De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!
zoeken in:
0
geplaatst: 19 december 2020, 15:46 uur
GrafGantz schreef:
Waar zit je nu? Zo ongeveer dan, kan begrijpen dat je hier niet het exacte adres wil neerplempen
Waar zit je nu? Zo ongeveer dan, kan begrijpen dat je hier niet het exacte adres wil neerplempen
We zijn tussen het witte wijn volk neergestreken

2
geplaatst: 19 december 2020, 18:24 uur
Afgaande op Google Streetview dan toch vooral literpakken Liebfraumilch

0
geplaatst: 6 februari 2021, 13:24 uur
Ook hier maar even
Ik ben niet gslaags afgestudeerd of bevallen Ook niet doomaar om heel eerlijk te zijn, scheelde het ook weer niet zoveel. Ik heb zondag namelijk een herseninfarct gehad. Ik ben daar uiteraard enorm van geschrokken en ik articuleer slecht, deze post kost me meer tijd dan hij voorheen zou doen en ik zou nu niet zo goed zijn in het boodschappenspel op TV, maar het had veel erger kunnen zijn. Ik ben vast van plan weer zoveel mogelijk de oude te worden. Ben weg uit het ziekenhuis en tijdelijk bij mijn moeder en krijg nog revalidatie met logopedie enzo. Voorlopig zal ik hier minder zijn
Ik ben niet gslaags afgestudeerd of bevallen Ook niet doomaar om heel eerlijk te zijn, scheelde het ook weer niet zoveel. Ik heb zondag namelijk een herseninfarct gehad. Ik ben daar uiteraard enorm van geschrokken en ik articuleer slecht, deze post kost me meer tijd dan hij voorheen zou doen en ik zou nu niet zo goed zijn in het boodschappenspel op TV, maar het had veel erger kunnen zijn. Ik ben vast van plan weer zoveel mogelijk de oude te worden. Ben weg uit het ziekenhuis en tijdelijk bij mijn moeder en krijg nog revalidatie met logopedie enzo. Voorlopig zal ik hier minder zijn
0
geplaatst: 6 februari 2021, 13:54 uur
Jemig starbright boy, wat een naar verhaal! Dat zal ongelofelijk schrikken geweest zijn voor jou en je naasten. Lijkt me heel onwerkelijk allemaal. Heel veel succes en sterkte met je revalidatie!
0
geplaatst: 6 februari 2021, 14:14 uur
Jeetje, dat is schrikken! Veel sterkte gewenst natuurlijk en doe vooral rustig aan!
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 6 februari 2021, 14:39 uur
Zo dan. Op een voorspoedig herstel starbright boy!
0
geplaatst: 6 februari 2021, 14:44 uur
Veel sterkte starbright boy met alles. Ik wens je een voorspoedig herstel en een succesvolle revalidatie toe.
0
geplaatst: 6 februari 2021, 14:53 uur
starbright boy
Ook ik wens je heel veel sterkte toe, take care en hopelijk verloopt het herstel zo goed en soepel als mogelijk is!
Ook ik wens je heel veel sterkte toe, take care en hopelijk verloopt het herstel zo goed en soepel als mogelijk is!
0
geplaatst: 6 februari 2021, 14:53 uur
starbright boy: heel veel sterkte! Waar een wil is een weg, we merken het vanzelf wanneer je posts weer wat langer worden 

0
geplaatst: 6 februari 2021, 14:57 uur
Ik wens je een voorspoedig en volledig herstel toe starbright boy. Take it easy!
0
geplaatst: 6 februari 2021, 17:02 uur
starbright boy Wat jong om zoiets te krijgen.
Hoop dat je weer volledig hersteld.
Hoop dat je weer volledig hersteld.
0
geplaatst: 6 februari 2021, 17:09 uur
starbright boy heel veel beterschap, succes en sterkte voor nu en voor bij het herstel
0
geplaatst: 6 februari 2021, 17:24 uur
Zo'n relaas verwacht je hier dan ook weer niet meteen. En al helemaal niet direct op zo'n leeftijd.
starbright boy, ik wens je het allerbeste herstel toe.
starbright boy, ik wens je het allerbeste herstel toe.
0
geplaatst: 6 februari 2021, 18:30 uur
starbright boy Zo'n bericht waar al het andere ineens bijzaak van wordt. Wat een schrik voor jou en je dierbaren. Ik hoop dat je plan weer de oude te worden volledig slaagt, heel veel sterkte en wijsheid hierbij.
0
geplaatst: 10 februari 2021, 18:47 uur
Hey ik ben maandagavond na het werk bij het buitenzetten van de vuilnisbak onderuit gegaan en ik heb mijn heup gebroken.
Gisterenavond ben ik geopereerd en heb een kunststof heup en moet circa 5 a 6 weken op keuken lopen.
Morgen of overmorgen mag ik naar huis en ik ben nu even niet zo actief hier maar de komende tijd wegens ziekteverlof waarschijnlijk iets meer.
Gisterenavond ben ik geopereerd en heb een kunststof heup en moet circa 5 a 6 weken op keuken lopen.
Morgen of overmorgen mag ik naar huis en ik ben nu even niet zo actief hier maar de komende tijd wegens ziekteverlof waarschijnlijk iets meer.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 10 februari 2021, 18:53 uur
Nou Rudi, dat is ook niet geslaagd, afgestudeerd, bevallen of getrouwd. 't Is ook geen herseninfarct, dat moet dan het geluk maar wezen. En de komende zes weken mocht er coronatechnisch toch al vrijwel niks... ik zou het bijna perfect timing noemen!
1
geplaatst: 10 februari 2021, 20:02 uur
Rudi S schreef:
Hey ik ben maandagavond na het werk bij het buitenzetten van de vuilnisbak onderuit gegaan en ik heb mijn heup gebroken.
Iets vergelijkbaars is mij 4 jaar geleden ook gebeurd, op weg naar m'n werk, al heb ik dan wel m'n eigen/originele heup nog (met een aantal pinnen erin). Een tijdje lang lekker veel muziek kunnen luisteren, want veel moeten rusten. An old ladies' injury, zo werd me verteld. Beterschap, komt goed

* denotes required fields.