MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / "I'm coming out"

zoeken in:
titan (crew)
lebowski schreef:
3e: mit, nach, bei, seit, von, zu, entgegen, auser, aus, gemass, gegenüber

4e: durch, für, ohne, um, biss, weder, gegen, entlang

Jullie vergeten bij de 3e allemaal nebst.

2e naamval: diesseits, jenseits, während, wegen, statt, infolge, trots, laut, innerhalb, ausserhalb, einslisslich, ausslisslich

verder natuurlijk nog:

der/des/dem/den
die/der/der/die
das/des/dem/das
die/der/den/die

Wat heb je aan die wijsheid? Geen ene r*k.

Al die rijtjes stonden in het boekje minigram dat mijn leraar Duits ooit heeft gemaakt (dat door mij met tipp-ex en een stift al gauw werd veranderd in mini ramp).

titan schreef:
Al die rijtjes stonden in het boekje minigram dat mijn leraar Duits heeft gemaakt.

Bij ons op school hebben we tegenwoordig het fenomeen "schuiflat" (anderen ook?). Mag je gewoon meenemen op examens, en als je een naamval zoekt, dat schuif je er dus even mee en je hebt hem zo gevonden

Jeanicious schreef:

En ik vind mijn katten eng als ze ineens zonder aanleiding heel gefixeerd naar hetzelfde punt in mijn keuken kijken, terwijl er (voor mij althans) niks zichtbaar is.

Mijn kat kan dat ook...heb wel eens gelezen dat zij dngen kunnen zien die wij niet zien.... ....ga er dan maar vanuit dat het "goede" geesten zijn, zolang de kat niet met hoge rug of dikke staart staat.....

Ik ben allergisch voor katten. Zo te zien hoef ik daar niet rouwig om te zijn.

Anna.R schreef:
(quote)

Bij ons op school hebben we tegenwoordig het fenomeen "schuiflat" (anderen ook?). Mag je gewoon meenemen op examens, en als je een naamval zoekt, dat schuif je er dus even mee en je hebt hem zo gevonden

Klopt, die heb ik ook. Ik maak er alleen nooit gebruik van.

Psychisch of lichamelijk allergisch??

Judith schreef:
(quote)

Klopt, die heb ik ook. Ik maak er alleen nooit gebruik van.

Voor mij is het juist mijn enige redding op examens

Nooit zo'n schuiflat gehad.... ...wij moesten het gewoon weten....ding had mij ook van menig onvoldoende kunnen redden....

sushi schreef:
Psychisch of lichamelijk allergisch??

Knalrode ogen en drie dagen strondverkouden. Komt geen psychologie aan te pas ben ik bang.
Helaas, ik kan niet tegen kattenharen. Ik vind katten geweldige beesten, maar het is niet anders.

rayman schreef:
Ik ben allergisch voor katten.

Ik ook. De ironie is dan weer dat ik wel een kattenliefhebber ben en wij ook jarenlang allerlei straatkatten hebben onderhouden. Dan is het nog wel te doen maar een kat in huis is helaas uit den boze.

BoordAppel schreef:
Puella
Puellae
Puellae
Puellam
Puella

Puellae
Puellarum
Puellis
Puellas
Puellis

En natuurlijk Servus/Servi/Servo/Servum/Servo
Servi/Servorum/Servis/Servos/Servis

Sum/es/est/sumus/estis/sunt

Etcetera.
Etcetera.

En ik vond meneer Van der Heuvel altijd heel vervelend.

BoordAppel schreef:
(quote)

Ik ook. De ironie is dan weer dat ik wel een kattenliefhebber ben
Ja, dat heb ik nou ook. Ik ben allergisch voor ze, maar vind katten erg cool. Honden vind ik vaak erg eng Dat is dan weer mijn 'coming out' Spinnen, mieren, torren, kakkerlakken... allemaal leuke beestjes. Dus je kunt wel stellen dat hoe groter de beesten, des te angstaanjagender ik ze vind.

Nog maar eentje dan:

Ik heb erg lang pretpark foldertjes gespaard.

Ik heb een hondenfobie

Ik ben stapelgek op honden.
En ik vrees dat ik me kostelijk vermaak op pretparken.
(ik ben een burgerlijke lul, ik weet het)

Geen hondenmens, absoluut een kattenmens...en afhankelijk van het soort pretpark, kan ik mer prima amuseren....ben dól op de Efteling, bijvoorbeeld....

Tot dusver vind ik degene die alle Suske en Wiskes uit zijn hoofd kent de beste!! Ik heb echt blauw gelegen.

(Ik wou dat ik ze uit mijn hoofd kende...)

Oh ja, nog een eigenaardigheid van mezelf, naar aanleiding van het hier geschrevene: ik heb nog nooit van The Grudge gehoord.

Is dat heel erg?

Nee is een zeer slechte film namelijk.

Oh gelukkig, ik was al bang dat ik het zoveelste wereldwonder gemist had

Beerbruun schreef:
Tot dusver vind ik degene die alle Suske en Wiskes uit zijn hoofd kent de beste!! Ik heb echt blauw gelegen.

(Ik wou dat ik ze uit mijn hoofd kende...)

Niet helemaal alle moet ik bekennen. Bij 200 ben ik gestopt.

sxesven
HiLL schreef:
Nee is een zeer slechte film namelijk.

Inderdaad. De originele Japanse video-versies (Ju-On: The Curse 1 en 2) en de eerste theatrical film (Ju-On: The Grudge) zijn overigens erg vermakelijk. Slecht, jazeker, maar wel degelijk eng. En dat zeg ik niet vaak.

rayman schreef:
(quote)

Niet helemaal alle moet ik bekennen. Bij 200 ben ik gestopt.

Oh, bij de 200!! Eitje....
Ik kan me nog herinneren dat ik er ook eens over gedacht heb, maar gelukkig kwam er op tijd gezond verstand in me naar boven.

Wel heb ik duizenden keren heel gebiologeerd de titels bestudeerd. Die eerste titel fascineerde me zo. Wat was dat ook alweer? Had het niet iets met Sus Antigoon te maken? Een andere associatie die ik heb is Atlantis.
Wat ERG dat ik dit niet meer weet!! Ik moet nodig Suske en Wiskes gaan herlezen.

67, de poenschepper
68, het eiland Amoras
69, de Nerveuze Nerviër
70, Wattman
71, Jeromba de Griek

de rest zoek je zelf maar op.
(shit, ik kom nog steeds een heel end. Brrrr)

Oh ja, dat eiland Amoras!! Die bedoelde ik!

Moest als kind altijd erg huilen bij Het Hondenparadijs....

sushi schreef:
Moest als kind altijd erg huilen bij Het Hondenparadijs....

Tobias!

Ik kom er nog niet uit.

lebowski schreef:
(quote)

Tobias!

OHHHH, wat herkenbaar!!! Ik ook Sushi!!!
En elke keer opnieuw waren er weer tranen. Niet dat je op een gegeven moment denkt: "Nu weet ik het wel".

Ik had ook de grootste moeite met de Koperen Knullen, waar Wiske in mijn ogen exorbitant vreemdging met zo'n knul.

Arme Suske.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:17 uur

geplaatst: vandaag om 23:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.