De Site / Gebruikers / "I'm coming out"
zoeken in:
0
geplaatst: 27 maart 2006, 22:50 uur
Lukas schreef:
- Ik maakte vroeger altijd mijn eigen top zoveel, waarin deze artiesten veelvuldig voorkwamen..
- Ik maakte vroeger altijd mijn eigen top zoveel, waarin deze artiesten veelvuldig voorkwamen..
Er blijken wel heel veel mensen te zijn die dit deden. Das goed

0
geplaatst: 27 maart 2006, 22:59 uur
Jeanicious schreef:
Ik wil er eerlijk voor uitkomen dat ik:
- Wanneer ik tot laat in de avond aan het overwerken ben in een leeg kantoor vaak moet denken aan The Grudge, en dan wel het gedeelte met de beveiligingscamera en de geestverschijning, en dat ik dan van elk zuchtje wind schrik.
En ik ben 25 jaar oud.
Dom hè?
Ik wil er eerlijk voor uitkomen dat ik:
- Wanneer ik tot laat in de avond aan het overwerken ben in een leeg kantoor vaak moet denken aan The Grudge, en dan wel het gedeelte met de beveiligingscamera en de geestverschijning, en dat ik dan van elk zuchtje wind schrik.
En ik ben 25 jaar oud.
Dom hè?Dat je op je 25e tot 's avonds laat aan het overwerken bent, da's pas dom

0
geplaatst: 27 maart 2006, 23:13 uur
Yak schreef:
Barbapappa ken ik niet, maar ik kan nog wel beide Duitse naamvallen-rijtjes opdreunen. Trau-ma!
Barbapappa ken ik niet, maar ik kan nog wel beide Duitse naamvallen-rijtjes opdreunen. Trau-ma!

Die van de 4e kreeg ik nooit onder de knie, maar:
AUSBEIMITNACHZEITVONZU!, dat gaat nooit meer uit mijn systeem.
0
geplaatst: 27 maart 2006, 23:15 uur
Ik schaam me ook niet voor het opstellen, maar voor de opstelling

0
geplaatst: 28 maart 2006, 00:06 uur
gemaster schreef:
(quote)
WOGEGENUBER, ANVORBEI kwam nog daarachter.
0
geplaatst: 28 maart 2006, 00:09 uur
...en wat wat ook al weer:
an auf hinter neben in uber unter vor und zwissen, of zoiets
an auf hinter neben in uber unter vor und zwissen, of zoiets

0
geplaatst: 28 maart 2006, 00:21 uur
Puella
Puellae
Puellae
Puellam
Puella
Puellae
Puellarum
Puellis
Puellas
Puellis
Dat vergeet ik helaas ook nooit meer.
En natuurlijk:
AB C A B C BC AB A B C BC
De Brutality met Noob Saibot
.
Puellae
Puellae
Puellam
Puella
Puellae
Puellarum
Puellis
Puellas
Puellis
Dat vergeet ik helaas ook nooit meer.
En natuurlijk:
AB C A B C BC AB A B C BC
De Brutality met Noob Saibot
.
0
geplaatst: 28 maart 2006, 00:39 uur
3e: mit, nach, bei, seit, von, zu, entgegen, auser, aus, gemass, gegenüber
4e: durch, für, ohne, um, biss, weder, gegen, entlang
gebrainwasht heet dat tegenwoordig...
4e: durch, für, ohne, um, biss, weder, gegen, entlang
gebrainwasht heet dat tegenwoordig...
0
geplaatst: 28 maart 2006, 00:53 uur
Mijn Duits reikt niet verder dan Abgespritzt. Teil 1 biss Teil 32
0
moviefreak#1
geplaatst: 28 maart 2006, 00:58 uur
Goeie God, weer Duitse grammatica-lijstjes.
Make the bad words go away
Make the bad words go away

0
SelmaDuim
geplaatst: 28 maart 2006, 01:03 uur
Mijn Duits is niet zo goed (van der Meijden bedankt). 
Maarre....Zijn, Worden, Blijven, Blijken, Lijken, Schijnen, Heten, Dunken, Voorkomen....

Maarre....Zijn, Worden, Blijven, Blijken, Lijken, Schijnen, Heten, Dunken, Voorkomen....

