MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / "I'm coming out"

zoeken in:
VanDeGriend schreef:
In mijn stoere hardrocktijd (inclusief de leren jacks en buttons) vond ik stiekem Modern Talking leuk

Destijds hield ik als hardcore Modern Talking-fan stiekem van hardrock

JonnieBrasco
Leuk topic eigenlijk. Omdat ik mezelf niet tot de cu2-generatie reken, kom ik dan hier maar even uit met enkele willekeurige feitjes:

- Ik vond het sterk van mezelf om Illinois van Sufjan naar 3,0* te verlagen. Het niet meelopen met de algemene mening van de site (die je meestal toch wel hoog hebt zitten), is soms niet gemakkelijk.
- Mijn jaar proeftijd in het verkeer is weer voorbij, na een reeks recidivistische snelheidsovertredingen in 2004.
- Ik vind mijn eigen albumberichten vaak wel leuk om terug te lezen.
- Ik beleef steeds vaker telepathische en vooruitziende momenten. (Heeft het met volwassen worden te maken?)

JonnieBrasco schreef:

- Ik beleef steeds vaker telepathische en vooruitziende momenten. (Heeft het met volwassen worden te maken?)

Nee dat is een fout in The Matrix.

Paalhaas schreef:

Herkenbaar, erg herkenbaar. Al ben ik de helft van de keren ook daadwerkelijk een liedje aan 't zingen.

Ik betrap me erop dat ik als ik naar muziek luister op mijn mp3 speler, dat ik dan met mijn lippen meezing, maar dat er geen geluid uitkomt. Dat zal er denk ik toch wel stom uitzien voor mijn mede treinpassagiers.

Yak
Pah, ik heb de allerbeste guilty pleasure. Ik ben namelijk verslaafd aan Big Brother 5.

SelmaDuim
Yak schreef:
Pah, ik heb de allerbeste guilty pleasure. Ik ben namelijk verslaafd aan Big Brother 5.

Yak schreef:
Big Brother 5.

Daar maak ik me ook schuldig aan.

Verder bezit ik de cd's music box en daydream van Mariah Carey, iets waar ik ook niet trots op ben.

Het zelf hitlijsten maken is mij ook niet onbekend en ik heb een periode gehad dat een vriend en ikzelf heel graag bij radio wilden en zodoende zelf gingen oefenen. Hetgeen dus resulteerde in hele programma's met jingles en al. We hebben zelfs nog een tijdje samen op feestjes "gedraaid". Hoe naief kun je zijn op die leeftijd

Ik ben gefascineerd door... Iers!

Ik heb twee goede vrienden die in Ierland wonen, en een van hen 'probeert' me nu Iers te leren. Het is een moeilijke taal, en de uitspraak is enorm lastig. Een van mijn vrienden heeft een zusje die Meadhbh heet. (Uitspraak net zoals in Meave, May-v)

Eigenlijk ben ik gewoon gefascineerd door talen. (alleen niet in Duits, wat heb ik toch een hekel aan die taal )
Sinds ik een boek heb gelezen waarin Occitaanse woorden in voorkomen, probeer ik meer over die taal te weten te komen. Occitaans is mooier dan Frans imo.

Oftewel, ik ben een talen-nerd.

(Talen die ik wel zou willen leren, maar weinig tijd heb zijn o.a. Italiaans, Occitaans, Esperanto, Arabisch, Zweeds en zo kan ik nog weleen tijdje doorgaan )

En mijn coming out: Ik WAS een enorme fan van SPECIAL D! . Ongelooflijk, wat maakt die man een stomme muziek. En ik vond het helemaal fantastisch, mijn beste vriendin en ik begonnen zo ongeveer spontaan te kwijlen wanneer we een foto van hem zagen. Heb zelfs nog een foto met handtekening .

Angeliquek schreef:
- Ik praat tegen mezelf, zowel thuis als op straat. Wanneer ik hier op betrapt wordt doe ik snel alsof ik een liedje aan het zingen ben.

Oh zo herkenbaar...

hahaa ja ook ik herken dat!

gemaster schreef:

Ik betrap me erop dat ik als ik naar muziek luister op mijn mp3 speler, dat ik dan met mijn lippen meezing, maar dat er geen geluid uitkomt. Dat zal er denk ik toch wel stom uitzien voor mijn mede treinpassagiers.

je bent niet de enige

The Scientist schreef:
(quote)

je bent niet de enige

Heb ik nooit eigenlijk. Gaat ook zo moeilijk

gemaster schreef:

Zeer herkenbaar! Ik loop overigens ook weleens op straat gewoon keihard en vals mee te zingen.

