De Site / Gebruikers / Mijn Vraag Aan.....
zoeken in:
0
geplaatst: 26 oktober 2005, 01:17 uur
Paalhaas schreef:
Ik zie niet in waarom dat makkelijker zou zijn. En mét halfjes wordt het toch juist nog ingewikkelder en moeilijker te weten waarom je het één een 8 en het ander een 8,5 geeft?
Ik zou zelf trouwens zo'n systeem waarbij je preciezer kunt waarderen wel willen, ik zit vaak echt te twijfelen tussen 2 scores en wat is er dan makkelijker om er tussenin te kunnen gaan zitten?
Ik zie niet in waarom dat makkelijker zou zijn. En mét halfjes wordt het toch juist nog ingewikkelder en moeilijker te weten waarom je het één een 8 en het ander een 8,5 geeft?
Ik zou zelf trouwens zo'n systeem waarbij je preciezer kunt waarderen wel willen, ik zit vaak echt te twijfelen tussen 2 scores en wat is er dan makkelijker om er tussenin te kunnen gaan zitten?
Tja Paalhaas, hier spreek je jezelf tegen. Wil jij tussen een 4* en een 4,5* gaan zitten, dan is met tien sterren daarvoor de 8,5* uitgevonden. Natuurlijk hetzelfde als 4,25*, maar het voelt toch iets vanzelfsprekender om op een schaal van 10 te beoordelen...
0
geplaatst: 26 oktober 2005, 01:34 uur
lebowski schreef:
Tja Paalhaas, hier spreek je jezelf tegen.
Tja Paalhaas, hier spreek je jezelf tegen.
Lees nog eens goed. In de eerste alinea probeer ik de gedachtegang van Dielie te doorgronden en in de tweede geef ik pas mijn eigen mening over de kwestie. Maar de verwarring is begrijpelijk.
0
geplaatst: 26 oktober 2005, 06:03 uur
gemaster schreef:
Mijn Vraag Aan......... Zachary Glass
Jij hebt laatst je hele top 10 omgegooid. Komt dit door je ontdekkingen in de jazz wereld?
Mijn Vraag Aan......... Zachary Glass
Jij hebt laatst je hele top 10 omgegooid. Komt dit door je ontdekkingen in de jazz wereld?
Dat is een ... interessante vraag voor mezelf, bedankt
Ik vermoed van wel, je gaat met andere oren naar een Parklife of Achtung Baby luisteren. Het gaat vluchtig klinken, als een soort vrijblijvend modeverschijnsel ...Daarnaast moet ik (oei oei!
) concluderen dat een Mingus, Gainsbourg of Thompson me net dat tikje méér doet. Ik vind er meer laagjes in ... is dit oud worden? 
Mijn vraag gaat naar george clinton: nu ze hier al een tijdje rondhangt, zou ik graag eens van haar vernemen hoe ze opkijkt naar dit - vooralsnog - overwegend mannenbastion vol nutteloze informatie

0
geplaatst: 28 oktober 2005, 09:11 uur
Zachary Glass schreef:
Mijn vraag gaat naar george clinton: nu ze hier al een tijdje rondhangt, zou ik graag eens van haar vernemen hoe ze opkijkt naar dit - vooralsnog - overwegend mannenbastion vol nutteloze informatie

