menu

De Site / Gebruikers / Waarom juist deze avatar?

zoeken in:
Ah, okay, vandaar. Nu maar stoppen met slowchatten, voor er wordt ingegrepen.

Om toch te legitimeren dat ik hier rondhang, vandaag ook een leuke nieuwe avatar zoeken.

Teunnis schreef:
Maar daar bleef het niet bij. Cook besloot daarop meteen maar weer een nieuw album aan te kondigen + single. Voorlopig wint Regina, maar de strijd is nog niet gestreden!

Voor nu weer even ̷T̷i̷m̷ A. G. Cook.

Omdat Lee Kerslake één van mijn drumhelden is. Ontzettend sympathieke man ook en goede songwriter.

Ik ben zowel een baken, een zoekende als een leegte.

Omdat dit mijn favoriete 12 inch is die ik bezit en vaak draai (gewone 12 inch draai ik nooit, alleen de promo want die is minder kostbaar en makkelijker, lees goedkoper, vervangbaar). O.C. met Time's Up kom ik om de een of andere reden nooit tegen.

https://i.imgur.com/HplVtaV.jpg

Om Realm - Suicity (1990) eens in het zonnetje te zetten, het is ook zo'n vrolijke plaat.
Maar soms voel je je een beetje schuldig dat je zo lang niet naar een plaat hebt omgekeken, of zo.

Misschien ook eens een correctie doorsturen dan (foutje in de titel).

Kronos - heb afgelopen nacht nog een nieuwe cover ingestuurd + wat andere correcties... helemaal gemist, dank!

Het was weer eens tijd om over te steken.

http://realityraiders.com/wp-content/uploads/Awaken.jpg

Een uitsnede van deze mooie plaat van Roger Dean.

Eén van de mooie platen die de plaat Yessongs sieren (binnenkant)

Wanneer je iemand bent die weet hoe het voelt om een echte champ te zijn dit doordat je tegelijkertijd van jezelf weet dat jijzelf ook zeker wel echt zo eentje bent daar verder vrij cool onder blijft maar wel gewoon je fun ermee hebt en ook vandaag heus niet minder empathie kan opbrengen voor een ieder die zich hier nou weer door gekwetst zal voelen want eigenlijk zolang als ik me kan herinneren al is dat niet eens meer iets dat mogelijk is.

Deranged schreef:
Wanneer je iemand bent die weet hoe het voelt om een echte champ te zijn dit doordat je tegelijkertijd van jezelf weet dat jijzelf ook zeker wel echt zo eentje bent daar verder vrij cool onder blijft maar wel gewoon je fun ermee hebt en ook vandaag heus niet minder empathie kan opbrengen voor een ieder die zich hier nou weer door gekwetst zal voelen want eigenlijk zolang als ik me kan herinneren al is dat niet eens meer iets dat mogelijk is.

GrafGantz schreef:
Het was weer eens tijd om over te steken.

Is de laatste stap de lift naar beneden?

aerobag schreef:
(quote)

Is de laatste stap de lift naar beneden?

Ja, maar dan wel zo'n liftje dat de kist naar beneden laat zakken.

https://i.imgur.com/FDKIUvC.jpg

Sinds enige tijd schrijf ik bijna dagelijks wat muziek met het programma Musescore, waarmee die ook afgespeeld kan worden. Helaas geen echte muzikanten en instrumenten. Het laatst gemaakte kreeg de titel Sangita / Sunyata. Bij de fictieve albumhoes van mijn avatar hoort dus tegenwoordig muziek. Vooral Fratres van Arvo Pärt diende als inspiratie maar er zit ook iets van Górecki's derde in.

Kronos schreef:
(afbeelding)

Sinds enige tijd schrijf ik bijna dagelijks wat muziek met het programma Musescore, waarmee die ook afgespeeld kan worden. Helaas geen echte muzikanten en instrumenten. Het laatst gemaakte kreeg de titel Sangita / Sunyata. Bij de fictieve albumhoes van mijn avatar hoort dus tegenwoordig muziek. Vooral Fratres van Arvo Pärt diende als inspiratie maar er zit ook iets van Górecki's derde in.

