De Site / Gebruikers / "I'm coming out"
zoeken in:
0
JonnieBrasco
geplaatst: 10 december 2005, 00:20 uur
Ja, hier nog een! Ik was laatst op een hardstyle-party, en in 1 nummer klonk een sample door, die ik wel iets weg vond hebben van een gitaar. Waarop ik mijn airguitar er volautomatisch bijpakte. Achteraf bleek het een effectieve manier om de interesse van een leuk meisje te wekken die rockmuziek toch ook leuker vond.

0
geplaatst: 10 december 2005, 09:36 uur
JonnieBrasco schreef:
...Waarop ik mijn airguitar er volautomatisch bijpakte.
...Waarop ik mijn airguitar er volautomatisch bijpakte.
die moet je natuurlijk ook altijd bij de hand hebben. Ik persoonijk, ik ga nooit van huis zonder, laat staan naar een Party, ik voel me dan gewoon niet aangekleed.

0
geplaatst: 10 december 2005, 11:55 uur
Hahaha erbij pakte! Tja die dingen zijn wel verdomde zwaar!

Foto van mijn luchtgitaar! Hebben jullie ook foto's ervan?!

Foto van mijn luchtgitaar! Hebben jullie ook foto's ervan?!
0
SelmaDuim
geplaatst: 10 december 2005, 11:57 uur
Waaw, jij hebt wel een mooie uitvoering zeg. Zo zie je ze niet vaak!
0
geplaatst: 10 december 2005, 11:58 uur
Ja klopt hij is vrij zeldzaam. Ooit gekocht in een zaakje in Amsterdam. Ik ben er erg zunig op!
0
SelmaDuim
geplaatst: 10 december 2005, 12:06 uur
Zou ik ook zijn als ik jou was. Ik durf het bijna niet te vragen maar mag ik een keer op die van jouw spelen? Ik zal echt heel voorzichtig zijn. 

0
geplaatst: 10 december 2005, 12:09 uur
Uhh nouja op zich mag het wel..uhh ja kijk het is wel zo dat ik er emotioneel gezien erg aan gehecht ben. Dus ja hou daar aub rekening mee. Geef mij je 06 even via een pmtje en ik bel je voor een afspraak.

0
SelmaDuim
geplaatst: 10 december 2005, 12:30 uur
Nee, ik ben hem kwijt. 
Maar hij was lang niet zo mooi als die van HiLL.

Maar hij was lang niet zo mooi als die van HiLL.
0
geplaatst: 10 december 2005, 12:32 uur
kan ik me iets bij voorstellen
die van Hill is wel erg bijzonder
die van Hill is wel erg bijzonder

0
geplaatst: 10 december 2005, 19:47 uur
Ik kom er voor uit dat ik een enorme tik heb en de behoefte heb om hoezen van cd's hierop MuMe te corrigeren. Dus scherper maken enz...en om labels toe te voegen. De crewleden worden gek van mij! 
Vandaag weer een stuk of 40 gedaan..

Vandaag weer een stuk of 40 gedaan..
0
JonnieBrasco
geplaatst: 10 december 2005, 20:04 uur
Tja, als je nou alles in 1 x goed deed, werden we iets minder gek.

0
geplaatst: 10 december 2005, 20:28 uur
Maar je kunt zeggen wat je wilt, het is wel een verbetering.
0
geplaatst: 10 december 2005, 21:08 uur
Het is ook nooit goed he! 
Als je ziet hoeveel onscherpe hoezen er worden toegevoegd..hehe maar goed heb ik weer wat te doen.
En ja ik maak ook mijn fouten.

Als je ziet hoeveel onscherpe hoezen er worden toegevoegd..hehe maar goed heb ik weer wat te doen.
En ja ik maak ook mijn fouten.

0
geplaatst: 18 december 2005, 21:15 uur
als iemand wil, check mijn nederlandse supertrack "Voor De Wankers" complete nonsens, check check check http://s56.yousendit.com/d.aspx?id=3NIADOEQSLK1L0231T4P7RV9QB
dank
dank

0
geplaatst: 18 december 2005, 21:20 uur
Voorzichtig wil ik hierbij naar buiten treden dat neo toch wel van, durf het bijna niet te zeggen, wil het ook niet van de daken schreeuwen, stotterend en met veel moeite probeer ik nu mijn hart te luchten, ik krijg er een droge keel van, ik moet het eigenlijk toegeven; ik hou van filmmuziek 

0
geplaatst: 19 december 2005, 02:21 uur
Vrijwel alles wat fout kan gaan in een zin, gaat hier fout, neo. 

0
geplaatst: 27 maart 2006, 15:55 uur
Duimen... ik was dat verschijnsel compleet vergeten. 
Sterkte, Judith. Het gaat wel over.

