MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!

zoeken in:
Sterkte Rudi S.

cosmic kid (moderator)
Beste Rudi en Starbright, heel veel sterkte en een goed herstel gewenst. Doktersadvies: 3x daags MusicMeter

DjFrankie (moderator)
Rudi en Starbright, heel veel sterkte voor jullie. Herseninfarct pas met mijn schoonmoeder meegemaakt, hakt er in. Voorspoedig herstel. Ook voor Rudi's heup natuurlijk.

Ook jij beterschap gewenst, Rudi S.

Hopelijk wordt de ziekenboeg hier niet veel voller.

Beterschap Rudi!

Dat moet een lelijke val zijn geweest. Goed herstel gewenst Rudi S!

starbright boy schreef:
...Ik heb zondag namelijk een herseninfarct gehad...
Heftig. Ik wens je een voorspoedig herstel toe!
Rudi S schreef:
Hey ik ben...
"Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!+gevallen"... beterschap!

Starbright Boy en Rudi S, heel veel sterkte in jullie herstel. Neem daarvoor ook gewoon de tijd. Te overhaast weer dingen oppakken werkt vaak in het nadeel, hoe begrijpelijk het is dat je weer zo snel mogelijk op het oude niveau wil functioneren.

Snel herstel gewenst Rudi S.

Sterkte Rudi!

Ach ja , het is mijn eerste breuk , nu even goed revalideren en dan komt het prima voor elkaar.
Ik heb nu hier ook wat meer tijd en kan dus wat extra's de mods het leven zuur maken (gedeelde smart is halve smart heet dat geloof ik ).
Iedereen bedankt voor het medeleven en doe allemaal masr voorzichtig op het gladde ijs.
Kan een mod "ik ben gevallen " aan de topictitel toevoegen

Starbright en Rudi, sterkte beiden!

Beterschap Rudi!

Get well soon Rudi!

Net thuis uit het ziekenhuis, nog zo'n 6 weken op krukken en ook 6 weken fysio.

Rudi S schreef:
Net thuis uit het ziekenhuis, nog zo'n 6 weken op krukken en ook 6 weken fysio.

Net heel voorzichtig mijn kliko buiten gezet. Beterschap Rudi

Ponty Mython
Sterkte met jullie herstel starbright boy en Rudi S.

Sterkte en succes Rudi S! Zet hem op. Wellicht ter troost, ik zit de rest van mijn leven vast aan een fysio (alhoewel ik mevrouw Bonk zelf uitgekozen heb, maar toch)

Nou sterkte dan Bonk met mevrouw Bonk

starbright boy schreef:
Uitslagen zijn verrassend goed, met medicijnen en een groeien naar een serieus andere levensstijl lijkt mijn lichaam weer aardig onder controle.

Fijn om te horen starbright boy

Zeven jaar lang. Ik heb het eigenlijk bijna geen moment echt leuk gevonden en me meermaals afgevraagd wat in globsnaam ik hier te zoeken had, of ik het wel waard was. Maar daar komt nu een einde aan want heb net m'n bacheloreindproject gehaald MET EEN 8,5 EN OPTIE OP EEN 9. Doe even normaal ofzo. Masterdieikwélleukgavinden here we cooome

Oké ik ga nu even bouncen op Carly Rae Jepsen, fijne avond x

Lekker man

Vandaag te lezen gekregen dat ik voor m'n tweede jaar graduaatsopleiding programmeren/software development geslaagd ben, dus dat wordt een toffe zomer!

Nog één jaartje, deels stage, en dan kan ik hopelijk ook in die richting aan het werk!

Mooi werk, gefeliciteerd AOVV !

Lekker man AOVV

Felicitados, AOVV!

Eergisteren (op de geboortedag van Jeff Buckley) ben ik voor het eerst vader geworden van een zoontje. Als ik wat minder frequent opduik de komende dagen/weken, dan weten jullie hoe het komt.

Proficiat AOVV en dumb_helicopter! Hoeven we ons geen zorgen te maken dat je de deuren van de kunstschool Svhj definitief vol walging achter je hebt dichtgegooid

Gast
geplaatst: vandaag om 23:13 uur

geplaatst: vandaag om 23:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.