De Site / Gebruikers / Waarom juist deze avatar?
zoeken in:
0
geplaatst: 26 juni 2015, 09:59 uur
Masimo schreef:
Hoera! Hoera!
(ik begin wel ieder jaar meer en meer te twijfelen of de gekozen pokémon al is geweest of niet)
ik ben al best gewend geraakt aan mijn nieuwe avatar. Hij was als tijdelijk bedoeld, maar bevalt me prima - ik hou 'm nog efkes Hoera! Hoera!
(ik begin wel ieder jaar meer en meer te twijfelen of de gekozen pokémon al is geweest of niet)

0
geplaatst: 27 juni 2015, 16:32 uur
Drowsee ondertussen vervangen en Ernst's La Ville entière komt er niet voor terug. Mijn nieuwe avatar vind ik wel mooi werken zo 

0
geplaatst: 28 juni 2015, 00:18 uur
Even zonder avatar gezeten nadat Golem minstens één dag overtijd was. In plaats van de oude baas als plaatje ineens een nieuwe baas als plaatje gezet. Als is de nieuwe wel ouder dan de oude. En baziger.
0
geplaatst: 11 augustus 2015, 20:40 uur
Waterflesjes op ITGWO Vlieland. Eigen foto. Op de achtergrond deel van het podium.
0
Robertus
geplaatst: 22 september 2015, 21:11 uur
Omdat ik John Cale een van de meest onderschatte/ondergewaardeerde artiesten allertijden vind. Altijd jammerlijk in de schaduw van Lou Reed gestaan, maar tegelijkertijd heeft hij dat zelf ook een beetje in stand gehouden door daar iedere keer in interviews op te alluderen en omdat hij eigenlijk te bescheiden is. Hij heeft altijd blijven volhouden dat hoezeer hij Reed ook haatte, laatstgenoemde toch altijd een soort leermeester voor hem geweest is. En dat ik natuurlijk grote kul, want Cale heeft gewoon zijn eigen kwaliteiten en is gewoon niet met Reed te vergelijken, alhoewel hij dat zelf continu blijft doen.
Het feit dat ik nog géén berichten heb geplaatst bij zijn albums of heb gestemd komt door pure luiheid, want ik bezit bijna zijn gehele repertoire. Dat komt nog wel een keer dus!
Het feit dat ik nog géén berichten heb geplaatst bij zijn albums of heb gestemd komt door pure luiheid, want ik bezit bijna zijn gehele repertoire. Dat komt nog wel een keer dus!
0
geplaatst: 22 september 2015, 21:45 uur
Cale >>>> Reed
En nee, ik heb allesbehalve een hekel aan ome Lou
En nee, ik heb allesbehalve een hekel aan ome Lou

0
Robertus
geplaatst: 24 september 2015, 17:58 uur
Dat heb ik ook niet gezegd, maar de vergelijking gaat gewoon helemaal mank. Reed is een tekstdichter en vertrekt vanuit het verhaal wat hij wil vertellen. Cale is een (buitengewoon) muzikant en componist die ook gewoon stevig kan rocken. En hij schrijft teksten, die zijn mooi, poëtisch, maar niet van het kaliber Reed.
Reed is teksten met muziek.
Cale is muziek met tekst.
0
geplaatst: 30 september 2015, 15:58 uur
Ik heb ook een nieuwe schermafbeelding. Haters gonna hate hate hate hate
0
geplaatst: 6 november 2015, 22:50 uur
Als ik een superheld was, heette ik The Green Gradient. Die superkracht is vooralsnog absent, maar de avatar heb ik alvast. Great superheroes think ahead!
0
geplaatst: 11 november 2015, 14:02 uur
Holden schreef:
Als ik een superheld was, heette ik The Green Gradient. Die superkracht is vooralsnog absent, maar de avatar heb ik alvast. Great superheroes think ahead!
Hold on!
En Green van R.E.M. Is zeker jouw lijfplaat?
Doe mij een plezier en ga eens flirten met Elaine MacKenzie.
0
Robertus
geplaatst: 11 november 2015, 17:13 uur
Dit teruglezend inclusief mijn reactie op jouw berichtGrafGantz, realiseer ik me dat ik je compleet verkeerd begrepen heb. Die tekentjes heb ik verkeerd geïnterpreerd,
zodat ik dacht dat je Lou Reed juist hoger inschatte dan John Cale. Ja, en dan schiet ik in de verdediging.. 
Maar gelukkig zijn we het blijkbaar dus eens.
0
geplaatst: 11 november 2015, 17:27 uur
Ha ja, dat is een correcte conclusie. Heb van ome Lou ook heel veel in de kast staan en die hoor ik graag, maar er gaat niets boven Cale 

