De Site / Gebruikers / Mijn Vraag Aan.....
zoeken in:
0
Harald
geplaatst: 27 januari 2006, 10:37 uur
Hoi Hill,
gefeleceteerd met je verjaardag!
Hey Angeliquek
bedankt voor de reactie
hallo Toon1,
wat is een rare rekel? Weet ik echt niet! Gelukkig maar
oke, oke
ik doe mijn best om op een korte termijn een recentie te schrijven.. Maar voor mij is het best ingewikkelt. Ik wil niet alleen schrijven: Goede CD, Guitar Solo komt lekker over enz. Om precies op de punt te komen warom een plaat/Cd 5 is of alleen 2 vraagt een beetje meer taal kennis en dan kom ik wordtjes tegen die ik niet kan vertalen, zoeken dus, of wordt dit nu met dubbel o geschreven of niet.
Nog een keer bedankt voor jullie steun!!!!
gefeleceteerd met je verjaardag!
Hey Angeliquek
bedankt voor de reactie
hallo Toon1,
wat is een rare rekel? Weet ik echt niet! Gelukkig maar

oke, oke
ik doe mijn best om op een korte termijn een recentie te schrijven.. Maar voor mij is het best ingewikkelt. Ik wil niet alleen schrijven: Goede CD, Guitar Solo komt lekker over enz. Om precies op de punt te komen warom een plaat/Cd 5 is of alleen 2 vraagt een beetje meer taal kennis en dan kom ik wordtjes tegen die ik niet kan vertalen, zoeken dus, of wordt dit nu met dubbel o geschreven of niet.
Nog een keer bedankt voor jullie steun!!!!
0
Harald
geplaatst: 27 januari 2006, 10:39 uur
Zolang je maar geen flauwe Rudi Carell grappen gaat maken heet ik je ook van harte welkom!
terminste begrijp ik zijn duits-nederlands heel erg goed:-)
bedankt voor het welkom
terminste begrijp ik zijn duits-nederlands heel erg goed:-)
bedankt voor het welkom
0
geplaatst: 27 januari 2006, 10:46 uur
Goede CD, Guitar Solo komt lekker over enz.
oeps dat ben ik dus!
ach ik reageer vanuit mijn emoties/gevoel/hart, dus een fantastische recensie komt nooit vanuit mijn pen..uh toetsenbord.
0
Harald
geplaatst: 27 januari 2006, 11:14 uur
oke, daar heb je natuurlijk gelijk maar IK moet deze emoties/gevoel/hart enz in het nederlands vertalen wat niet zonder spellingsfouten etc gaat. En daar zit het problem en -heel eerlijk- daar schaam ik mij ook z'n beetje voor. Maar ja, ik ga mischien nog dit weekend aan de slag een recentie te schrijven.
0
geplaatst: 27 januari 2006, 12:07 uur
Harald schreef:
En wat was die tweede vraag? 2 sterren voor een box van 4,5 uur lang Welke box bedoel je? Ik
En wat was die tweede vraag? 2 sterren voor een box van 4,5 uur lang Welke box bedoel je? Ik
Lullabies to Violaine van Cocteau Twins.
0
Sietse
geplaatst: 27 januari 2006, 13:39 uur
Harald schreef:
oke, daar heb je natuurlijk gelijk maar IK moet deze emoties/gevoel/hart enz in het nederlands vertalen wat niet zonder spellingsfouten etc gaat. En daar zit het problem en -heel eerlijk- daar schaam ik mij ook z'n beetje voor. Maar ja, ik ga mischien nog dit weekend aan de slag een recentie te schrijven.
Gewoon in het Duits plaatsen en dan de Nederlandse vertaling erbij

0
geplaatst: 27 januari 2006, 16:09 uur
Leuk dat Harald heeft gereageerd 
Maar is het niet zo dat als je hier berichtjes plaatst, je dan ook automatisch meer oefent met de taal en je taalbeheersing dus vooruit zal gaan?