0
geplaatst: 28 maart 2006, 01:05 uur
Bon, beau, joli
Haut, long, petit
Jeune, vaste, grand
Vieux, mauvais, méchant
Nouveau, gros, autre
Haut, long, petit
Jeune, vaste, grand
Vieux, mauvais, méchant
Nouveau, gros, autre
0
geplaatst: 28 maart 2006, 01:37 uur
SelmaDuim schreef:

Koppelwerkwoorden

0
geplaatst: 28 maart 2006, 02:25 uur
Lukas schreef:
- Ik ken ook nog de eerste tien van de tour van '94 uit mijn hoofd: Indurain, Ugrumov, Pantani, LeBlanc, Virenque, Conti, Elli ... oef, het valt mee vandaag, raak bij nummer acht de draad kwijt. Kan wel eens Zulle zijn, dacht Bolts negen en op tien een Oekrainer waarvan ik de naam kwijt ben.
- Ik ken ook nog de eerste tien van de tour van '94 uit mijn hoofd: Indurain, Ugrumov, Pantani, LeBlanc, Virenque, Conti, Elli ... oef, het valt mee vandaag, raak bij nummer acht de draad kwijt. Kan wel eens Zulle zijn, dacht Bolts negen en op tien een Oekrainer waarvan ik de naam kwijt ben.
Volgens mij was dat Zulle inderdaad. Ik kom ook altijd een eind met sportuitslagen. Doe ook mee aan een wekelijkse pubquiz hier in de stad (http://www.zoop.nl), waar ons team een soort Feyenoord-achtige status heeft (meestal hoog in de middenmoot en eens in de 10 jaar kampioen
). Daar heeft dit soort kennis wel zijn nut. Uit die tour weet ik ook nog te herinneren dat Ugrumov twee etappes achter elkaar won en in de etappe daarvoor tweede werd.
Ik ga nu even die top 10 opzoeken...
*even later*
8ste werd inderdaad Zulle, 9de Udo Bolts en 10de Pulnikov. Die laatste was ik nooit opgekomen.
0
geplaatst: 28 maart 2006, 02:34 uur
Ik heb geen gsm, geen rijbewijs, slechts twee tv-zenders, ik rook niet en drink niet. Ik hou van Ewoks. En ik heb ook nog schriftjes vol met wekelijkse eigen top 10's, dat schijnt iets vaker voor te komen.
0
geplaatst: 28 maart 2006, 02:46 uur
Ik heb ook geen rijbewijs. Zou misschien wel handig zijn, maar ik zag er het nut nooit zo van in. Heb ook wel een lichte aversie tegen auto´s en boycot ze liever (ben dan ook een groot voorstander van het openbaar vervoer). Maar ik ben ook opgevoed zonder auto´s (mijn ouders hebben er ook geen). Misschien had ik er wel positiever tegenover gestaan als dat niet zo was.
0
geplaatst: 28 maart 2006, 08:48 uur
Ter vergelijking:
- Tripje Antwerpen - Tilburg met de trein : Tijd in het oog houden. Kwartiertje wandelen naar het station. Vijf minuutjes wachten tot de trein vertrekt, want je bent maar beter niet te laat. Matige zeteltjes, kaartjesknippers en ander vervelend volk. Al rennend overstappen in Roosendaal in 3 minuten, als alles perfect gaat. Anders mag je nog een half uurtje extra wolkjes tellen. Nog eens een dik half uur tot in Tilburg. In goeie omstandigheden zo'n kleine 2 uur. Daarbij vertrekt de laatste trein terug om 22.38, maar die neem je maar beter niet, aangezien de kans dat je je trein in Roosendaal mist zo groot is, dat je ipv wolkjes tellen gewoon kan overnachten in Roosendaal.
Prijs heen en terug : 20 EUR.
- Tripje Antwerpen - Tilburg met de wagen : je vertrekt wanneer je zin hebt. Verwarming aan of raampje open, muziek zo luid je wil, 60 minuten later sta je op locatie. Je kan weer weg wanneer je wil: Prijs heen en terug : 15 EUR.
Fuck het openbaar vervoer.
- Tripje Antwerpen - Tilburg met de trein : Tijd in het oog houden. Kwartiertje wandelen naar het station. Vijf minuutjes wachten tot de trein vertrekt, want je bent maar beter niet te laat. Matige zeteltjes, kaartjesknippers en ander vervelend volk. Al rennend overstappen in Roosendaal in 3 minuten, als alles perfect gaat. Anders mag je nog een half uurtje extra wolkjes tellen. Nog eens een dik half uur tot in Tilburg. In goeie omstandigheden zo'n kleine 2 uur. Daarbij vertrekt de laatste trein terug om 22.38, maar die neem je maar beter niet, aangezien de kans dat je je trein in Roosendaal mist zo groot is, dat je ipv wolkjes tellen gewoon kan overnachten in Roosendaal.
Prijs heen en terug : 20 EUR.
- Tripje Antwerpen - Tilburg met de wagen : je vertrekt wanneer je zin hebt. Verwarming aan of raampje open, muziek zo luid je wil, 60 minuten later sta je op locatie. Je kan weer weg wanneer je wil: Prijs heen en terug : 15 EUR.
Fuck het openbaar vervoer.
0
moviefreak#1
geplaatst: 28 maart 2006, 09:28 uur
Ik heb ook geen rijbewijs en heb er ook geen behoefte aan 
Buig voor mijn fiets 

