De Site / Gebruikers / "I'm coming out"
zoeken in:
0
geplaatst: 9 april 2006, 20:25 uur
Championship Manager... dat was leuk! Vooral 00/01 en 01/02. Ik heb bij 00/01 ooit eens met Ajax de Champions League gewonnen met Sharbel Touma en Kennedy Bakircioglu op de vleugels. Ik ben dit jaar dus ergens een heel klein beetje voor Twente 

0
geplaatst: 9 april 2006, 21:04 uur
Hier draait ie redelijk alleen als er met magie gegooid wordt gaat het nogal langzaam, en dat is helaas nogal eens het geval. De systeemeisen zijn ook wel een beetje belachelijk natuurlijk.
0
geplaatst: 9 april 2006, 21:32 uur
ettettummu schreef:
(voor de snelle rekenaar, ben ik dus begonnen op mijn....achtste)
(voor de snelle rekenaar, ben ik dus begonnen op mijn....achtste)
Zo jong en dan al zo stout? Toch nog aardig terechtgekomen.?

0
geplaatst: 9 april 2006, 21:36 uur
BoordAppel schreef:
Hier draait ie redelijk alleen als er met magie gegooid wordt gaat het nogal langzaam, en dat is helaas nogal eens het geval. De systeemeisen zijn ook wel een beetje belachelijk natuurlijk.
(quote)
Ja maarja wat wil je als een spel een zo belachelijk grote speelwereld heeft. Morrowind was al idioot groot, en Oblivion overtreft dat op alle fronten. En dan ook nog zulke fantastische graphics, tja dan krijg je dat..
0
geplaatst: 9 april 2006, 21:42 uur
De grap is dat het vaak beter loopt buiten dan binnen. Het gaat vooral langzaam als er veel objecten zijn. Volgens mij ligt het meer aan een beetje lui programmeerwerk.
Heb trouwens pas ook Morrowind gekocht maar dat is vooralsnog stukken minder dan Oblivion, combat =
.
Heb trouwens pas ook Morrowind gekocht maar dat is vooralsnog stukken minder dan Oblivion, combat =
.
0
geplaatst: 11 april 2006, 21:23 uur
Op dit moment staat Joling en Gordon op. En ik moet toegeven: IK ERGER ME STUK.
0
geplaatst: 11 april 2006, 21:25 uur
rayman schreef:
Daar heb ik dus ook een hekel aan, verschrikkelijk
0
geplaatst: 11 april 2006, 21:26 uur
Maaruh "I'm comming out", ik ben fan van Rihanna, dat is schokkend genoeg
aangezien niemand haar op deze site moet 
aangezien niemand haar op deze site moet 
0
geplaatst: 11 april 2006, 23:25 uur
jowietje schreef:
(quote)
Bij mij in huis zitten een aantal fans, dus vanavond was er weer eens geen keus. Niet echt mijn ding, maar ik vind Joling's lach zo verdomd aanstekelijk, dat ik bijna iedere keer vrolijk meelach.

0
geplaatst: 12 april 2006, 20:40 uur
rayman schreef:
Ik vind The Boxer van Simon & Garfunkel een prachtig nummer.
Ik vind The Boxer van Simon & Garfunkel een prachtig nummer.
Is de muziek van S&G iets om je voor te schamen?
Anders beken ik ook gelijk hoor, ik vind nog wel meer nummers van hen de moeite waard.
0
geplaatst: 12 april 2006, 20:41 uur
Vince vega schreef:
Anders beken ik ook gelijk hoor, ik vind nog wel meer nummers van hen de moeite waard.
(quote)
Schaam ik me ook niet voor, ik come ervoor out.

En ik vind ook meer werkjes van dit duo goed te verteren.
0
geplaatst: 12 april 2006, 20:47 uur
Nu we toch bezig zijn: Love On The Rocks van Neil Diamond vind ik ook heel mooi.
* nu beginnen de koontjes wel wat rossig te worden*
* nu beginnen de koontjes wel wat rossig te worden*
0
geplaatst: 12 april 2006, 22:01 uur
Paalhaas schreef:
Bij mij in huis zitten een aantal fans, dus vanavond was er weer eens geen keus. Niet echt mijn ding, maar ik vind Joling's lach zo verdomd aanstekelijk, dat ik bijna iedere keer vrolijk meelach.

Precies. De grapjes zijn ontzettend flauw, maar door de aanstekelijke lach lig ik vaak zelf in een deuk. Net weer toen ik bij 'De Wereld Draait Door ' een stukje zag over Geer en Goor. Joling draaide zijn kont naar Gordon en vroeg 'Zit er in deze broek nou een scheur?' en op dat moment liet ie een scheet. Ik viel bijna van mijn stoel van het lachen.
0
geplaatst: 13 april 2006, 07:01 uur
ik ken tig nummers van Onze Neil die nòg mooier zijn dan Love On The Rocks 

0
geplaatst: 13 april 2006, 14:53 uur
rayman schreef:
Maar jij spoort dan ook echt niet.
had ik al gezegd dat ik tig nummers van Onze Neil beter/mooier vind dan Love On The RocksMaar jij spoort dan ook echt niet.

0
geplaatst: 13 april 2006, 14:57 uur
Doen. Doen.
Dan kan ik ze onder de douche gaan zingen en gaan we bij dát topic verder.
Dan kan ik ze onder de douche gaan zingen en gaan we bij dát topic verder.

* denotes required fields.