0
geplaatst: 11 november 2015, 22:36 uur
EttaJamesBrown schreef:
Hold on!
Liefde voor REM is wat bekoeld, maar in het verleden veel & graag naar geluisterd. Elaine MacKenzie kende ik nog niet. Eerste flarden klinken prima. Ga 'Green' zeker beluisteren. Dank voor de tip.Hold on!
0
kistenkuif
geplaatst: 11 november 2015, 23:14 uur
Eigen kop. Zoon van een kistenmaker in een dorp vol met kuiven.
0
geplaatst: 12 november 2015, 00:00 uur
Lou vind ik geen Reed aan, en John begint me langzaamaan de Cale uit te hangen.
0
Cured
geplaatst: 12 november 2015, 08:28 uur
Wel mooie woordspeling , wel of niet eens. 
Mijn (hoofd)avatar is degene die je nu ziet
. Ik houd van dit type afbeeldingen (schaduw, één hoofdkleur, afbeelding zelf). De avatar is een beetje tegenstrijdig als je me zou kennen en dat past ook wel bij me. Ik houd bijvoorbeeld ook wel van ambi(val)ent.

. Ik houd van dit type afbeeldingen (schaduw, één hoofdkleur, afbeelding zelf). De avatar is een beetje tegenstrijdig als je me zou kennen en dat past ook wel bij me. Ik houd bijvoorbeeld ook wel van ambi(val)ent.
0
geplaatst: 12 november 2015, 08:41 uur
Cured schreef:

. Ik houd van dit type afbeeldingen (schaduw, één hoofdkleur, afbeelding zelf). De avatar is een beetje tegenstrijdig als je me zou kennen en dat past ook wel bij me. Ik houd bijvoorbeeld ook wel van ambi(val)ent. Verknipt heet dat ook wel. Maarre, je vindt The Clash wel aardig?
Ken je de hoezen Belle & Sebastián? Dat zou dan jouw ding moeten zijn.
0
Cured
geplaatst: 12 november 2015, 09:17 uur
..... , de Graaf kent me wel behoorlijk. Ik vind die hoezen idd wel aantrekkelijk , maar net niet...of toch wel ? 
The Clash hun atttitude, deels hun muziek, met name dat ene album.,

0
geplaatst: 12 november 2015, 09:24 uur
Mijn bedenkelijk staat ook voor de "woordgrap"
en ook al zo vaak gehoord 
0
Cured
geplaatst: 12 november 2015, 09:27 uur
Ik kende hem niet, maar hij was wel te mooi voor woorden om hem zo uit de mouw te schudden inderdaad.....een ouwe dus.
0
geplaatst: 15 november 2015, 02:45 uur
Na de nieuwe aanslag in Parijs heb ik besloten om door middel van deze avatar de mensen in Parijs een hart onder de riem te steken.
0
geplaatst: 18 november 2015, 18:37 uur
Dan doe ik deze ook maar even, nu ik deze topic-pagina heb ontdekt.
Mijn avatar is de tekening van de voorkaft van mijn eerste boek die ik heb geschreven en via een self-publising-site heb uitgebracht (ikzelf ben naast mijn beroep als postbode voor een sociale werkplaats, als hobby ook schrijver). Het boek heet 'Een eigen dimensie' (auteursnaam: Adri Adrianovyc) en gaat over een jongeman met autisme die verliefd wordt op een jonge vrouw (deels auto-biografisch). Ikzelf ben sinds 2010 of 2011 user op deze site, maar plaatste deze avatar pas in 2014 omdat ik toen pas echt actief op deze site werd.
Mijn avatar is de tekening van de voorkaft van mijn eerste boek die ik heb geschreven en via een self-publising-site heb uitgebracht (ikzelf ben naast mijn beroep als postbode voor een sociale werkplaats, als hobby ook schrijver). Het boek heet 'Een eigen dimensie' (auteursnaam: Adri Adrianovyc) en gaat over een jongeman met autisme die verliefd wordt op een jonge vrouw (deels auto-biografisch). Ikzelf ben sinds 2010 of 2011 user op deze site, maar plaatste deze avatar pas in 2014 omdat ik toen pas echt actief op deze site werd.
* denotes required fields.