De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!
zoeken in:
1
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 10 februari 2021, 20:54 uur
Beste Rudi en Starbright, heel veel sterkte en een goed herstel gewenst. Doktersadvies: 3x daags MusicMeter
1
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 10 februari 2021, 21:37 uur
Rudi en Starbright, heel veel sterkte voor jullie. Herseninfarct pas met mijn schoonmoeder meegemaakt, hakt er in. Voorspoedig herstel. Ook voor Rudi's heup natuurlijk.
1
geplaatst: 10 februari 2021, 21:44 uur
1
geplaatst: 10 februari 2021, 23:37 uur
Dat moet een lelijke val zijn geweest. Goed herstel gewenst Rudi S!
1
geplaatst: 11 februari 2021, 00:15 uur
starbright boy schreef:
...Ik heb zondag namelijk een herseninfarct gehad...
Heftig. Ik wens je een voorspoedig herstel toe!...Ik heb zondag namelijk een herseninfarct gehad...
Rudi S schreef:
Hey ik ben...
"Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!+gevallen"... beterschap!Hey ik ben...
1
geplaatst: 11 februari 2021, 00:54 uur
Starbright Boy en Rudi S, heel veel sterkte in jullie herstel. Neem daarvoor ook gewoon de tijd. Te overhaast weer dingen oppakken werkt vaak in het nadeel, hoe begrijpelijk het is dat je weer zo snel mogelijk op het oude niveau wil functioneren.
6
geplaatst: 11 februari 2021, 07:34 uur
Ach ja , het is mijn eerste breuk , nu even goed revalideren en dan komt het prima voor elkaar.
Ik heb nu hier ook wat meer tijd en kan dus wat extra's de mods het leven zuur maken (gedeelde smart is halve smart heet dat geloof ik
).
Iedereen bedankt voor het medeleven en doe allemaal masr voorzichtig op het gladde ijs.
Kan een mod "ik ben gevallen " aan de topictitel toevoegen
Ik heb nu hier ook wat meer tijd en kan dus wat extra's de mods het leven zuur maken (gedeelde smart is halve smart heet dat geloof ik
).Iedereen bedankt voor het medeleven en doe allemaal masr voorzichtig op het gladde ijs.
Kan een mod "ik ben gevallen " aan de topictitel toevoegen

4
geplaatst: 11 februari 2021, 19:05 uur
Net thuis uit het ziekenhuis, nog zo'n 6 weken op krukken en ook 6 weken fysio.
1
geplaatst: 11 februari 2021, 21:09 uur
Rudi S schreef:
Net heel voorzichtig mijn kliko buiten gezet. Beterschap Rudi

0
Ponty Mython
geplaatst: 11 februari 2021, 21:37 uur
Sterkte met jullie herstel starbright boy en Rudi S.
8
geplaatst: 11 februari 2021, 23:13 uur
Sterkte en succes Rudi S! Zet hem op. Wellicht ter troost, ik zit de rest van mijn leven vast aan een fysio (alhoewel ik mevrouw Bonk zelf uitgekozen heb, maar toch)
0
geplaatst: 12 maart 2021, 11:09 uur
starbright boy schreef:
Uitslagen zijn verrassend goed, met medicijnen en een groeien naar een serieus andere levensstijl lijkt mijn lichaam weer aardig onder controle.
Uitslagen zijn verrassend goed, met medicijnen en een groeien naar een serieus andere levensstijl lijkt mijn lichaam weer aardig onder controle.
Fijn om te horen starbright boy

24
geplaatst: 15 juni 2021, 18:11 uur
Zeven jaar lang. Ik heb het eigenlijk bijna geen moment echt leuk gevonden en me meermaals afgevraagd wat in globsnaam ik hier te zoeken had, of ik het wel waard was. Maar daar komt nu een einde aan want heb net m'n bacheloreindproject gehaald MET EEN 8,5 EN OPTIE OP EEN 9. Doe even normaal ofzo. Masterdieikwélleukgavinden here we cooome 
Oké ik ga nu even bouncen op Carly Rae Jepsen, fijne avond x

Oké ik ga nu even bouncen op Carly Rae Jepsen, fijne avond x
19
geplaatst: 25 juni 2021, 21:19 uur
Vandaag te lezen gekregen dat ik voor m'n tweede jaar graduaatsopleiding programmeren/software development geslaagd ben, dus dat wordt een toffe zomer!
Nog één jaartje, deels stage, en dan kan ik hopelijk ook in die richting aan het werk!
Nog één jaartje, deels stage, en dan kan ik hopelijk ook in die richting aan het werk!

25
geplaatst: 19 november 2021, 09:41 uur
Eergisteren (op de geboortedag van Jeff Buckley) ben ik voor het eerst vader geworden van een zoontje. Als ik wat minder frequent opduik de komende dagen/weken, dan weten jullie hoe het komt. 

2
geplaatst: 19 november 2021, 09:50 uur
Proficiat AOVV en dumb_helicopter! Hoeven we ons geen zorgen te maken dat je de deuren van de kunstschool Svhj definitief vol walging achter je hebt dichtgegooid 

* denotes required fields.