Maar is het niet zo dat als je hier berichtjes plaatst, je dan ook automatisch meer oefent met de taal en je taalbeheersing dus vooruit zal gaan?
0
geplaatst: 27 januari 2006, 16:15 uur
Een vreemd/bizar iemand
. Maar dat neem ik terug, nu je hier geantwoord hebt
. Ik hoop dat we binnekort inderdaad eens een recensie/commentaar van je kunnen verwachten hier.
0
geplaatst: 1 februari 2006, 00:42 uur
[edit] ik had hier net een vraag gesteld aan iemand, maar ik zie nu ineens na effe checken dat dit eigenlijk niet de bedoeling van dit topic is en dat ik voor mn beurt ga op deze manier
, dus voor degene die het zagen, sorry, voor de anderen: negeer dit bericht
[edit]
, dus voor degene die het zagen, sorry, voor de anderen: negeer dit bericht
[edit]
0
geplaatst: 1 februari 2006, 00:44 uur
Twee browsers en goed kunnen inschatten hoeveel de MuM klok net voor / achter loopt.
Is mijn bescheiden gok
Is mijn bescheiden gok

0
geplaatst: 1 februari 2006, 00:47 uur
oh ik zie nu dat er toch al min of meer geantwoord is, dus dan toch de vraag maar weer even neerzetten:
Scientist, hoe kun je tegelijkertijd bij "de beste van" en "de slechtste van" als eerste zijn met posten???
(niet zo'n zeer frequente forum-gebruiker, dus vandaar de verwarrende berichten van Mr. timing
)
Scientist, hoe kun je tegelijkertijd bij "de beste van" en "de slechtste van" als eerste zijn met posten???
(niet zo'n zeer frequente forum-gebruiker, dus vandaar de verwarrende berichten van Mr. timing
)
0
geplaatst: 1 februari 2006, 00:56 uur
Mijn antwoord bestaat uit 3 onderdelen:
a. Het hebben van een enorm snelle internetverbinding
b. Het besef hebben dat veel users eerst bij “het beste van” een poging zullen doen en daarna pas bij de "slechtste van".
c. En de belangrijkste:
Ik heb mijn tekst al van tevoren ingevoerd en onder ctrl+v staan, wat me vrij vanzelfsprekend lijkt. Hierna ga ik naar de beste van pagina en klik daarna op “updates”, hier blijf ik continu refreshen (0,1 seconde, hier komt a van pas). Hier staat bij alle berichten wanneer ze gepost zijn, wanneer hier het woordje “vandaag” in “gisteren” verandert weet ik dat de MuMe klok een dag verder is, klik ik op “back” in mijn explorer en post ik de naam.
Omdat veel users eerst naar de “beste van” proberen mee te doen kwamm ik op het idee om ook bij de “slechtste van” eens te kijken (daar was ik zo dankzij mijn fijne internet) alwaar nog niemand had gepost en ik mijn voorgemaakte keus kon posten
Er komt dus geen timing aan te pas
a. Het hebben van een enorm snelle internetverbinding
b. Het besef hebben dat veel users eerst bij “het beste van” een poging zullen doen en daarna pas bij de "slechtste van".
c. En de belangrijkste:
Ik heb mijn tekst al van tevoren ingevoerd en onder ctrl+v staan, wat me vrij vanzelfsprekend lijkt. Hierna ga ik naar de beste van pagina en klik daarna op “updates”, hier blijf ik continu refreshen (0,1 seconde, hier komt a van pas). Hier staat bij alle berichten wanneer ze gepost zijn, wanneer hier het woordje “vandaag” in “gisteren” verandert weet ik dat de MuMe klok een dag verder is, klik ik op “back” in mijn explorer en post ik de naam.
Omdat veel users eerst naar de “beste van” proberen mee te doen kwamm ik op het idee om ook bij de “slechtste van” eens te kijken (daar was ik zo dankzij mijn fijne internet) alwaar nog niemand had gepost en ik mijn voorgemaakte keus kon posten

0
geplaatst: 1 februari 2006, 01:00 uur
The Scientist schreef:
b. Het besef hebben dat veel users eerst bij “het beste van” een poging zullen doen en daarna pas bij de slechtste van.
b. Het besef hebben dat veel users eerst bij “het beste van” een poging zullen doen en daarna pas bij de slechtste van.
ja, das inderdaad logisch nadenken.
The Scientist schreef:

