De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!
zoeken in:
0
geplaatst: 23 september 2010, 18:25 uur
Gefeliciteerd!
Maar een tuin in rijden en dan nog slagen... had ik de eerste, tweede of derde keer maar zo'n examinator.
Maar een tuin in rijden en dan nog slagen... had ik de eerste, tweede of derde keer maar zo'n examinator.

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 23 september 2010, 20:06 uur
GrafGantz schreef:
Hoe is het mogelijk dat je iemands tuin inrijdt, en hoe is het mogelijk dat je dan toch nog slaagt?
Hoe is het mogelijk dat je iemands tuin inrijdt, en hoe is het mogelijk dat je dan toch nog slaagt?
In het boekje staat de halve draai... en dan wil je het toch zo goed mogelijk doen volgens de richtlijnen, ook al past het niet... Ik had eigenlijk al door dat het niet ging lukken, maar onder druk doe je soms vreemde dingen....
Dus die vent ingrijpen anders was er niet veel over van die plantjes.

Laten we het er op houden dat ik verder zó goed gereden heb dat ik toch veilig de weg op kan.

0
haveman
geplaatst: 23 september 2010, 21:02 uur
Gefeliciteerd Stijn, maar ik denk dat je waarschijnlijk bent geslaagd omdat je een aardige gozer bent.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 23 september 2010, 21:28 uur
Hm, dan vond die andere examinator me de vorige twee keer helaas niet zo aardig, maar die indruk kreeg ik toen al. 

0
geplaatst: 24 september 2010, 11:39 uur
Ik ben 16/9 getrouwd! Daarna meteen op huwelijksreis gegaan, en TakeRoot bezocht, maar helaas werd mijn kersverse echtgenote ziek (fikse kaakontsteking) waardoor mijn schoonvader ons moest komen ophalen. Ik heb geen rijbewijs (we weten nu ook waar het geld van de bruiloft naartoe gaat
) en zij was niet meer in staat van Dalen (Drenthe) naar Delft te rijden. We waren zondagnacht nog naar Emmen gereden voor extra pijnstillers, die overigens niet hielpen, maar ze werd er wel ziek van, en ik moest het laatste stukje rijden omdat het echt niet meer ging. Gelukkig is het in Dalen om 3 uur 's nachts niet zo druk, maar toch...
TakeRoot was dan wel weer leuk, en het centerparcs-huisje (met bubbelbad en sauna) was ook dik in orde, maar echt ervan kunnen genieten hebben we ook niet. Vanaf nu maar hopen op voorspoed dus...
PS afstuderen is de volgende halte, daarna rijbewijs, dus ik meld me binnenkort wel weer eens hier
) en zij was niet meer in staat van Dalen (Drenthe) naar Delft te rijden. We waren zondagnacht nog naar Emmen gereden voor extra pijnstillers, die overigens niet hielpen, maar ze werd er wel ziek van, en ik moest het laatste stukje rijden omdat het echt niet meer ging. Gelukkig is het in Dalen om 3 uur 's nachts niet zo druk, maar toch...TakeRoot was dan wel weer leuk, en het centerparcs-huisje (met bubbelbad en sauna) was ook dik in orde, maar echt ervan kunnen genieten hebben we ook niet. Vanaf nu maar hopen op voorspoed dus...
PS afstuderen is de volgende halte, daarna rijbewijs, dus ik meld me binnenkort wel weer eens hier

0
geplaatst: 24 september 2010, 12:51 uur
Dalen
Overheerlijk gegeten bij de plaatselijke Chinees. In die buurt hadden we onze huwelijksreis gevierd.
Proficiat!
Overheerlijk gegeten bij de plaatselijke Chinees. In die buurt hadden we onze huwelijksreis gevierd.Proficiat!
0
geplaatst: 26 september 2010, 02:02 uur
Van harte Harm! En een huwelijksreis kan je over een jaar weer gewoon overdoen, en dan zonder kaakontsteking. 

0
sxesven
geplaatst: 27 september 2010, 16:44 uur
Goed nieuws vanuit huize sxesven. 
Allereerst het kleine goede nieuws: vandaag officieel mijn MA-diploma in ontvangst mogen nemen. Cum laude, ook, dus ben tevreden.
Voortaan mogen jullie me dus sxesven, M.A. noemen. 
Dan het grote goede nieuws: mijn vriendin is zowaar zwanger (van mij, jazeker) en in april volgend jaar mogen we er dus een nieuw gezinslid bij verwelkomen.

Allereerst het kleine goede nieuws: vandaag officieel mijn MA-diploma in ontvangst mogen nemen. Cum laude, ook, dus ben tevreden.
Voortaan mogen jullie me dus sxesven, M.A. noemen. 
Dan het grote goede nieuws: mijn vriendin is zowaar zwanger (van mij, jazeker) en in april volgend jaar mogen we er dus een nieuw gezinslid bij verwelkomen.

0
sxesven
geplaatst: 27 september 2010, 20:45 uur
Dank 
Jullie leren vlug
Met vriendelijke groet,
sxesven, M.A.

Jullie leren vlug

Met vriendelijke groet,
sxesven, M.A.
* denotes required fields.