Ik heb het hier reuze reuze ongelooflijk naar mijn zin! En zo nutteloos is de informatie hier niet: ik heb hier tal van nieuwe artiesten ontdekt wat alleen maar negatief kan uitdraaien voor mijn financiën.
Tja alll die mannen hier.... Uit een psychologische test bleek ik me in een neutrale zone te bevinden wat mannelijke/vrouwelijke cognitie betreft. Ik ben unisex.
. Jullie gedragen jullie anders wel ontzettend vervelend in het "Knappe Artiesten!"-topic. Als jullie meiden onzeker wil maken....
.
0
geplaatst: 28 oktober 2005, 17:24 uur
george clinton schreef:
Jullie gedragen jullie anders wel ontzettend vervelend in het "Knappe Artiesten!"-topic. Als jullie meiden onzeker wil maken....
.
Jullie gedragen jullie anders wel ontzettend vervelend in het "Knappe Artiesten!"-topic. Als jullie meiden onzeker wil maken....
.Ik kom elke dag op straat genoeg meisjes tegen die er veel leuker uitzien dan menige vrouw die daar voorbij komt... Dus ik zou me niet te onzeker voelen.
0
geplaatst: 28 oktober 2005, 17:26 uur
Heeft er ooit al iemand aan mij een vraag gesteld die ik nooit beantwoord heb omdat ik dit topic nooit echt gelezen heb...
0
geplaatst: 28 oktober 2005, 17:28 uur
Nog niet, volgens mij. Maar misschien moet je GC even lief aankijken. 

0
geplaatst: 28 oktober 2005, 17:31 uur
0
geplaatst: 28 oktober 2005, 17:47 uur
0
geplaatst: 28 oktober 2005, 17:48 uur
george clinton schreef:
Ik heb het hier reuze reuze ongelooflijk naar mijn zin! En zo nutteloos is de informatie hier niet: ik heb hier tal van nieuwe artiesten ontdekt wat alleen maar negatief kan uitdraaien voor mijn financiën.
Tja alll die mannen hier.... Uit een psychologische test bleek ik me in een neutrale zone te bevinden wat mannelijke/vrouwelijke cognitie betreft. Ik ben unisex.
.
.
. Jullie gedragen jullie anders wel ontzettend vervelend in het "Knappe Artiesten!"-topic. Als jullie meiden onzeker wil maken....
.Ik heb het hier als vrouw ook reuze naar mijn zin! Al die mannelijke aandacht...

0
geplaatst: 28 oktober 2005, 19:04 uur
Nah ... ik zie mooiere meiden in de buurt van het treinstation dan ik er zie in het "Knappe artiesten!"-topic.
Zeg nu zelf - een artieste is reeds dichtgeplamuurd met een bepaald imago, wat is daar nou zinnenprikkelend aan? Dan liever dat meisje dat het zebrapad oversteekt, die wat nonchalance uitstraalt

(en ik denk dat ik niet alleen voor mezelf spreek
)
0
geplaatst: 28 oktober 2005, 20:02 uur
Hahaha. Dank je. Daar kikkeren we van op. Althans ik spreek voor mezelf!
0
geplaatst: 28 oktober 2005, 20:23 uur
Heb als man ook niet meteen de voorkeur voor meest knappe type vrouw. Een glimlach van een zomaar een vrouw kan mij meer doen dan die van een type die neigt naar perfectie (en daardoor juist weer niet boeiend is
).
).
0
geplaatst: 28 oktober 2005, 22:12 uur
Goh, ik heb mijn foto naar Freud doorgestuurd die zo vriendelijk is ze voor mij te willen plaatsen. Ik kan dat niet. Nu ben ik helemaal niet meer onzeker. Nu ga ik over straat lopen met zo'n air van "En dan? Ik ben misschien niet perfect maar wel natùùrlijk (op de lipgloss -droge lippen- en de mascara na).". Dankje, Zachary en Neo en Herman. Dank dank dank. 