(embed)

Musescore ken ik niet. Maar het klinkt allemasl erg fraai.
Vooral de piano. Het cellogeluid vind ik niet zo mooi, maar wanneer je een cellist(e) vindt die het kan/wil inspelen, doen!
Ben benieuwd wat het eindresultaat is, mocht het ooit met echte instrumenten worden ingespeeld. Ga zo door!

Mssr Renard schreef:
Het cellogeluid vind ik niet zo mooi, maar wanneer je een cellist(e) vindt die het kan/wil inspelen, doen!

Het is een viool eigenlijk. Bezetting: Viool, twee sopranen, mezzo-sopraan, alto, tenor, bariton en piano. De piano klinkt inderdaad het best met het programma. Al is er na het online zetten op een bepaalde plaats een lelijke bijklank te horen.

Kronos schreef:
(quote)

Het is een viool eigenlijk. Bezetting: Viool, twee sopranen, mezzo-sopraan, alto, tenor, bariton en piano. De piano klinkt inderdaad het best met het programma. Al is er na het online zetten op een bepaalde plaats een lelijke bijklank te horen.

Oei, viool...

Youtube comprimeert. Daarom klinkt alles op youtube zo bagger. Ik heb dat met mijn handpanmuziek maar al te vaak meegemaakt.

Mssr Renard schreef:
Oei, viool...

Er zitten best wat lage noten in de vioolpartij (een keer de laagste; G, dikste snaar los gespeeld) die ook op een cello gespeeld kunnen worden.

Mssr Renard schreef:
Youtube comprimeert. Daarom klinkt alles op youtube zo bagger. Ik heb dat met mijn handpanmuziek maar al te vaak meegemaakt.

Musescore doet dat ook al. Voordat je het op YouTube kan zetten moet je het online op Musescore zetten en toen hoorde ik het verschil al. Voor mezelf hang ik de laptop aan de stereo, speel ik het af in het programma zelf en zet het op MiniDisc. Dan blijft de klank het best. Meer dynamiek ook.

https://www.concert.info/images/gov-t-mule.jpg

Al sinds het debuutalbum uit 1995 luister ik naar deze fantastische band, en ben nooit teleurgesteld geweest in deze band. Een eeuwige liefde dus, zeg maar.
Dus vandaar dit logo dat ook de hoes van de tweede plaat (Dose) siert.

ELO's Time staat op dit moment bovenaan mijn albumlijstje. Ik heb goede herinneringen aan de tijd dat ik het album in 1981 kocht. Dan zijn er ook periodes geweest waarin ik er nauwelijks nog de waarde van inzag. Electric Light Orchestra bracht me vanaf ongeveer mijn twaalfde al wel in vervoering, een tijdje geleden dus, maar dat is geen constante geweest. Ook bij Time heb af en toe de neiging dit als onvolwassen product terzijde te leggen. Geen kinderachtige muziek op zichzelf, maar je kunt soms de illusie hebben 'verder' gekomen te zijn. Nu dan weer 'in the picture' en de bewerkte versie van de hoes, door mijzelf nog een paar keer na-behandeld en gepixeld moet het voor nu maar even doen als avatar.

De promo van de vorige avatar nu toch in de verkoop, en dan maar het voormalige logo van het label dat ik represent. Het label van mijn homies uit Philly, Pennsylvania: Illadelph Records.

Helemaal in een Marillion-fase, deze dagen. Aldus.

Nóg meer Homers?

Vooruit dan, ik doe mee.

Zo dan maar. Het is een vosje. Een uitsnede van de hoes van Animalia van Mammal Hands

Mssr Renard schreef:
Zo dan maar. Het is een vosje. Een uitsnede van de hoes van Animalia van Mammal Hands
Heel toepasselijk. Je bent je streken nog niet verloren. In vele gedaanten, maar o zo herkenbaar door de jaren heen

Wandelaar schreef:
(quote)
Heel toepasselijk. Je bent je streken nog niet verloren. In vele gedaanten, maar o zo herkenbaar door de jaren heen

Een chaoot sinds 2007...
Al lang daarvoor natuulijk. Maar sinds 2007 ben ik op Musicmeter, heb ik uitgerekend.

Nelly terug op haar post

Gast
geplaatst: vandaag om 02:48 uur

geplaatst: vandaag om 02:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.