De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!
zoeken in:
0
geplaatst: 15 februari 2016, 23:16 uur
Die rare baan maakt dat ik nooit vakantie heb, maar ik kom nog wel eens ergens. Zo zijn we al twee dagen bezig in deze toren, bovenste verdieping:
http://www.asergeev.com/pictures/archives/2013/1309/jpeg/06.jpg
http://www.asergeev.com/pictures/archives/2013/1309/jpeg/06.jpg
0
Franck Maudit
geplaatst: 15 februari 2016, 23:17 uur
dix schreef:
Die rare baan maakt dat ik nooit vakantie heb, maar ik kom nog wel eens ergens. Zo zijn we al twee dagen bezig in deze toren, bovenste verdieping.
Die rare baan maakt dat ik nooit vakantie heb, maar ik kom nog wel eens ergens. Zo zijn we al twee dagen bezig in deze toren, bovenste verdieping.
1 vraag: kun je me zien van daarboven? (tip: ik ben die rare snuiter met een jeansbroek en shirt aan)
0
geplaatst: 15 februari 2016, 23:24 uur
Dat zal dan kloppen, want ze vinden mij allemaal een rare snuiter door dat shirt en die broek.
0
geplaatst: 22 februari 2016, 12:23 uur
Beetje "laat " misschien, maar 14-12-15 ben ik vader geworden van Thomas 

0
geplaatst: 22 februari 2016, 13:31 uur
0
geplaatst: 22 februari 2016, 13:37 uur
Ik had het al per pm gedaan, maar hier ook lennon: van harte!
0
geplaatst: 22 februari 2016, 14:16 uur
Ik ben geestelijk nog maar 23... en mijn vrouw is 33, dus mooi moment

Dank allen

0
geplaatst: 24 februari 2016, 12:50 uur
Welgefeliciteerd, Lennon! En ach. oud -- wees nou maar blij dat je ouder bent geworden dan je beroemde naamgenoot...
0
Franck Maudit
geplaatst: 14 mei 2016, 20:32 uur
Voortaan ga ik door het leven als een Doctor in de Wijsbegeerte.
Wat betekent dat ik heel binnenkort verhuis naar de VS.
Hebben ze daar ook Musicmeter?
Zo, en nu terug naar de belangrijke dingen in het leven: Eurosong!
Hebben ze daar ook Musicmeter?

Zo, en nu terug naar de belangrijke dingen in het leven: Eurosong!

0
geplaatst: 14 mei 2016, 22:07 uur
Franck Maudit schreef:
Gefeliciteerd Franck, mooie titel!
Dat zou je aan kaztor moeten vragen, die is ervaringsdeskundige.
0
Franck Maudit
geplaatst: 15 mei 2016, 12:03 uur
Bedankt Gretz.
Ik vond het zelf ook altijd een mooie titel, maar nu ik hem zelf heb vind ik het vooral absurd en vermakelijk. De desillusie van het ouder worden zeker? Ooit dacht ik dat bij doctors in de wijsbegeerte de zon uit hun aars scheen. Daar valt bij mij voorlopig bitterweinig van te merken.
Ik vond het zelf ook altijd een mooie titel, maar nu ik hem zelf heb vind ik het vooral absurd en vermakelijk. De desillusie van het ouder worden zeker? Ooit dacht ik dat bij doctors in de wijsbegeerte de zon uit hun aars scheen. Daar valt bij mij voorlopig bitterweinig van te merken.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 15 mei 2016, 12:22 uur
Gefeliciteerd! Waar ging je promotieonderzoek over?
Ik ben al even aan het zoeken naar een plekje maar tenzij ik het zelf ga financieren ziet het er niet echt rooskleurig uit.
Ik ben al even aan het zoeken naar een plekje maar tenzij ik het zelf ga financieren ziet het er niet echt rooskleurig uit.
0
Franck Maudit
geplaatst: 15 mei 2016, 12:30 uur
panjoe schreef:
Thanks

Uit privacy-overwegingen doe ik daar liever een beetje vaag over, anders wordt het wel heel gemakkelijk om te achterhalen wie de man achter de brandende kaars is.
Laten we het erop houden dat ik mateloos geïnteresseerd ben in 'individuele verantwoordelijkheid'.
0
geplaatst: 15 mei 2016, 15:28 uur
Franck Maudit schreef:
Thanks
Uit privacy-overwegingen doe ik daar liever een beetje vaag over, anders wordt het wel heel gemakkelijk om te achterhalen wie de man achter de brandende kaars is.
Laten we het erop houden dat ik mateloos geïnteresseerd ben in 'individuele verantwoordelijkheid'.
(quote)
Thanks

Gefeliciteerd man! Zo ver ben ik nooit gekomen (en helemaal al niet in de wijsbegeerte).
* denotes required fields.