0
geplaatst: 28 oktober 2005, 22:28 uur
Nu enkel nog een vraag bedenken aan een ander persoon 
(en for the record, geef mij maar een meisje dat zich lekker uitdost en er mooi uitziet)

(en for the record, geef mij maar een meisje dat zich lekker uitdost en er mooi uitziet)
0
geplaatst: 8 december 2005, 14:18 uur
Nee je mag alleen benieuwd zijn naar het antwoord op een vraag, niet naar de vraag zelf 

0
geplaatst: 28 december 2005, 13:08 uur
Kijken of er in dit leuke forum nieuwe leven te blazen is.
Mijn vraag is voor AVDJ.
Waarvan komt jou voorliefde voor vooral oudere muziek? Werd het thuis altijd gedraaid of heb je het vooral zelf ontdekt?
Mijn vraag is voor AVDJ.
Waarvan komt jou voorliefde voor vooral oudere muziek? Werd het thuis altijd gedraaid of heb je het vooral zelf ontdekt?
0
geplaatst: 29 december 2005, 17:10 uur
Reijersen schreef:
Mijn vraag is voor AVDJ.
Mijn vraag is voor AVDJ.
Ik kocht altijd Hitzones totdat ik The Singles Collection van de Stones ging beluisteren. Mijn vader heeft deze ooit voor z'n verjaardag gekregen maar niet veel geluisterd wegens tijdgebrek. Bij ons staat meestal de radio aan of draait m'n moeder een Cats plaat. Ik was dus helemaal verkocht en ben alle platen gaan verzamelen. Later kwamen daar Queen, The Who en Led Zeppelin bij. Door MuMe zal de lijst zeker verder groeien. Coldplay luister ik ook weleens, maar zo lekker recht voor z'n raap als vroeger vind ik tot nu toe niks.
Het heeft natuurlijk met commercie te maken en origineel zijn is tegenwoordig natuurlijk moeilijker dan 25 geleden, dat snap ik wel.
0
geplaatst: 29 december 2005, 18:05 uur
Weet je, omdat avdj altijd naar oudere muziek luisterde, had ik hem ook veel ouder geschat... ik kwam er laatst pas achter dat hij 18 is *schaamt zich*
0
geplaatst: 29 december 2005, 19:23 uur
Carow schreef:
Weet je, omdat avdj altijd naar oudere muziek luisterde, had ik hem ook veel ouder geschat... ik kwam er laatst pas achter dat hij 18 is *schaamt zich*
Ik zag zn top 10, kijk naar zn leeftijd en dacht, zozo. Daarom ook de vraag.
The next vraag is voor avdj
0
geplaatst: 29 december 2005, 20:00 uur
Oei, dat wordt een moeilijke.... 
Aan HiLL: Zeg eens eerlijk, eigenlijk zou je 6/7 Beatles albums in je Top 10 willen zetten?

Aan HiLL: Zeg eens eerlijk, eigenlijk zou je 6/7 Beatles albums in je Top 10 willen zetten?

0
geplaatst: 29 december 2005, 20:14 uur
Haha eerlijk gezegd avdj?
Nee...ik heb de laatste tijd genoeg 'nieuws' ontdekt om dat niet meer te willen.
Nee...ik heb de laatste tijd genoeg 'nieuws' ontdekt om dat niet meer te willen.

0
geplaatst: 29 december 2005, 20:18 uur
O nee he..uhm.
Ok. Mijn vraag is voor Jordy..(ik wil je niet voor het blok zetten hoor
)
Nu ik zoveel plaatjes heb verbeterd en labels heb toegevoegd en 99 albums (ok dat is niet heel veel
), wanneer mag ik mijzelf tot crewlid rekenen? 
(Reserve vraag: teutoon, wanneer ga je eens een top 10 invoeren en meer stemmen plaatsen?)
Ok. Mijn vraag is voor Jordy..(ik wil je niet voor het blok zetten hoor
)Nu ik zoveel plaatjes heb verbeterd en labels heb toegevoegd en 99 albums (ok dat is niet heel veel
), wanneer mag ik mijzelf tot crewlid rekenen? 
(Reserve vraag: teutoon, wanneer ga je eens een top 10 invoeren en meer stemmen plaatsen?)
0
JonnieBrasco
geplaatst: 29 december 2005, 21:54 uur
Die vraag zal Jordy doorschuiven naar Yak, Yak gaat over crew-aangelegenheden. 

* denotes required fields.