Ik heb het trouwens ook wel eens als ik mp3-speler op heb.

Angeliquek schreef:
(quote)

Zeer herkenbaar! Ik loop overigens ook weleens op straat gewoon keihard en vals mee te zingen.

Als ik van en naar m'n werk fiets, dan heb ik altijd een walkman op. Ik brul dan vaak ongegeneerd (en vals ja) mee, het zal me jeuken wat ze d'r van vinden.

Ik heb drumtics.

Leraren en moeder worden er géstoord van.
Op die fiets zit ik vaak rythmish te klapperen met mijn tanden , en tijdens de pauzes op school doe ik altijd met de jongens mee (op de tafel trommelen, wat overigens ook leuk is als je zo'n stel bruggertjes ziet die totaal en helemaal uit de maat gaan )

Paalhaas schreef:
Als ik van en naar m'n werk fiets, dan heb ik altijd een walkman op. Ik brul dan vaak ongegeneerd (en vals ja) mee, het zal me jeuken wat ze d'r van vinden.

Carow schreef:
Ik heb drumtics.

Leraren en moeder worden er géstoord van.
Op die fiets zit ik vaak rythmish te klapperen met mijn tanden , en tijdens de pauzes op school doe ik altijd met de jongens mee (op de tafel trommelen, wat overigens ook leuk is als je zo'n stel bruggertjes ziet die totaal en helemaal uit de maat gaan )

Ja! Dit heb ik ook! Het schijnt dat mensen die drummen dit ook veel doen, maar ik heb nog nooit van m'n leven gedrumt. Misschien beschik ik over een verborgen drumtalent

Zelfs dat klappertanden doe ik ook regelmatig.

Ik drum wel vaak op mijn stuur als ik muziek luister tijdens het fietsen.

Overigens heb ik een hele lange tijd bij ieder moment dat ik me verveelde op het werk de intro van 'Fame Throwa' van Pavement lopen drummen op de balie van de klantenservice.

, gelukkig ben ik niet de enige tanden-klapperaar hier , ik ben de trotse (uhum) bezitster van een of ander stom electronisch yamaha-drumcomputer-ding (die binnenkort verkocht wordt) omdat ik van mijn moeder geen drumstel mag.

Ik had het ding gekocht toen ik nog een naïef jong drummertje was, nu prefereer ik toch een echte, die er gelukkig binnenkort aankomt

@ Dajando, misschien moet je drummen inderdaad maar eens proberen

dajando schreef:
(quote)

Ja! Dit heb ik ook! Het schijnt dat mensen die drummen dit ook veel doen, maar ik heb nog nooit van m'n leven gedrumt. Misschien beschik ik over een verborgen drumtalent

Zelfs dat klappertanden doe ik ook regelmatig.

Same here ,

Ook een drumtikker hiero!

SelmaDuim
Hebben we ook nog Airguitar players hierzo?

aslan (crew)
of dirigenten in de auto ??

aslan schreef:
of dirigenten in de auto ??

zo af en toe draai ik S&M van Metallica nog wel eens en dan is de verleiding soms niet te weer staan...

Ja airgitar speler hier. Amateurniveau.

Ik betrapte mezelf laatst zelfs op luchtdrummen. Dat virtuele instrumenten bespelen gaat bij mij volgens mij ook gepaard van het trekken van moeilijke gezichten (ja, die luchtinstrumenten zijn over het algemeen moeilijk te bespelen).

aslan (crew)
teksten proberen mee te zingen die je niet kent, héél gênant soms...
bij hypnotize van system of a down probeerde ik het reeds bij de eerste luisterbeurt...

DutchViking
Meezingen doe ik thuis graag, maar liever niet in bijzijn van anderen Laatst hoorde ik I'm the Scatman (Ski-Ba-Bop-Ba-Dop-Bop) van Scatman John weer eens, leuk deuntje maar meezingen viel niet mee

psychonaatje schreef:
(ja, die luchtinstrumenten zijn over het algemeen moeilijk te bespelen).

En die moeilijke gezichten dat is natuurlijk cool

Overigens herken ik het wel hoor!

Gast
geplaatst: vandaag om 10:53 uur

geplaatst: vandaag om 10:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.