom gaan lullen met je "ik kan het iedereen aanraden". Ik vind het al een roteind om de trap op en af te moeten.
0
geplaatst: 14 september 2009, 12:52 uur
Knap zeg, Lukas! Wat een tjokvol weekendje afbeulen. Lijkt mij wel erg leuk 
Mijn record op 10km is trouwens ook 39', maar dan wel zonder al die andere disciplines natuurlijk

Mijn record op 10km is trouwens ook 39', maar dan wel zonder al die andere disciplines natuurlijk

0
geplaatst: 14 september 2009, 15:06 uur
herman schreef:
Hoeveel zou je eigenlijk scoren op de reguliere tienkamp
Hoeveel zou je eigenlijk scoren op de reguliere tienkamp
Op een tienkamp haal ik relatief erg weinig punten (3.929 van de 9.287), omdat ik op de veldnummers helemaal niet onderlegd ben. Mijn punten pak ik vooral op de loopnummers, dus over het algemeen de onderdelen die juist níet in de tienkamp zitten. Want van die nog geen 4000 puten haal ik al meer dan de helft op de drie loopnummers die een tienkamp wél omvat (100, 400, 1.500). Op basis van de tienkamp zou ik ook vierde van onderen eindigen, terwijl ik nu met alle twintig onderdelen toch nog redelijk tegen de subtop aan zat.
Voor het idee (lach me niet ál te hard uit om die negen meter kogelslingeren...) de resultaten:
100 meter: 12,11 (8ste van de 21 finishers)
verspringen: 5,47 (13de)
200 meter horden: 30,07 (18de)
kogelstoten: 6,64 (20ste)
5.000 meter: 17.43,69 (3de)
800 meter: 2.08,99 (4de)
hoogspringen: 1,45 (19de)
400 meter: 54,03 (4de)
kogelslingeren: 9,05 (21ste)
3.000 meter steeple: 11.12,89 (3de)
------------------------------
110 meter horden: 21,18 (20ste)
discuswerpen: 15,76 (20ste)