MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek

zoeken in:
He zusje, leuk dat je een nieuwe foto hier hebt neergezet...:)

(afbeelding)

tovenaar (L) en Goodfella (R) na Drawing Restraint 9 op het IFFR

SelmaDuim
Leuke foto!

Echt waar tovenaar, wat extra vertikale haardgroei en 100% die Eraserhead dude .

Zware film was het blijkbaar wel (hoorde ik ook al persoonlijk), jammer dat ik er niet bij kon zijn

Laatste pagina's zijn toch wel erg leuk met wat foto's van nieuwe users en foto's van Sietse in actie, Selma en bovenstaande foto van het IFFR (die film ben ik ook wel benieuwd naar). Misschien moet ik zelf ook weer 's een foto posten.

naar tschijnt lijk ik op John Denver

juij

Vroeger leek ik op Graham Coxon, naar verluidt. Maar da's alleen als mijn haar weer 's te kort geknipt was.

Ace
Ok, laat ik mezelf dan ook maar even onthullen. Met een brakke kop bij een 12.30 wedstrijd van Ajax uit tegen Twente...

(afbeelding)

Ace schreef:
Ok, laat ik mezelf dan ook maar even onthullen. Met een brakke kop bij een 12.30 wedstrijd van Ajax uit tegen Twente...

(afbeelding)

Maar als je bij ajax gaat kijken, heb je altijd een brakke kop.

Ace
Nicolage Rico schreef:
(quote)

Maar als je bij ajax gaat kijken, heb je altijd een brakke kop.

zo...en hoe werkt dat nou eigenlijk die foto's hier plakken..iemand met een monkey proof handleiding in de vorm van

1. Maak een foto
2. bvk van jezelf
3. Bekijk m
4. beoordeel of ie geschikt is voor MuMe
5. Zet m op je harde schijf...
6. etc...

Ja. daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar. Een uitleg voor een driejarige. Zodat een absolute leek als ik er ook iets van snapt.

(afbeelding)

Ik neem aan dat jullie een foto op de computer kunnen zetten.

1) Ga naar www.imageshack.us

2) upload een file....met bladeren kun je de plek op je computer vinden

3) druk op host it

4) wacht een tijdje.....en kopieer de regel bij hotlink voor forum (1)

5) plak deze regel in dit forum

6) druk op plaatsen.....en je hebt weer een belachelijke foto van jezelf op deze site staan

SelmaDuim
bono!

Het zal maar familie van je zijn Selma

SelmaDuim
bonothecat schreef:
Het zal maar familie van je zijn Selma

Toine Rorije
Delft!

Ja, da's het marktplein toch? Leuke foto!

zowel een punt voor Toine als voor Herman!

Nou ik zal t eens proberen dan
Thanks Bono

Mooie locatie Bono.

Ik ben aan het twijfelen om ook eens een fotootje van mij te plaatsen, maar die zijn altijd zo belachelijk

Dat vindt iedereen altijd van zichzelf, maar het valt vast mee.

Arno schreef:
Ik ben aan het twijfelen om ook eens een fotootje van mij te plaatsen, maar die zijn altijd zo belachelijk

Erger dan Bono kan niet toch!

Op eigen risico dan
Deze is wel al een maand of 8 geleden genomen, maar ik heb gewoon geen recentere.

(afbeelding)

Mooie pet.

Sietse
inderdaad een belachelijke foto

(afbeelding)

Die ernstig kijkende man in die blauwe trui is rayman enkele maanden geleden bij een opname van Café de Sport. Dat is dat baggerprogramma van Talpa. Dankzij de briljante uitleg van Bono, waarvoor mijn dank. Ik zal nu eens kijken of ik iets kan vinden van recentere datum, want dit kan dus echt niet.

Jullie kijken allemaal vrij ernstig, moet ik zeggen...

Ik ga ook naar dit baggerprogramma op 26 maart.

Hoe was het om daar te zitten?

Wat zoeken jullie toch bij dit BAGGERprogramma?

Ik zit als het goed is op de 26e te genieten van Depeche mode, heel wat beters lijkt mij.

Maar dat ernstig kijken kan ik wel begrijpen, lachen om de grappen(?) van Jack Spijkerman is natuurlijk wel heel erg lastig...

Gast
geplaatst: vandaag om 15:18 uur

geplaatst: vandaag om 15:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.