De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!
zoeken in:
0
SelmaDuim
geplaatst: 19 juli 2007, 01:54 uur
Oei, net nu ik in de buurt kom wonen.

Maarre... als je nu ook een auto neemt, is dat natuurlijk best handig.

0
geplaatst: 19 juli 2007, 02:19 uur
Woont Hill in Nijmegen?
Dan vind ik het helemaal knap.
Ik mocht daar 7x (en 1x in Arnhem) het rijexamen B af leggen.
Keizer Karel plein
Keizer Karel plein

0
DonDijk
geplaatst: 19 juli 2007, 10:15 uur
DVN88 schreef:
Een goede vriendin van mij heeft een kindje gekregen
Een andere goede vriendin van mij is overleden aan leverkanker
Een goede vriendin van mij heeft een kindje gekregen

Een andere goede vriendin van mij is overleden aan leverkanker

Het leven is als een koorddanseres.
gefeliciteerd en gecondoleerd derhalve
0
SelmaDuim
geplaatst: 19 juli 2007, 12:50 uur
deric raven schreef:
Woont Hill in Nijmegen?
Keizer Karel plein
Woont Hill in Nijmegen?
Keizer Karel plein

Ik ben in Nijmegen in een keer geslaagd. Ik woonde toen vlakbij het Keizer Karelplein, wat betekende dat ik vanaf mijn eerste rijles daar overheen moest.
Maar over een dikke week woon ik dus niet meer in Nijmegen, maar in Den Haag.

0
geplaatst: 19 juli 2007, 13:02 uur
Nu snap ik het; ik dacht dat jullie samen in Nijmegen gingen wonen.
Vanaf Den Haag een rijles in Nijmegen doen was inderdaad wat omslachtig.
Vanaf Den Haag een rijles in Nijmegen doen was inderdaad wat omslachtig.
0
geplaatst: 19 juli 2007, 14:35 uur
Goed zo, Hill.

Nu begint het echte leren op de weg. Het CBR laat tegenwoordig ook iedereen slagen die een beetje kan schakelen en sturen.

0
geplaatst: 19 juli 2007, 18:38 uur
Harstikke mooi!! Gefeleciteerd. Ik ben niet zo gauw zenuwachtig, maar ik kan mijn herinneren dat ik tijdens het rijexamen het zweet op mijn voorhoofd gutste. Des te mooier de ontlading achteraf. Veel rijplezier!!!!
0
geplaatst: 19 juli 2007, 22:10 uur
Een kleine domper echter net rond 20.10. Ik was aan het werk en werd gebeld door een man, de man van mijn instructrice. Waarom ik haar 10 minuten ervoor gebeld heb om haar verrot te schelden, te hijgen etc.
WTF?!
Mijn stem leek op die van die gast en er werd gezegd: 'Ik heb je gisteren nog gezien, weet je dat niet meer?' Toen zij vroeg of hij Bart heette, zei hij ja.
Haar man dreigde zelfs dat ie wel even langs zou komen om te laten zien dat het mijn nummer was! (ik voelde dit serieus als dreigement). Hij zou de politie ook meenemen, waarop ik zei dat ie dat zeker moest doen aangezien ik niets te verbergen heb!
Trouwens al zou ik het zijn geweest, alsof ik dan zeg dat ik inderdaad Bart ben. Ze weet verdomme waar ik woon.....!
Later sprak ik haar en was ze bijgekomen en zei ze dat ze het raar vond allemaal. Ja ik ook!
Nu ik erover nadenk ben ik ook wel lichtelijk beledigd en teleurgesteld. Denk je elkaar na wat maandjes een beetje te leren kennen, ben je nog in euforie van het behalen ervan. Word je zo wat bedreigd en beschuldigd..
Sorry moest het even kwijt....
WTF?!Mijn stem leek op die van die gast en er werd gezegd: 'Ik heb je gisteren nog gezien, weet je dat niet meer?' Toen zij vroeg of hij Bart heette, zei hij ja.

