De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!
zoeken in:
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 5 juni 2013, 10:26 uur
Gewoon nog een keer, omdat het kan: gefeliciteerd, man!
0
geplaatst: 5 juni 2013, 13:55 uur
Dank je! Met die muziek komt het wel goed, dat zit em in zijn genen 
Geen K3 en kabouter plop, maar Neil Young en Ryan Adams

Geen K3 en kabouter plop, maar Neil Young en Ryan Adams

0
geplaatst: 13 juni 2013, 17:42 uur
Volgens mij heeft Lex alleen nog z'n theorie. 
Alsnog een mooie prestatie natuurlijk. Gefeliciteerd Lex!

Alsnog een mooie prestatie natuurlijk. Gefeliciteerd Lex!
0
geplaatst: 13 juni 2013, 18:05 uur
Dankje Arnout en Sander 
Heb ook theorie lessen genomen en zie hier, het helpt ook nog

Heb ook theorie lessen genomen en zie hier, het helpt ook nog

0
Sietse
geplaatst: 17 juni 2013, 18:40 uur
Hier ook wat nieuwtjes, niets met slagen of trouwen of wat dan ook maar wel iets dat ik in ieder geval erg leuk vind:
Ik ben geïnterviewd voor Lend Me Your Ears waar ik meer uitleg geef over mijn muziek, hoe ik er toegekomen ben en mijn toekomst plannen (waaronder mijn gisteren gestarte crowd funding campagne).
Lend Me Your Ears: Phax & figures - earslend.blogspot.nl
Ik ben geïnterviewd voor Lend Me Your Ears waar ik meer uitleg geef over mijn muziek, hoe ik er toegekomen ben en mijn toekomst plannen (waaronder mijn gisteren gestarte crowd funding campagne).
Lend Me Your Ears: Phax & figures - earslend.blogspot.nl
0
geplaatst: 17 juni 2013, 19:12 uur
Zonet ingeschreven voor het derde jaar: Humane Wetenschappen. Een grote stap als je van Handel komt, daarom volgende week met nog voor mij onbekende leerkrachten eens samenkomen voor mijn basis te testen. Maar de directeur heeft er mits wat inzet alvast een goed oog in. Ben benieuwd! 

0
geplaatst: 17 juni 2013, 19:18 uur
kobe bryant fan, veel plezier en sterkte met deze belangrijke stap in je leven. 

0
geplaatst: 17 juni 2013, 20:09 uur
kobe bryant fan schreef:
Zonet ingeschreven voor het derde jaar: Humane Wetenschappen. Een grote stap als je van Handel komt, daarom volgende week met nog voor mij onbekende leerkrachten eens samenkomen voor mijn basis te testen. Maar de directeur heeft er mits wat inzet alvast een goed oog in. Ben benieuwd!
T.o.v. humane wetenschappen valt het nog wel mee denk ik, zeker omdat je duidelijk foutloos Nederlands kan schrijven. Als je daar genoeg capaciteiten voor hebt moet je ASO altijd aankunnen vind ik. Maar toch, van TSO naar ASO kan altijd lastig zijn omdat het me toch een andere aanpak lijkt.
0
geplaatst: 17 juni 2013, 20:27 uur
Ja, daar doelde ik vooral op. En ook omdat wiskunde in die richting even moeilijk is in het derde en vierde jaar als in een meer wiskundige richting. Maar met wat wilskracht en genoeg motivatie post ik hier hopelijk al snel een bericht dat mijn eerste rapport goed is. 
Maar nu nog mijn laatste examens TSO tot een goed eind brengen.

Maar nu nog mijn laatste examens TSO tot een goed eind brengen.
0
geplaatst: 18 juni 2013, 09:05 uur
Ik wil alvast iedereen die geslaagd is of het weldra zal zijn bij deze feliciteren 

0
geplaatst: 24 juni 2013, 12:01 uur
Na 4 jaartjes afwisselend ploeteren en luieren heb ik eindelijk m'n BA binnen. Feest! 

0
geplaatst: 24 juni 2013, 12:27 uur
* denotes required fields.