MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / "I'm coming out"

zoeken in:
Zweet Caroline....tahtahtah.

wit a bjoetifoel neus

Mandy van Barry Manilow. Ook een toppertje.

hey won't you play another somebody done me wrong song van BJ Thomas.
dito

I honestly love you van Olivia Newton John; toppertje

Electro_
Ik douche altijd minstens 30 min.

Da's niet goed voor je huid hoor...

Electro_
Maar ik geniet er in ieder geval wel met volle teugen van.

En voor de rekening.

Behalve als hij 1 x in de week doucht, dan maakt het niet uit.

Ik ben verslaafd aan MusicMeter... en met name aan de Knock Outs. Merk dat ik wel erg veel achter de pc zit de laatste tijd. Na de dance KO ga ik minderen...

Ik ben echt hopeloos romantisch

... ze hebben me een keer zo ongeveer moeten wegslepen bij een trouwjurkenetalage.

... ik hou van die romantische films, met of zonder goed einde.

... daar heb ik dan meestal tissues bij de hand, voor het geval er een slecht einde komt.

... ik hou ook van romantische boeken

... ik ben best naïef wanneer het over 'ware liefde' gaat, die is er toch niet, maar dat idee wil niet uit mijn hoofd.

En dat alles terwijl al mijn vrienden en familie denken dat ik dus absoluut NIET romantisch ben, en ik alleen maar klereherrie luister.

ik rook te veel, ik drink te veel.

ik kijk soms naar Oprah én ik vind het leuk.

ik vind 'Rampeneren' best een leuk liedje.

soms heb ik een rare bui waarin ik allerlei rare liedjes ga downloaden/luisteren (denk in de richting K-otic e.d)

ik heb vroeger gehuild bij De klokkeluider van de Notre Dame.

enz.enz.enz.enz.

ik drink eigenlijk te veel, ik kauw teveel kauwgom, ik kijk bijna iedere dag Oprah en Dr. Phill, ik krijg regelmatig The Bold and the Beautiful en As the World Turns, ik ben stiekem helemaal fan van De Sjonnies en De Toppers, en ik val in slaap als ik met mijn vriend film kijk en nou heb ik wel weer genoeg opgebiecht voor vandaag

Laat ik maar niet beginnen want volgens mij kan deze site geen 4 volle pagina's aan zonde achter elkaar laten zien

WeSSeL.. schreef:
Laat ik maar niet beginnen want volgens mij kan deze site geen 4 volle pagina's aan zonde achter elkaar laten zien

Jawel hoor

lambf
Dat ik vroeger wel alle albums van Machine Head wou...

Gelukig heb ook nog andere bands ontdekt

aERodynamIC schreef:
(quote)

Jawel hoor

Nou dan schaam ik me voor het schamen dat ik beschamende dingen heb?
Hopelijk heb ik mezelf kapotte vingers zitten te besparen.

Bobiej
1. Ik ben gek op alles wat met Orken en Dwergen te maken heeft .
2. Ik heb minstens 4 jaar lang zelf Pokemon figuurtjes getekent, compleet met landkaarten, steden, gewoon hele pokemon werelden zelf bedacht. Ik heb ze laatst eens geteld, ik heb er 741 verschillende getekent .

Lin
musicfriek schreef:
Ik ben verslaafd aan MusicMeter... en met name aan de Knock Outs. Merk dat ik wel erg veel achter de pc zit de laatste tijd. Na de dance KO ga ik minderen...

Lin schreef:
(quote)

Ik zag dat net ook al staan

Misschien een voornemen voor het nieuwe jaar dan maar, musicfriek?

Nightrider schreef:
Ik zag dat net ook al staan

Misschien een voornemen voor het nieuwe jaar dan maar, musicfriek?

Oeps.. haha. Nou, met die Jaren 60/80 op komst gaat dat nog niet lukken denk ik... Veeeeel te leuk

Nou, dan is zo'n top 40-blaadjes-aanval beter hoor

En je praat graag met jezelf?

Dingen waar ik wel voor durf uit te komen:

- ik ben zwaar verslaafd aan lijstjes
- ik wil altijd meedoen aan karaoke
- net als rayman kan ik op z'n tijd Neil Diamond waarderen
- ik kijk ONM en GTST
- ik kijk vaak "Day Of Our Lives"
- ik ben best wel fan van Meat Loaf

Zo, dit was erg genoeg. Meer dingen ga ik niet opbiechten..............

En Simon & Garfunkel zijn fantastisch! Niks om je voor te schamen!

JonnieBrasco
Hier mijn geheim van het posten van af en toe goed gevonden Hoeslink-posts: ik kijk naar de laatst geplaatste hoes, en doe mijn ogen steeds verder dicht. Tot ik alleen nog schimmen, streepjes of hoofdlijnen zie. Vervolgens vergeet ik bewust welke hoes er stond en ga ik raden welke hoes het zou kunnen zijn. Voila!

Ik heb ooit een Flickr-account aangemaakt met platenhoezen d'r op. Bij tags vulde ik zoveel mogelijk kenmerken van de hoes in. Het idee was dat ik op den duur zo mogelijk hoeslinks kon maken, maar ik heb er uiteindelijk niet meer naar omgekeken.

ebskia schreef:
(quote)

haha, hier nog zo één! (afbeelding) m'n slaapkamer was helemaal behangen met top 40 blaadjes, en dan telkens weer de wat oudere lijstjes door gaan lezen. Maar ik herinner me er niks meer van wat waar stond, misschien doordat ik niet bepaald zo'n getallentalent heb. ik kon meestal haast niet wachten tot de nieuwe top 40 op teletekst kwam te staan rond de middag, meteen opzoeken als ik tussen de middag van school in de pauze kwam eten, en er terug op school over gaan beginnen hoe het er weer voor stond voor de week.
Ik ging ook weleens m'n eigen top 40 'radio show' met m'n dubbele cassetterecorder op zitten nemen (zelf nummers aan en afkondigen en dan de nummers van een ander bandje overnemen )...

Zo herkenbaar!

pet
- Ik heb 2 jaar lang leuke/grappige/aparte berichten uit de krant geknipt (lang leve de metro!), en daarmee mijn hele kamer behangen.

- Ik heb vanaf 1998 geen enkele formule 1 race gemist, en sta er nog steeds voor op (of blijf er voor wakker).

- Ik vraag mensen op maandagmorgen in de trein als eerste of ze nog wat leuks hebben gedaan in het weekend

Als ik mijn tv aanzet, gaat mijn vinger (door een soort automatisme) altijd gelijk naar 8, omdat ik vroeger altijd naar 'Fox Kids' keek. Dit overkomt me ook in de woonkamer waarna er gevraagt wordt waarom ik de tv altijd eerst op Veronica zet

Gast
geplaatst: vandaag om 20:42 uur

geplaatst: vandaag om 20:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.