Sterkte, Judith. Het gaat wel over.

0
geplaatst: 27 maart 2006, 16:32 uur
aERodynamIC schreef:
Nee Titan, wat anders
Ik werd vrolijk toen ik het volgende in een ander topic las:
Misschien aanleiding om in dit topic met iets aan te komen zetten hier op MuMe wat hetzelfde teweeg kan brengen bij medegebruikers: een (glim)lach, herkenning of wat dan ook.
Als je dan zoiets aandraagt moet je zelf ook als eerste met de billen bloot.
Vooruit: ik heb jaren viool gespeeld.
Nou en ? Geweldig toch ? Ja dat zal best, maar als 10-jarig ventje was dat helemaal niet stoer. In die tijd probeerde ik dat ding angstvallig te verbergen. En als ze dan vroegen "speel jij gitaar ?" terwijl ze naar de koffer wezen, dan zei ik volmondig ja natuurlijk. Oh, wat vervloekte ik dat krassende jammerhout, en toch ben ik blij met de strenge juf die ik had: zij zorgde ervoor dat ik het heel wat jaartjes volhield en daar ben ik haar achteraf zeer erkentelijk voor.
Nee Titan, wat anders

Ik werd vrolijk toen ik het volgende in een ander topic las:
(quote)
Misschien aanleiding om in dit topic met iets aan te komen zetten hier op MuMe wat hetzelfde teweeg kan brengen bij medegebruikers: een (glim)lach, herkenning of wat dan ook.
Als je dan zoiets aandraagt moet je zelf ook als eerste met de billen bloot.
Vooruit: ik heb jaren viool gespeeld.
Nou en ? Geweldig toch ? Ja dat zal best, maar als 10-jarig ventje was dat helemaal niet stoer. In die tijd probeerde ik dat ding angstvallig te verbergen. En als ze dan vroegen "speel jij gitaar ?" terwijl ze naar de koffer wezen, dan zei ik volmondig ja natuurlijk. Oh, wat vervloekte ik dat krassende jammerhout, en toch ben ik blij met de strenge juf die ik had: zij zorgde ervoor dat ik het heel wat jaartjes volhield en daar ben ik haar achteraf zeer erkentelijk voor.
Ah, wat herkenbaar.
(al is het nog niet erg lang geleden). Heb van mijn 7e tot mijn 12e viool gespeeld en ik schaamde me ook kapot, want dat was 'bekakt'. Ik maakte na les altijd een omweg, zodat ik niet langs de skatebaan (waar 'de hunks' zijn) hoefte met het koffertje op mijn rug. Achteraf heb ik er best een beetje spijt van dat ik ermee gestopt ben, want ik zou me er nu niet meer voor schamen. Maar gelukkig bevalt de piano me ook erg goed.Wel veel mensen hier met een lijstjes-tic. Ik had dat niet. Ik heb zo ongelooflijk veel tics gehad, met getallen, vreemde trekjes met mijn mond, raar knipperen met mijn ogen etc. Heb ook wel es gehad dat ik mijn eigen radioprogramma maakte met mijn cassette-recorder en keyboard. Of ik nam zelf verzonnnen verhalen op met op de achtergrond van die geluiden op mijn keyboard (een bonkend hart, helicopters, er staat van alles op). Erg vemakelijk.
0
geplaatst: 27 maart 2006, 19:27 uur
Judith schreef:
Heb ook wel es gehad dat ik mijn eigen radioprogramma maakte met mijn cassette-recorder en keyboard. Of ik nam zelf verzonnnen verhalen op met op de achtergrond van die geluiden op mijn keyboard (een bonkend hart, helicopters, er staat van alles op). Erg vemakelijk.
Hey, geweldig! Heb ook wel es gehad dat ik mijn eigen radioprogramma maakte met mijn cassette-recorder en keyboard. Of ik nam zelf verzonnnen verhalen op met op de achtergrond van die geluiden op mijn keyboard (een bonkend hart, helicopters, er staat van alles op). Erg vemakelijk.
Dat vind ik nou herkenbaar
Maar durf het niet terug te luisteren, wat klinkt het verschrikkelijk!
0
geplaatst: 27 maart 2006, 19:29 uur
Ik ging met een neefje altijd quizzen opnemen, waar we dan zelf personages en vragen gingen verzinnen, de grootste onzin hebben we allemaal op zitten nemen. 
Ik weet er nog wel een waar de presentator telkens iemands naam vergat, die begon als bert en werd uiteindelijk kabouter karel

Ik weet er nog wel een waar de presentator telkens iemands naam vergat, die begon als bert en werd uiteindelijk kabouter karel
* denotes required fields.