MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Mijn Vraag Aan.....

zoeken in:
JonnieBrasco schreef:
Die vraag zal Jordy doorschuiven naar Yak, Yak gaat over crew-aangelegenheden.

Mocht er een verkiezing wezen, ik stem voor HiLL

Ik vind trouwens nu het er toch over gaat dat het misschien wel goed zou zijn als er wat meer crewleden zouden zijn. Dan zouden de toevoegingen ook wat beter doorlopen enzo

Zachary Glass schreef:
(quote)

Mocht er een verkiezing wezen, ik stem voor HiLL

Dan doe ik met je mee

HiLL schreef:
wanneer mag ik mijzelf tot crewlid rekenen?

Zie antwoord JonnieBrasco

SelmaDuim
*richt HiLL promoteam op*

moviefreak#1
HiLL

Het classic-rock gehalte mag wel eens wat hoger worden binnen de crew

@Selma hahahahaha

@moviefreak haha ja dat is waar!

Wie komt er met de volgende vraag??

Goede vraag!

Jij gaf er antwoord op dus ga je gang met de volgende vraag

loll

kom op, Hill

O moet ik echt?

Je had toch nog een reservevraag aan teutoon.

laten we daar een hoofdvraag van maken

Deze vraag was dat dus: (aan Teutoon van HiLL)

Teutoon, wanneer ga je eens een top 10 invoeren en meer stemmen plaatsen??

Oja, dat is waar! Hoop dat ie antwoord, ik had al 2 pmtjes gestuurd naar hem met 2 liedjes van Camel die ie beter maar even kon downloaden ter compensatie voor Toto. Maar tot op heden geen antwoord.

teutoon
Reijersen schreef:
Deze vraag was dat dus: (aan Teutoon van HiLL)

Teutoon, wanneer ga je eens een top 10 invoeren en meer stemmen plaatsen??

Als ik een top 10 ga maken, dan zal ik eerst wat meer geluisterd en gestemd moet hebben vind ik. Ik ben trouwens niet echt een albumman, ik luister liever gewoon leuke nummers in mn afspeellijst op de pc. Ik koop wel cds, maar lang niet alles wat ik luister. Ik zou wel wat greatest hits kunnen kopen van artiesten maar dan ben je ook niet een echte fan vind ik. Dan koop ik dus liever albums.

Dank teutoon. Je mag een vraag stellen.

teutoon
Oke, ik heb een vraag voor HiLL. Vind je dat de Rolling Stones niet met de tijd mee gaan (Streets of love), en is dit een zwak punt van hun of een sterk punt? Waardeer je het of vind je het waardeloos?

teutoon
Over die 2 nummers van Camel. Instrumentaal klinkt het wel leuk, alleen het is niet mijn muziek, al te oud denk ik voor mij. Het is wel jammer dat het me niet echt trekt, maar ik zal ze wel vaker gaan luisteren, wie weet vind ik het dan leuker.

HiLL waar blijft je antwoord??

O ja uh weer aan mij..
Ja wat wil je weten precies? Of ik vind dat de mannen eigenlijk moeten stoppen?

Volgens mij vraagt hij of je vind of de Stones met de tijd meegaan. En zo ja wat je daarvan vind.

Oja zo moet ik het lezen dank je, daar heb ik wel vaker moeite mee.

Uh moeilijk om te zeggen ik volg de beste mannen niet. Ze hebben een nieuw album, met volgens mij nieuw materiaal allemaal. En het zal niet allemaal vernieuwend zijn, maar dat geeft niet. Ze gaan wat ik heb gehoord van de nieuwe cd en dat zijn maar 2 liedjes, in vergelijking met McCartney denk ik wat minder met hun tijd mee, aangezien je bij de nieuwe van McCartney Radiohead invloedjes hoort. En dus voor zijn doen echt vernieuwend is, zeker als je kijkt naar werk wat hij ervoor maakte. Maar ik wil hier niet mee zeggen dat McCartney beter is. En kan ook eigenlijk maar moeilijk concluderen of de Stenen met hun tijd meegaan. Dat ze alle stadions volkrijgen met hun concerten vind ik aan de ene kant heel erg goed en gaaf, aan de andere kant wat makkelijk met al die zeer bekende nummers en dan nog zo'n prijs vragen...
Maar toegegeven ze flikken het wel dus he...respect!

Is dit een goed antwoord?

Mijn vraag is voor.... Onderhond. Beste OH ben jij in rl ook zo'n heerlijke, eigenwijze soms wat stekende persoon?

Ok helaas gaat Onderhond niet antwoorden.

Jester dan. Hoe komt het dat Trick of a Tail op 1 staat en Selling op 10?

HiLL schreef:
Ok helaas gaat Onderhond niet antwoorden.

Ehm, ik had eerst nog een stevig ei te leggen op MM. Geef een mens eventjes tijd .

