MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Wie schrijft/maakt zelf muziek of bespeelt een instrument?

zoeken in:
Ik zit niet in de band, Arrie, maar schrijf de liedjes en regel alles samen met Guus, bedenk de concepten - zoals de clips, dat soort dingen.

Ik speel nu ongeveer 10 maanden gitaar, ik heb één akoestische (Yamaha C-40) en één elektrische (SX Vintage series ).
Maakt niet uit hoe slecht het nog gaat, het komt wel... Zo lang ik het maar leuk vind hè?

Nieuwe Ambient/IDM mix! Feedback is meer dan welkom!
Zelf heb ik het gevoel dat de overgangen hier een pak beter zijn.

Tracklist:

- Svarte Greiner - Final Sleep
- Murcof - Rios
- Relmic Statue - Just A Thought
- Kashiwa Dalsuke - Solar Man
- A Silver Mt. Zion - Sit In The Middle Of Three Galloping Dogs
- Blackfilm - Stalingrad
- Holden - Requiem For A Dream (Remix)
- Stars Of The Lid - Requiem String Melody
- Max Richter - Rainlight

Improvision
Vanmorgen dit gemaakt:

panjoe (moderator)

Ik speel (slag) gitaar, bluesharp en zing in mijn coverband RGD Daltons. We zijn naast muzikanten allen (ex-) medewerkers bij de Rijksgebouwendienst. Vandaar de afkorting RGD voor de groepsnaam. Ooit opgericht om een paar liedjes te spelen op een ambtsjubileum en daarna nooit meer opgehouden. Er staan een paar filmpjes van ons op Youtube. Type maar gewoon RGD Daltons en scroll naar beneden. Tenminste, als het je interesseert.......

Nieuw nummer met videoclip van mijn band, wat vinden jullie?

Stoer - Fuck condoms - YouTube

Improvision
Gisteren deze gemaakt, heb wat dingen gedaan die ik al lang niet meer had geprobeerd. Het is iets niet zo hiphopperigs geworden;

Het is alweer een tijdje geleden, maar ik heb weer eens een drumcover gemaakt, nu van Slave New World van Sepultura.

Sietse
Nieuw spul waar ik mee bezig ben (in een van mijn vele projecten die momenteel lopen).

Klinkt erg goed, Sietse! Maakt me zeker benieuwd naar meer.
En een erg vette drumvideo Mike (Don Cappuccino)

Hey iedereen die dit forum volgt.
Vorige week heb ik m'n nieuwe EP 'Renaissance' online gezet.
Die kun je HIER beluisteren.
Aangezien feedback altijd interessant is zou ik u enorm dankbaar zijn als u even een kwartiertje tijd hebt om te luisteren en te zeggen wat je ervan vind. Dat zou me mogelijk verder vooruit kunnen helpen.
Groetjes
hond racisme/Wulfy

Hoi, ik ben de gitarist van Sound of Fire we hebben gisteren een nieuw liedje uitgebracht genaamd What Do You Want From Me. Je kunt m vinden via deze link:
Sound of Fire - What Do You Want From Me [Live] - YouTube

Ik heb weer eens iets opgenomen..

sxesven
Häxanhaus

Gisteren speelde ik wat dingen live.. daar heb ik een opname van

Dikkop
Omdat ik fan ben van Piet Huysentruyt.

Ik denk niet dat iemand er ooit naar luisterd Maar hier een 'liefdesliedje' van mijn hand, even al dat hartenzeer aan de kant zetten!

Ik schrijf liedjes bij de dag, en het leven van een treurige singersongwriter gaat met ups en downs. Dus nu weer een liedje met mij en mijn gebroken hartje haha.

And we'ere moving on

Weer s iets nieuws opgenomen.

Klinkt erg goed Ducoz, erg sfeervol!

Dikkop, held, man! Ik lag in een deuk!

Sietse
Mijn live optreden in het Bimhuis van een maand terug is nu te streamen (nog een paar dagen, daarna verwijder ik de link weer).

Live At Bimhuis 8-12-2014 by Orphax - Hear the world?s sounds - soundcloud.com

Geen streaming app want api kan niet met secret links om

Dikkop
kobe bryant fan schreef:
Ik lag in een deuk!

Leuk om te horen.

Jullie dachten allemaal dat Death Grips niet meer bestond? Haha, grappig, ik ben namelijk de nieuwe drummer. Ik zal volgende maand op een Europese tour met de band gaan die twee dagen voor het eerste concert zal worden afgelast. Ach ja, dit is een preview:

Sietse
vaag, bovenstaande track is toch echt beschikbaar...

Ponty Mython
Zo werkt 'ie wel:

Sietse
Ponty Mython schreef:
Zo werkt 'ie wel:

(embed)

Hmm waarom bij jou wel..

Sietse
Oudje uit de tijd dat ik nog Ambient Techno / IDM maakte (2003)

Gast
geplaatst: vandaag om 14:44 uur

geplaatst: vandaag om 14:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.