Ja, niet in de Bert en Ernie-grappen blijven steken he, wetenschapper

(Lijkt me trouwens wel dat Harald gewoon nog de volgende vraag mag stellen door mijn misplaatste post?)
0
geplaatst: 1 februari 2006, 01:01 uur
Zo doe ik het ook.
Morgen heb je battle dan help ik timing met Ellioth Smith
0
geplaatst: 1 februari 2006, 01:03 uur
Exfrozen schreef:

(jammer dat er nog geen high five-smilie is
)
0
geplaatst: 1 februari 2006, 01:07 uur
Onderhond schreef:
Twee browsers
Twee browsers
Dat is inderdaad wel een idee zeg

de een om tijd in te schatten en de ander om te posten.
0
geplaatst: 1 februari 2006, 01:13 uur
Hier staat bij alle berichten wanneer ze gepost zijn, wanneer hier het woordje “vandaag” in “gisteren” verandert weet ik dat de MuMe klok een dag verder is,
Sterk

0
geplaatst: 1 februari 2006, 01:41 uur
Gaat nog leuk worden, morgenavond om 12 uur. 
Ik ben ook wel voor Elliott Smith trouwens (en ASMZ en KC).

Ik ben ook wel voor Elliott Smith trouwens (en ASMZ en KC).
0
Sietse
geplaatst: 1 februari 2006, 15:00 uur
misschien moeten we ff Scientist ff blokeren voor 20 seconden...10 seconden voor, en 10 seconden na 

0
geplaatst: 12 maart 2006, 12:06 uur
Om dit topic weer even op te starten, een vraag aan JonnieBrasco:
Hoe komt het dat The Afghan Whigs - Gentlemen niet meer in je top 10 staat? Ik las je enthousiaste bericht bij het album en dat je hem toendertijd in je top 10 hebt gezet. Is het album minder geworden of heb je gewoon betere albums ontdekt de laatste tijd?
Hoe komt het dat The Afghan Whigs - Gentlemen niet meer in je top 10 staat? Ik las je enthousiaste bericht bij het album en dat je hem toendertijd in je top 10 hebt gezet. Is het album minder geworden of heb je gewoon betere albums ontdekt de laatste tijd?
0
geplaatst: 16 maart 2006, 18:00 uur
mijn vraag aan om het even wie...
hoe krijg ik een overzicht van de albums uit 1 jaar?
mij lukt het gewoonweg niet
hoe krijg ik een overzicht van de albums uit 1 jaar?
mij lukt het gewoonweg niet
0
geplaatst: 16 maart 2006, 18:04 uur
dank je
, maar dat zijn albums uit 2005 waar ik op heb gestemd
ik bedoel alle albums uit 2005
, maar dat zijn albums uit 2005 waar ik op heb gestemdik bedoel alle albums uit 2005
0
geplaatst: 16 maart 2006, 18:16 uur
maar het heeft toch gekund, voor alle veranderingen een paar maanden geleden?
toen kon je ook de artiesten per alfabet opzoeken; dus alle A, etc
maar het zou kunnen dat het niet meer kan
dank je
toen kon je ook de artiesten per alfabet opzoeken; dus alle A, etc
maar het zou kunnen dat het niet meer kan
dank je
0
geplaatst: 28 maart 2006, 19:59 uur
Geen idee, iig te vaak. De film(s) heb ik eigenlijk zowat helemaal losgelaten sinds half 2004. Zo heb het eerste deel al bijna geen jaar meer gezien, toendertijd met een nu ex (en toen zelfs maar half gekeken). Maar alle scores van Don Davis luister ik nog steeds regelmatig.
Maar was je daar echt zo benieuwd naar?
Maar was je daar echt zo benieuwd naar?

0
geplaatst: 28 maart 2006, 20:10 uur
Betekent dit nu ook dat je inziet dat de vervolgen een HEEL stuk minder zijn?
* denotes required fields.