Haar man dreigde zelfs dat ie wel even langs zou komen om te laten zien dat het mijn nummer was! (ik voelde dit serieus als dreigement). Hij zou de politie ook meenemen, waarop ik zei dat ie dat zeker moest doen aangezien ik niets te verbergen heb!
Trouwens al zou ik het zijn geweest, alsof ik dan zeg dat ik inderdaad Bart ben. Ze weet verdomme waar ik woon.....!
Later sprak ik haar en was ze bijgekomen en zei ze dat ze het raar vond allemaal. Ja ik ook!
Nu ik erover nadenk ben ik ook wel lichtelijk beledigd en teleurgesteld. Denk je elkaar na wat maandjes een beetje te leren kennen, ben je nog in euforie van het behalen ervan. Word je zo wat bedreigd en beschuldigd..
Sorry moest het even kwijt....
0
geplaatst: 19 juli 2007, 22:12 uur
Eigenlijk zou je daarvoor al aangifte kunnen doen: dit is gewoon een onterecht dreigement aan jouw adres 
Dit had die kerel nooit op deze wijze mogen aanpakken.

Dit had die kerel nooit op deze wijze mogen aanpakken.
0
geplaatst: 20 juli 2007, 15:57 uur
Erg vreemd, HiLL
Ik hoop dat dit goed afloopt.
Maar alleszins gefeliciteerd met je rijbewijs. Ik heb net een afspraak gemaakt voor mijn praktisch examen. Het is nu dinsdag al, ben wel heel erg zenuwachtig.
Ik hoop dat dit goed afloopt.Maar alleszins gefeliciteerd met je rijbewijs. Ik heb net een afspraak gemaakt voor mijn praktisch examen. Het is nu dinsdag al, ben wel heel erg zenuwachtig.
0
Laurora
geplaatst: 20 juli 2007, 17:30 uur
Wat een debiel en al helemaal gaar dat zij er vanuit ging dat jij het dus ook écht was.
Natuurlijk ben je beledigd, je hebt toch een soort band met iemand door al die maanden en dan blijkt ze geen eens vertrouwen te hebben. Zou me ook zo voelen hoor, Hill.
En Arno, succes dinsdag!
Natuurlijk ben je beledigd, je hebt toch een soort band met iemand door al die maanden en dan blijkt ze geen eens vertrouwen te hebben. Zou me ook zo voelen hoor, Hill.
En Arno, succes dinsdag!
0
SelmaDuim
geplaatst: 20 juli 2007, 17:52 uur
Erg naar allemaal, Bart. Die man was vast gewoon jaloers op je. 
En Arno: Heel veel succes aankomende dinsdag!

En Arno: Heel veel succes aankomende dinsdag!

0
geplaatst: 20 juli 2007, 18:34 uur
Arno schreef:
Erg vreemd, HiLL
Ik hoop dat dit goed afloopt.
Maar alleszins gefeliciteerd met je rijbewijs. Ik heb net een afspraak gemaakt voor mijn praktisch examen. Het is nu dinsdag al, ben wel heel erg zenuwachtig.
Wat is dat nou voor wielrenner... Een beetje voor een rijbewijs gaan Erg vreemd, HiLL
Ik hoop dat dit goed afloopt.Maar alleszins gefeliciteerd met je rijbewijs. Ik heb net een afspraak gemaakt voor mijn praktisch examen. Het is nu dinsdag al, ben wel heel erg zenuwachtig.

0
geplaatst: 20 juli 2007, 20:00 uur
Kan ik mijn fiets in de auto zwieren en eens alleen een dagje naar de Ardennen gaan 

0
geplaatst: 24 juli 2007, 20:48 uur
Arno schreef:
Ik heb net een afspraak gemaakt voor mijn praktisch examen. Het is nu dinsdag al, ben wel heel erg zenuwachtig.
Ik heb net een afspraak gemaakt voor mijn praktisch examen. Het is nu dinsdag al, ben wel heel erg zenuwachtig.
Geslaagd 
0
geplaatst: 24 juli 2007, 22:05 uur
Arno! Gefeliciteerd! Morgen word je gebeld door de man/vrouw van je instructeur! 
Ga je je bewijs met spoed aanvragen ook?

Ga je je bewijs met spoed aanvragen ook?
* denotes required fields.