De Site / Gebruikers / Mijn Vraag Aan.....
zoeken in:
0
geplaatst: 6 januari 2006, 20:08 uur
0
geplaatst: 6 januari 2006, 20:12 uur
Omdat ik best wel een hekel aan soulseek heb
.
Het leek me wel handig bij wat bekenden een beetje rond te neuzen, maar je kunt in dat fucking programma toch maar heel beperkt browsen.
.Het leek me wel handig bij wat bekenden een beetje rond te neuzen, maar je kunt in dat fucking programma toch maar heel beperkt browsen.
0
geplaatst: 6 januari 2006, 21:08 uur
@ Hill. Je vraag over het verschil in waardering van de (klassieke) Genesisalbums Selling England en Trick of the Tail. Ik vind het laatste album beter, en heb daar een aantal redenen voor:
Hoewel Selling het wellicht mooiste Genesis-nummer aller tijden bevat (Firth of Fifth), bevat het ook een aantal nummers die ofwel uit de toon vallen (More fool me, aardig nummer, maar meer passend op een solo album van Collins) ofwel wat minder interessant zijn (I know what i like en The battle of Epping Forrest). Begrijp me goed, het is nog steeds een fantastisch album, vandaar dat het wel in mijn top 10 staat, maar
Ik vind Trick of the Tail meer een geheel vormen. Banks (die ik de beste songwriter van Genesis vind) krijgt alle ruimte na het vertrek van Gabriel, en levert (voor een deel samen met Hackett en Rutherford) een aantal meesterwerken af: Entangled (zo'n "lief" nummer), Squonk en Mad Man Moon (met dat prachtige instrumentale middenstuk). Luister Mad Man Moon eens in het donker en de tranen springen je bij wijze van spreken in de ogen, zo mooi.
Heb ik je vraag daarmee voldoende beantwoord, Hill? Ik denk nog even na over een nieuwe vraag.
Hoewel Selling het wellicht mooiste Genesis-nummer aller tijden bevat (Firth of Fifth), bevat het ook een aantal nummers die ofwel uit de toon vallen (More fool me, aardig nummer, maar meer passend op een solo album van Collins) ofwel wat minder interessant zijn (I know what i like en The battle of Epping Forrest). Begrijp me goed, het is nog steeds een fantastisch album, vandaar dat het wel in mijn top 10 staat, maar
Ik vind Trick of the Tail meer een geheel vormen. Banks (die ik de beste songwriter van Genesis vind) krijgt alle ruimte na het vertrek van Gabriel, en levert (voor een deel samen met Hackett en Rutherford) een aantal meesterwerken af: Entangled (zo'n "lief" nummer), Squonk en Mad Man Moon (met dat prachtige instrumentale middenstuk). Luister Mad Man Moon eens in het donker en de tranen springen je bij wijze van spreken in de ogen, zo mooi.
Heb ik je vraag daarmee voldoende beantwoord, Hill? Ik denk nog even na over een nieuwe vraag.
0
geplaatst: 6 januari 2006, 21:11 uur
Jester schreef:
@ Hill. Je vraag over het verschil in waardering van de (klassieke) Genesisalbums Selling England en Trick of the Tail. Ik vind het laatste album beter, en heb daar een aantal redenen voor:
Absoluut Jester!
En ja die 2 die je noemt van Banks zijn schitterend!
0
geplaatst: 6 januari 2006, 22:21 uur
Kos schreef:
maar je kunt in dat fucking programma toch maar heel beperkt browsen.
maar je kunt in dat fucking programma toch maar heel beperkt browsen.
Dat is toch niet het belangrijkste
, het is toch ook gezellig om lekker met je MuMe-bekenden over muziek te kunnen praten 
.... en we wachten op je volgende vraag

0
geplaatst: 6 januari 2006, 22:23 uur
O het gaat wat door de war. Jester heeft namelijk ook geantwoord op de vraag, daar waar ik dacht dat OH niet meer zou antwoorden. Uhmm mijn schuld. Maar Kos is dus aan de beurt. Excuus! 

0
geplaatst: 6 januari 2006, 22:37 uur
SelmaDuim schreef:
Jij was het!?!?!
(quote)
Jij was het!?!?!

