MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Wie schrijft/maakt zelf muziek of bespeelt een instrument?

zoeken in:
Ik heb gisteren ook maar even een mix gemaakt met tracks die nog op m'n pc stonden maar waar ik van vond dat het echte aanraders zijn voor iedere Burial, Four Tet of Mount Kimbie fan.
Het merendeel is dus Garage/Post-Dubstep. Ik hoop dat jullie hem beluisteren en eventueel feedback geven! Btw: op het eind zit nog een niet uitgebrachte collab van mezelf met Wulfy Benzo vond hem wel mooi afsluiten.

Ik heb gisteren ook maar even een mix gemaakt met tracks die nog op m'n pc stonden maar waar ik van vond dat het echte aanraders zijn voor iedere Burial, Four Tet of Mount Kimbie fan.
Het merendeel is dus Garage/Post-Dubstep. Ik hoop dat jullie hem beluisteren en eventueel feedback geven! Btw: op het eind zit nog een niet uitgebrachte collab van mezelf met Wulfy Benzo vond hem wel mooi afsluiten.

Klik!

1.Steps by David Lynch
2.Untitled by Burial X Four Tet
3.Ghostly Lights by Delta X Elo Method
4.Parallel Jalebi by Four Tet (Slowed Down)
5.Sopor by Volor Flex
6.Wayfaring Stranger (Burial Remix) by Jamie Woon
7.Gotta Be With U by Jayeem
8.Say A Word by Geny. G
9.Dropt The Game by Flume X Chet Faker
10.Stolen Dog (Ollie Macarlane Remix) by Burial (Slow Down)
11.Locked In A Cave by Find Hope In Darkness
12.Faded For You by Manu Shrine X Tanya Lieben
13.You Were There With Me by Four Tet
14.Dawn by Selva Oscura
15.Wanderer by Vacant
16.Sediment by Manu Shrine
17.Evenings by Sekuoia
18.Fleazy by Slow Year
19.Untitled by Wulfy Benzo X Find Hope In Darkness

Dikkop
Nieuw nummertje: Melting
Wat opbouwende kritiek is zeer welkom!

Sietse
Technische geneuzel voor Dikkop :

Minder galm op de bass drum, meer dynamisch verschil, wil je heel erg chill wave worden een nog veel dikkere limiter er over plaatsen die zorgt dat de bass af en toe het geluid weg zuigt. Nu is het nog te vlak.
Ik zou voor de bass drum ook een ander geluid kiezen, ik vind hem niet echt mooi.

Compositie vind ik verder aardig, maar ook niet heel bijzonder. Kabbelt te veel voort zonder al te veel verandering. Als het een drone was zou ik het bijna briljant vinden

Dikkop
OK bedankt!
Hier kan ik iets mee doen.

Sietse

Mijn nieuwe EP staat sinds vandaag op Bandcamp (deze week ook op Soundcloud).
Ik ben erg benieuwd naar jullie mening!
Find Hope In Darkness - De Schaduw van de Nacht (2014)

Wie heeft zin om nog meer over atoomijsbrekers te leren?

Sietse
Work in progress

buizen
Was eind v.d. ochtend in een muziekzaak in de stad. Stond een prachtige drumkrit zeg. Ludwig. Met twee toms en twee(!) floortoms (en een puike bass en snare natuurlijk). Voor echt belachelijk weinig geld. Leek bijna op een vergissing (dat die extra floortom niet bij de kale set hoort bijv.). Muziekinstrumenten zijn sowieso helemaal niet meer zo duur viel me op.
Het bloed kruipt soms waar het niet gaan kan..
Zal ik..

Maar kun je er ook op roffelen? Of kijk je er alleen naar?

Ik heb ook weer eens iets opgenomen.. beetje folky

buizen
Chameleon Day schreef:
Maar kun je er ook op roffelen? Of kijk je er alleen naar?

Heb vroeger (maar dan spreek ik over 25 jaar geleden) gedrumd.
Zo'n drumkit lijkt me nu juist zo leuk om ook daadwerkelijk te gaan groovy drummen (leren) natuurlijk, wijsneus.

Sietse schreef:
Work in progress

(embed)

Niet dat het geen leuk stukje muziek is maar volgens mij heeft Soundcloud weer een heel andere link laten afspelen.

Ponty Mython
Ik vond het al zo'n enorme achteruitgang. Van drone naar breakcore...

Sietse
kobe bryant fan schreef:
(quote)

Niet dat het geen leuk stukje muziek is maar volgens mij heeft Soundcloud weer een heel andere link laten afspelen.

Lol, das niet van mij nee...hahahaha

Sietse
Maar dit dus wel (geen idee hoe dat stukje er komt).

Ponty Mython
Zo misschien:

Haha, ik heb gisteren via je profiel de echte beluisterd en klinkt erg goed in ieder geval!

Sietse
Ponty Mython schreef:
Zo misschien:

(embed)

Ja precies, maar waarom bij jou wel en bij mij niet

Ponty Mython
Sietse schreef:
(quote)

Ja precies, maar waarom bij jou wel en bij mij niet

Wellicht omdat ik de link uit de Soundcloud embed code ("https%3A//api.soundcloud.com/tracks/164031883" heb gekopieerd en aangepast.

Heb zelf nl. ook een paar keer dat probleem gehad bij het plaatsen van een SC-link.

Sietse
maar dat is toch vreemd...

maar laten het vooral maar weer over de muziek gaan hebben...

Sietse
Nog eentje dan maar...remix die ik heb gedaan voor de Accrual cassette die onlangs is uitgekomen...

Niet echt iets voor de gemiddelde MusicMeterUser, maar goed: onze videoclip is afgelopen vrijdag uitgekomen en ik wou 'm toch met jullie delen. Ik heb zelf ook nog een klein rolletje...

Niet helemaal mijn smaak, maar als dit geen hit wordt... wanneer ben jij te zien?

EDIT: Op 2:12 zeker?

Ik ben een man... Maar nu even niet. In de clip dan.

Edit: ja dus. Erg lillikke vrouw, valt me tegen van mezelf.

Nicolage Rico schreef:
Ik ben een man... Maar nu even niet. In de clip dan.

Edit: ja dus. Erg lillikke vrouw, valt me tegen van mezelf.

Je was wel geidentificeerd in je hoedanigheid van boezemvriend, op 1:48, op de tiet van goan

Sietse
hahaha, je was niet de mooiste dame van het stel inderdaad.

(liedje kan ik, het mag geen verassing zijn, helemaal niets mee).

Mjuman schreef:
(quote)

Je was wel geidentificeerd in je hoedanigheid van boezemvriend, op 1:48, op de tiet van goan

Haha, grappig. Wat is eigenlijk je rol in de band?

Gast
geplaatst: vandaag om 06:22 uur

geplaatst: vandaag om 06:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.