Wat betreft "heerlijk", daar ga ik niet over oordelen, dat moeten andere mensen maar doen

Wat betreft "eigenwijs", dat zeker. Input van anderen wordt matig geapprecieerd, en eigenlijk enkel als ik er expliciet om vraag. Ik doe vaak wat me het beste lijkt, en mag daar in die 24 jaar nog niet over klagen. Misschien verandert dat nog wel een keer, als blijkt dat je van electronische muziek toch echt teelbalkanker krijgt, en internet slecht is voor je linkerwenkbrauw. Maar tot die tijd zie ik er niet al te veel verandering in komen.

Wat betreft "stekend", ik ga in het echt duidelijk veel minder conflicten aan. Simpelweg omdat de last vaak veel groter is. Het echte leven verdwijnt niet als je op "x" duwt, als ik mijn deur buitenga staat er ook niet meteen "discussiewereld" te lezen. Ik teer op een zo min mogelijk last filosofie, en beperkt mij daarom tot discussies met mensen waarvan ik weet dat ze heel wat kunnen slikken

Ik het echt ben ik zo undercover mogelijk

(mijn vraag komt later nog)

Ehm, ik had eerst nog een stevig ei te leggen op MM. Geef een mens eventjes tijd

Excuus, ik ben idd een stuk ongeduld.

Misschien verandert dat nog wel een keer, als blijkt dat je van electronische muziek toch echt teelbalkanker krijgt, en internet slecht is voor je linkerwenkbrauw. Maar tot die tijd zie ik er niet al te veel verandering in komen.

Eentje voor aERo

De discussie bij het MuM-evaluatie topic is grotendeels verloren gegaan, en heb ik momenteel niet veel zin om ze toneelswijs te gaan herhalen, maar één ding viel me toch op.

Je zei dat iedereen wel favorieten heeft die onbekend zijn, en waar weinig interesse voor is. Hoewel juist natuurlijk, klinkt dat toch een beetje zuur uit de mond van iemand wiens top 10 zowat common property is op een site als MuM. Wat ik me dan eigenlijk afvroeg, kan jij het je voorstellen hoe het is om een lijst van 100 favoriete albums/artiesten te maken en te beseffen dat je daar op een site van 5000 leden ongeveer 10 mensen mee aanspreekt ? Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat het effect zou zijn jou, in zo'n geval

Edit: Als ik het zo teruglees klinkt het nogal "weet je wel hoe moeilijk ik het heb", wat niet echt de bedoeling is. Maar het is iets wat velen toch makkelijk uit het oog verliezen (er was nog iemand met diezelfde opmerking, maar zijn naam ben ik kwijt

Waarom nu weer zuur voor jou? Daar begin je al weer met "de onderhond uithangen". Benader dingen eens wat positiever
Of bedoel je zuur voor mij?
In dat geval zei ik dat mij dat weinig kon boeien. Sterker: ik vind mijn top 10 ook erg common, maar die is op verschillende gronden samengesteld. Ik had ook mijn wat minder door anderen gewaardeerde artiesten er in kunnen zetten onder het mom van "kijk mij eens origineel zijn".
Saai is mijn top 10 op dat gebied dus zeker............maar ook gemeend.

Daarmee beantwoord ik gelijk je vervolgvraag "zou ik het erg vinden als ik zo'n minderheid zou zijn?"
Nee dus. Zoals ik in dat topic ook al aangaf: ik zoek dan desnoods wel een fansite op waar genoeg gelijkgestemden zitten als ik het hier niet leuk meer vind.

Ik snap jouw "probleem" dus totaal niet. Het lijkt soms wel of je je graag een beetje in dat "alleen staan op deze site" wentelt. Je nick geeft het ook al een beetje aan
Iemand die zich echt vervelend voelt als minderheid is hier allang weer vertrokken denk ik; vertrokken naar sites die het beter met hem voorhebben

Gezien het feit jij hier een zeer actieve user bent neem ik aan dat je het lang zo erg niet vind als je soms doet voorkomen.
Wees trots op je unieke positie: het onttrekt je aan de grote massa hier en geeft je op electronica-gebied status. Users willen toch weten hoe jij er tegenaan kijkt.

Je zegt het zelf al: Als ik het zo teruglees klinkt het nogal "weet je wel hoe moeilijk ik het heb", wat niet echt de bedoeling is.
Als het niet je bedoeling is moet je het ook maar niet meer opschrijven hier. Maar dat zou niet de onderhond zijn die wij allen inmiddels "kennen". Er moet een beetje geprikkeld en gekieteld worden. Goedschiks, desnoods kwaadschiks. En wij happen dan maar wat graag

Nogmaals: ik zou zo'n uitzonderingspositie wel leuk vinden eerlijk gezegd. Neem een voorbeeld aan andere eigenzinnige users hier die onverstoorbaar hun gang gaan en nooit klagen over het feit dat hun smaak niet gedeeld wordt (ik noem een bubbachups).

Kom ik bij mijn vraag aan diezelfde bubbachups:

Hoe kom je in hemelsnaam telkens weer aan al die toch behoorlijk onbekende cd's? Welke bronnen gebruik je?

Gast
geplaatst: vandaag om 03:12 uur

geplaatst: vandaag om 03:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.