Buig voor mijn fiets 
0
geplaatst: 28 maart 2006, 09:58 uur
Over een tripje Antwerpen - Tilburg met de fiets wil ik het niet eens hebben 

0
sxesven
geplaatst: 28 maart 2006, 10:32 uur
Menni schreef:
ik rook niet en drink niet.
ik rook niet en drink niet.
Ditto.

Heb wel een GSM en rijbewijs en ook wel meer TV-zenders, alleen kijk ik vrijwel nooit TV.

0
geplaatst: 28 maart 2006, 11:56 uur
Best vaak zelfs. Vooral het wachten op en het overstappen neemt vaak belachelijk veel tijd in beslag. Maar voor internationaal vervoer is een fiets toch ietwat onhandig

Mijn coming out dan maar : ik hou van moderne esthetiek! Skyscrapers, neonverlichting, glanzend metaal, blacklight / lazer / monochrome belichting, minimalisme, electronische muziek, hyperactieve editing

0
geplaatst: 28 maart 2006, 12:49 uur
Snelheid kan me gestolen worden, ik heb nooit haast. En ben overigens altijd en overal stipt op tijd.
0
geplaatst: 28 maart 2006, 13:16 uur
- ik rook
- ik drink
- ik heb een hekel aan het openbaar vervoer
- ik heb een auto
- ik heb nooit haast. Ik vertrek gewoon op tijd.
- ik ken de duitse naamvallen nog steeds uit mijn hoofd
- ik heb geen idee wat hyperactive editing is
- dat van barbapappa en Suske en Wiske had ik al verteld
- mijn kennis van voetbal gaat vele malen verder dan mijn muziekkennis. (maar ik leer graag en snel)
- ik drink
- ik heb een hekel aan het openbaar vervoer
- ik heb een auto
- ik heb nooit haast. Ik vertrek gewoon op tijd.
- ik ken de duitse naamvallen nog steeds uit mijn hoofd
- ik heb geen idee wat hyperactive editing is
- dat van barbapappa en Suske en Wiske had ik al verteld
- mijn kennis van voetbal gaat vele malen verder dan mijn muziekkennis. (maar ik leer graag en snel)
0
geplaatst: 28 maart 2006, 14:25 uur
Jullie vergaten nog: an, auf, hinter, neben, in, über, unter, vor, zwischen.
0
geplaatst: 28 maart 2006, 14:30 uur
Heb ik al verteld dat ik 's avonds nooit naar het water van een sloot kijk? Ik vind dat zwarte water eng. 
En ik vind mijn katten eng als ze ineens zonder aanleiding heel gefixeerd naar hetzelfde punt in mijn keuken kijken, terwijl er (voor mij althans) niks zichtbaar is.

En ik vind mijn katten eng als ze ineens zonder aanleiding heel gefixeerd naar hetzelfde punt in mijn keuken kijken, terwijl er (voor mij althans) niks zichtbaar is.

* denotes required fields.