MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!

zoeken in:
Misterfool
Hartelijk Gefeliciteerd

Proficiat Stijn.

Gefeliciteerd Stijn!

Gefeliciteerd!

Maar een tuin in rijden en dan nog slagen... had ik de eerste, tweede of derde keer maar zo'n examinator.

Stijn_Slayer
GrafGantz schreef:
Hoe is het mogelijk dat je iemands tuin inrijdt, en hoe is het mogelijk dat je dan toch nog slaagt?

In het boekje staat de halve draai... en dan wil je het toch zo goed mogelijk doen volgens de richtlijnen, ook al past het niet... Ik had eigenlijk al door dat het niet ging lukken, maar onder druk doe je soms vreemde dingen....

Dus die vent ingrijpen anders was er niet veel over van die plantjes.

Laten we het er op houden dat ik verder zó goed gereden heb dat ik toch veilig de weg op kan.

haveman
Gefeliciteerd Stijn, maar ik denk dat je waarschijnlijk bent geslaagd omdat je een aardige gozer bent.

Stijn_Slayer
Hm, dan vond die andere examinator me de vorige twee keer helaas niet zo aardig, maar die indruk kreeg ik toen al.

Ik ben 16/9 getrouwd! Daarna meteen op huwelijksreis gegaan, en TakeRoot bezocht, maar helaas werd mijn kersverse echtgenote ziek (fikse kaakontsteking) waardoor mijn schoonvader ons moest komen ophalen. Ik heb geen rijbewijs (we weten nu ook waar het geld van de bruiloft naartoe gaat ) en zij was niet meer in staat van Dalen (Drenthe) naar Delft te rijden. We waren zondagnacht nog naar Emmen gereden voor extra pijnstillers, die overigens niet hielpen, maar ze werd er wel ziek van, en ik moest het laatste stukje rijden omdat het echt niet meer ging. Gelukkig is het in Dalen om 3 uur 's nachts niet zo druk, maar toch...

TakeRoot was dan wel weer leuk, en het centerparcs-huisje (met bubbelbad en sauna) was ook dik in orde, maar echt ervan kunnen genieten hebben we ook niet. Vanaf nu maar hopen op voorspoed dus...

PS afstuderen is de volgende halte, daarna rijbewijs, dus ik meld me binnenkort wel weer eens hier

haveman
Toch nog gefeliciteerd harm.

Dalen Overheerlijk gegeten bij de plaatselijke Chinees. In die buurt hadden we onze huwelijksreis gevierd.

Proficiat!

Gefeliciteerd Harm!

Van harte Harm! En een huwelijksreis kan je over een jaar weer gewoon overdoen, en dan zonder kaakontsteking.

sxesven
Goed nieuws vanuit huize sxesven.

Allereerst het kleine goede nieuws: vandaag officieel mijn MA-diploma in ontvangst mogen nemen. Cum laude, ook, dus ben tevreden. Voortaan mogen jullie me dus sxesven, M.A. noemen.

Dan het grote goede nieuws: mijn vriendin is zowaar zwanger (van mij, jazeker) en in april volgend jaar mogen we er dus een nieuw gezinslid bij verwelkomen.

Stijn_Slayer
Van harte!

Misterfool
gefeliciteerd man

Gallow

Proficiat Harm en Sven!

Proficiat Harm en Sven!

Gefeliciteerd allebei!

Gefeliciteerd Sven en Harm.

Van harte sven, M.A.!

Proficiat!

Gefeliciteerd Sven!

Dubbel gefeliciteerd Sven!
goed gemikt

sxesven
Dank

Jullie leren vlug

Met vriendelijke groet,
sxesven, M.A.

Woeh, gefelicteerd (sxema)sven.

Merci allemaal!

Lin
Gefeliciteerd Sven en Harm

jeko
Harshtikke goed Sven

*smelt*

Wát een lief hondje! Is hij goed met kinderen?

Gast
geplaatst: vandaag om 14:46 uur

geplaatst: vandaag om 14:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.