Was al zeker een jaar geleden volgens mij?
0
Sietse
geplaatst: 6 januari 2006, 22:37 uur
Kos schreef:
.
Het leek me wel handig bij wat bekenden een beetje rond te neuzen, maar je kunt in dat fucking programma toch maar heel beperkt browsen.
.Het leek me wel handig bij wat bekenden een beetje rond te neuzen, maar je kunt in dat fucking programma toch maar heel beperkt browsen.
Kom online in soulseek en ik leg je ff uit hoe je aan port forwarding doet...is niet zo heel moeilijk. En daarna kun je iedereen browsen en zoeken zoveel als je wilt. Tevens voeg ik je dan ook meteen ff aan de user lijst toe.
0
geplaatst: 6 januari 2006, 23:40 uur
Kos schreef:
.
Gewoon omdat ie er niet was.
(quote)
Hoi
.Gewoon omdat ie er niet was.
Kos! Held! Je verdient een lintje voor dit simpele edoch briljante idee
. En nu gewoon ff je poorten open knallen dan kan je me misschien wel browsen.Die poorten moeten hier trouwens ook nog een keer open, de vorige keer lukte het niemand
.
0
geplaatst: 7 januari 2006, 13:49 uur
Reijersen schreef:
Worden er ook nog vragen gesteld aan de MuMe-gebruikers???
Worden er ook nog vragen gesteld aan de MuMe-gebruikers???
De beurt is aan Kos, daar wachten we op

0
geplaatst: 7 januari 2006, 18:54 uur
Zoiets ja
. het heeft wat lang geduurd eer het aansloeg.
Maar ik moet dus een vraag stellen.
Vraagje aan T.O.: waarom luister je bijna nooit meer naar hip-hop
.
Wat is er toch misgegaan?
.
. het heeft wat lang geduurd eer het aansloeg.Maar ik moet dus een vraag stellen.
Vraagje aan T.O.: waarom luister je bijna nooit meer naar hip-hop
.Wat is er toch misgegaan?
.
0
geplaatst: 12 januari 2006, 14:04 uur

Er zijn voornamelijk drie redenen voor aan te wijzen:
1. Mijn muzieksmaak is veel breder geworden, zeker sinds het pindakaastijdperk.
2. In mijn vriendenkring zijn er nauwelijks mensen die hiphop luisteren
3. Geen "abonnement" meer op The Source, geen Yo MTV Raps meer (dit is een wat minder excuus aangezien daar wel vervanging voor te vinden is)
0
geplaatst: 12 januari 2006, 14:24 uur
Mijn vraag is voor aslan:
Hoeveel albumtoevoegingen heb je eigenlijk op je wachtlijst staan, aangezien je binnen enkele minuten weer je limiet hebt overschreden?
Hoeveel albumtoevoegingen heb je eigenlijk op je wachtlijst staan, aangezien je binnen enkele minuten weer je limiet hebt overschreden?

0
aslan (crew)
geplaatst: 12 januari 2006, 15:43 uur
laat mij dat vraagje dan maar eens tegoed hebben op een dag dat ik met een vraagje zit, oké?
ik schenk mijn voorrecht aan de meest nieuwsgierige...
ik schenk mijn voorrecht aan de meest nieuwsgierige...
0
geplaatst: 12 januari 2006, 19:13 uur
Ik heb er een, en wel aan Brooklyn. Ik zie jou vaak tegen komen bij electro- en techno-releases (en wat daar tussen in zit) op MuMe. Hoe ontdek jij artiesten als Alexander Kowalski en waarom heb je geen top 10?
Hmmm, eigenlijk twee vragen.
Hmmm, eigenlijk twee vragen.

0
geplaatst: 12 januari 2006, 21:36 uur
T.O. schreef:

3. Geen "abonnement" meer op The Source, geen Yo MTV Raps meer (dit is een wat minder excuus aangezien daar wel vervanging voor te vinden is)

.
0
geplaatst: 16 januari 2006, 16:42 uur
herman schreef:
Ik heb er een, en wel aan Brooklyn. Ik zie jou vaak tegen komen bij electro- en techno-releases (en wat daar tussen in zit) op MuMe. Hoe ontdek jij artiesten als Alexander Kowalski en waarom heb je geen top 10?
1. Veel sets luisteren, en de toffe platen eruit halen. Meestal wordt dan het repetoire van die artiest uitgekamd, soms is het wat en soms niet. Verder beluister ik veel tips die ik krijg van verschillende fora als phono, clubcharts...
2. Ik heb geen top 10 omdat het voor mij onmogelijk is er één samen te stellen. Ik heb zoveel verschillende stijlen die ik leuk vind dat ik niet kan zeggen: dit vind ik beter dan dat, omdat het vaak niet met elkaar te vergelijken is. Mijn 5 sterren-sheet zegt wel genoeg denk ik

Ik moet nog even een vraag bedenken...
0
geplaatst: 17 januari 2006, 01:58 uur
Wat betreft vraag 1, zo pak ik het ook aan tegenwoordig met dansbare electronische muziek. Nadeel is alleen dat er zo verschrikkelijk veel is! Phono heb ik net ontdekt, maar ken ik nog niet zo.
Zijn er nog speciale plekken waar je die sets vandaan haalt, of pluk je ze gewoon overal en nergens vandaan? Het zou wel handig zijn als er een ultieme site voor zoiets bestond.
Zijn er nog speciale plekken waar je die sets vandaan haalt, of pluk je ze gewoon overal en nergens vandaan? Het zou wel handig zijn als er een ultieme site voor zoiets bestond.

* denotes required fields.