De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!
zoeken in:
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 26 juni 2013, 22:01 uur
Zojuist gehoord dat ik een 8 heb gehaald voor mijn masterscriptie, dus ik ben geslaagd! 

0
geplaatst: 27 juni 2013, 10:11 uur
Mooi cijfer Stijn!
Gefeliciteerd!
Ook Koen en Teun krijgen mijn hartelijke felicitaties. En over een (paar) jaar hopelijk nog een keer.
Gefeliciteerd!Ook Koen en Teun krijgen mijn hartelijke felicitaties. En over een (paar) jaar hopelijk nog een keer.

0
geplaatst: 27 juni 2013, 12:42 uur
Net te horen gekregen dat ik afgestudeerd ben van het middelbaar

0
geplaatst: 27 juni 2013, 12:55 uur
arcade monkeys schreef:
Net te horen gekregen dat ik afgestuurd ben van het middelbaar
Net te horen gekregen dat ik afgestuurd ben van het middelbaar
Ben je van school af gestuurd? Het is maar waar je blij van wordt...
0
geplaatst: 27 juni 2013, 20:48 uur
Gefeliciteerd iedereen! 
Net te horen gekregen dat ik met 88% door mijn examens ben geraakt van Handel.
Resultaat nu zeker klaar om door te gaan naar Humane Wetenschappen volgend jaar.

Net te horen gekregen dat ik met 88% door mijn examens ben geraakt van Handel.

Resultaat nu zeker klaar om door te gaan naar Humane Wetenschappen volgend jaar.

0
pavlova
geplaatst: 28 juni 2013, 17:38 uur
Iets schattigs: afgelopen woensdag heb ik er een nieuw Wipertje bij: een spierwit poesje van zeven weken oud, genaamd Amélie. De bejaarde kater Fjodor vindt het maar niks en gromt en snauwt, maar mijn andere kater Iggy (wie zich de uitzending van Toppop nog kan herinneren, met de palmen die door heer Pop uit de potten werden gerukt,.deze kat doet hetzelfde met mijn anderhalve kamerplant.) is erg blij met zijn zusje.
Zolang ze nog niet zindelijk is, heb ik nog wel wat te 'wipen', vrees ik.
Zolang ze nog niet zindelijk is, heb ik nog wel wat te 'wipen', vrees ik.
0
geplaatst: 5 juli 2013, 21:58 uur
Ondergetekende heeft vandaag zijn Master of Science in de ingenieurswetenschappen behaald 
Wij noemen zoiets in Vlaanderen ook wel "burgerlijk ingenieur", geen idee hoe het bij jullie wordt genoemd. Vanaf nu mogen jullie me in ieder geval aanspreken als Ir. FlyLo.

Wij noemen zoiets in Vlaanderen ook wel "burgerlijk ingenieur", geen idee hoe het bij jullie wordt genoemd. Vanaf nu mogen jullie me in ieder geval aanspreken als Ir. FlyLo.
0
geplaatst: 5 juli 2013, 22:03 uur
Ik denk dat een burgerlijk ingenieur bij ons in Nederland doorzonwoningen bouwt waar hij de geraniums vast achter de ramen zet...
Maar natuurlijk van harte!
0
geplaatst: 5 juli 2013, 22:15 uur
Fathead schreef:
Ik denk dat een burgerlijk ingenieur bij ons in Nederland doorzonwoningen bouwt waar hij de geraniums vast achter de ramen zet...
Dat is nogal ver verwijderd van de inhoud van mijn toekomstige job.
0
geplaatst: 5 juli 2013, 22:29 uur
FlyLo schreef:
Ondergetekende heeft vandaag zijn Master of Science in de ingenieurswetenschappen behaald

Burger. Maar gefeliciteerd hoor.
* denotes required fields.