MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Wie schrijft/maakt zelf muziek of bespeelt een instrument?

zoeken in:
handsome_devil
sven

ik wil even melden dat het goed gaat met de roze wolk ep er is nu ook een mooie shine on taco site.

Sietse
misschien dan maar eens mijn uiterst fijne project "De Buffel" maar weer eens van stal halen

Heb nog wel wat dingen liggen

sxesven
Nu raak ik benieuwd hè.

Sietse
das noise

sxesven
Had 'm inmiddels gevonden op Discogs. Ik ga die Soulseek-verzamelaar waar je opstaat even binnenhalen, ben erg benieuwd.

max en joep schreef:
ik speel 17 jaar gitaar en heb nu een extreem brute deathmetal band, Grindpad genaamd. Heb altijd wel in bands gezeten, muziek is mijn leven.

Heb je ook al eigen nummers geschreven?

Sietse
sxesven schreef:
Had 'm inmiddels gevonden op Discogs. Ik ga die Soulseek-verzamelaar waar je opstaat even binnenhalen, ben erg benieuwd.

Er zijn ook wel in soulseek wat dingen van mij te downloaden als de buffel.

Veel troep vooral, maar enkele dingen zijn wel tof

sxesven
Tof, heb die mix net even gedraaid; geen idee waar je precies langskwam maar het klonk allemaal vet. Zal binnenkort je dingen via SLSK eens luisteren

Website is inmiddels wat bijgewerkt; ziet er iets netter uit. Uiteindelijk moeten er wel afbeeldingen van alle releases op komen enzo, maar goed, ik zal er overdag wel foto's van nemen en ze dan posten.

Sietse
op het moment dat de buffel langs komt in die mix beginnen je oren pijn te doen.
Het is het hardste en extreemste wat in de mix zit...
Jongen die de mix heeft gemaakt was geschrokken van mijn track toen hij voor het eerst aan het luisteren was, want hij had een koptelefoon op...was niet zo slim op dat moment....hahahaha

Tof, veel succes daarmee Sven!

Ik heb zelf overigens ooit eens een nummer van 50 seconden gemaakt die zo gruwelijk goed was dat ik nooit meer iets anders heb durven maken. Je moet stoppen op je hoogtepunt.

sxesven
Nou, de eerste release op Hoarse is helemaal klaar (Changzheng dus, ltd. 15). Heb van elk hoesje een foto genomen en een overzichtsshot gemaakt, dus even delen (overzicht als foto, de rest maar als linkjes - die komen nog op de site, inclusief beschrijvingen):

(afbeelding)

1/15 - 1 2
2/15 - 1 2
3/15 - 1 2 3
4/15 - 1 2
5/15 - 1 2
6/15 - 1 2 3
7/15 - 1 2
8/15 - 1 2
9/15 - 1 2
10/15 - 1
11/15 - 1 2
12/15 - 1 2
13/15 - 1 2
14/15 - 1 2
15/15 - 1 2

Geïnteresseerden kunnen voor een luttele €5 een exemplaar bestellen op de website.

Ook maar eens reageren dan Ik zit al enkele jaren met Fruity Loops/Cubase/Hammerhead te klooien in de hoop er ooit een vet trancenummer uit te krijgen. Na enkele minuten knopjes draaien en rommelen kom ik evenwel steeds tot dezelfde conclusie: laat ik het maar over aan de echte producers.

kut zeg

sxesven
Even met enige trots een kleine update omtrent mijn eigen labeltje. Vanaf heden hierop beschikbaar: een 3" van Torturing Nurse (één van mijn eigen favorieten), genaamd As A Raven. Het artwork is, zoals gebruikelijk bij mijn label, handgemaakt en uniek voor elk exemplaar. Gelimiteerd tot 20 stuks, met elk een variatie op het Red Cross (Nurse etc.) symbool in verschillende kleuren en materialen op verschillende achtergronden, verpakt in kleine DVD-doosjes (waar net een 3" schijfje inpast) met binnenin een insert met info. Op de schijf zelf één track van 18'49"; zoals we gewend zijn van Torturing Nurse natuurlijk een hoop herrie. Fotootje van allemaal:

(afbeelding)

Als je een exemplaar wilt, stuur even een pm of bezoek de website. Binnen Nederland €5 inclusief, elders €7 inclusief.

Stijn_Slayer
Ik speel gitaar (elektrisch en akoestisch). Beetje bassen kan ik ook wel, maar niet met slappen etc.

Wil binnenkort ook mondharmonica leren spelen.

Ik componeer zelf muziek op mijn Piano en Keyboard.

sxesven
Meer goed nieuws uit Hoarse-contreiën (en daarna wat rustiger aan, want het academisch jaar gaat weer beginnen): HOA-004 is haast klaar en het is weer een pareltje.

Het betreft dit keer een 3" van het Australische Fuck, the Retarded Girl getiteld Abuse, gelimiteerd tot 20 stuks in plastic sleeve met op elk hoesje een andere hentai-afbeelding met een roze waas eroverheen. Muzikaal méér dan dik in orde: vier tracks aan brute, schurende en razende harsh noise die nietsontziend ruim twintig minuten doorbeukt. Kan 'm persoonlijk echt alleen maar geniaal vinden, harsh noise zoals dat vaker gemaakt moest worden!

Hoesjes zijn enigszins nsfw dus ik gooi er maar even een linkje bij naar de label pagina. Geïnteresseerden kunnen uiteraard bij mij terecht, en uiteraard weer voor weinig.

Ik speel in Silence is Sexy. 29 september komt ons tweede album uit, zie: http://www.musicmeter.nl/album/136164

Een voorproefje, in de vorm van de titeltrack is te vinden op: http://www.everythingyoushouldknow.info/tah/mp3/This%20Ain%27t%20Hollywood.mp3

De nieuwe cd van Silence is Sexy is vanaf nu gratis te downloaden.

Om de plaat direct te downloaden van de bandsite, klik hier: http://www.everythingyoushouldknow.info/Silence%20is%20Sexy%20-%20This%20Aint%20hollywood.zip

Om de cd eerst te beluisteren op Last.fm, klik hier: http://www.last.fm/music/Silence+Is+Sexy/This+Ain%27t+Hollywood?autostart

En om de cd te bestellen als digipack, ga hiernaartoe: http://www.silenceissexy.nl/website/shop.asp

luijsterburg
In Muziek > Algemeen > Recensies:

Hallo, voor een school opdracht ben ik opzoek naar een zo compleet mogelijke lijst met Nederlandse sites en/of tijdschriften/kranten/etc. die regelmatig muziek recensies schrijven. Ik hoop al een heel eind te komen door het hier te vragen, bij voorbaat dank.

Groeten,
Luijsterburg

Mogen Engelse sites ook?

luijsterburg
Ik vrees van niet, het is namelijk voor het vak Nederlands, heb het even aangepast.

Voor Nederlands? Dan staat die schrijffout in de topictitel daar toch wel lelijk

[Roel]
ook op de site van goddeau vind je heel wat

Hier ook wel, zie de recensiefilter.

Ik kan natuurlijk maar het beste gelijk even mijn werkgever promoten: KindaMuzik - Online Muziekmagazine

Spelfout uit titel gehaald.

De Oor zal vast ook wel recensies online hebben staan. DjBroadcast.nl ook wel.

Er zijn zo waanzinnig veel recensie-sites, zeker met al die blogs erbij tegenwoordig.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:57 uur

geplaatst: vandaag om 13:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.