De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 17 oktober 2005, 09:56 uur
http://img20.imageshack.us/my.php?image=ricootjeineenbootje3gb.jpg
Hier een foto van mij. Niet de fijnste foto, aangezien ik veel te blij kijk. Maar goed, het gaat om het idee.
Hier een foto van mij. Niet de fijnste foto, aangezien ik veel te blij kijk. Maar goed, het gaat om het idee.
0
geplaatst: 17 oktober 2005, 10:00 uur
Hey Gwen, ik wil je niet beledigen want ik vind je helemaal niet lelijk ofzo. Maar met die overserieuze lijk je net een personage uit een horrorfilm, à la Carrie dan. 
Daar heb jij dan weer geen last van hé, Nicolage.

0
dutch2
geplaatst: 17 oktober 2005, 10:04 uur
george clinton schreef:
Hey Gwen, ik wil je niet beledigen want ik vind je helemaal niet lelijk ofzo. Maar met die overserieuze lijk je net een personage uit een horrorfilm, à la Carrie dan.

Ha, ha. Volgens mij komt dat vooral omdat Gwen om het hoekje van een deur kijkt, zoals ze dat altijd in horrorfilms doen (vlak voordat het monster hun keeltjes doorbijt en hun lichaam uiteen scheurt).
0
geplaatst: 17 oktober 2005, 10:12 uur
Ja dàt is het. En geweldige (weliswaar onbedoelde) immitatie van een horrorscene. Ik hoop dat Gwenn zich niet al te beledigd voelt...
0
geplaatst: 17 oktober 2005, 10:17 uur
george clinton schreef:

Nee, ze kijkt toch best sensueel?

0
geplaatst: 17 oktober 2005, 10:19 uur
Ik doelde op jouw foto. Jij lijkt eerder een komisch personage. En dat bedoel ik ook niet beledigend. 

0
geplaatst: 17 oktober 2005, 10:29 uur
Met André van Duin had ik je best begrepen. De grens is hier geen Ijzeren Gordijn, hoor. 

0
geplaatst: 17 oktober 2005, 15:01 uur
Hoe zie jij er eigenlijk uit, George? 
En wordt het niet eens tijd alle foto's ergens op een site te zetten, a la het Moviemeter-smoelenboek?

En wordt het niet eens tijd alle foto's ergens op een site te zetten, a la het Moviemeter-smoelenboek?
0
geplaatst: 17 oktober 2005, 15:04 uur
Ik hou je nog even nieuwgierig, hoor. Als je dat bent tenminste.

0
geplaatst: 17 oktober 2005, 15:13 uur
Ik zal proberen tegen begin volgende week een fotootje van me te plaatsen. Of iemand te vinden die dat voor me kan doen. Het zal niet over een nacht ijs gaan: de pose moét perfect zijn. Ik wil hier niet uitgelachen worden. 

0
geplaatst: 17 oktober 2005, 15:16 uur
0
geplaatst: 17 oktober 2005, 15:19 uur
Nicolage Rico schreef:
Net als je bij ons ook doet?

(quote)
Net als je bij ons ook doet?

Dat was mijn bedoeling helemaal niet! Ik heb honderd keer geschreven dat ik hoop dat niemand zich beledigd gaat voelen. Krijg ik het toch op m'n dak. Wat vreselijk toch onbegrepen te worden.

0
geplaatst: 17 oktober 2005, 15:39 uur
0
SelmaDuim
geplaatst: 17 oktober 2005, 15:58 uur
Nee, het fotoboek staat al een tijd niet meer online.
0
geplaatst: 17 oktober 2005, 17:26 uur
Ja, jammer. Ik had GerwinF daar een tijdje terug nog over ge-PM't, maar geen reactie.
0
geplaatst: 17 oktober 2005, 18:00 uur
Misschien moeten we anders op één of andere manier op MusicMeter die foto's gaan hosten, wel jammer als dit topic over een half jaar vol met Rode Kruizen staat...
0
geplaatst: 17 oktober 2005, 18:04 uur
Nou schijnt Yak toegang te hebben tot een leuk MusicMeter-uploadtooltje... 

0
geplaatst: 17 oktober 2005, 22:18 uur
Er is trouwens gebouwd en wel een feature (die uitstaat) waarbij je zelf een foto kunt uploaden in je profiel...
0
JonnieBrasco
geplaatst: 17 oktober 2005, 22:22 uur
En waarom staat die niet aan? Ik neem aan: alleen op de profiel-pagina? Albumdiscussies en forumtopics moeten natuurlijk effen-blauw blijven. 

0
geplaatst: 17 oktober 2005, 23:49 uur
Nee hoor ik voel me niet beledigd....
Mijn lievelingsfilm blijft Psycho van Hitchcock.
Griezelgroetjes van Gwennie.
Mijn lievelingsfilm blijft Psycho van Hitchcock.
Griezelgroetjes van Gwennie.
0
geplaatst: 20 oktober 2005, 20:16 uur
0
geplaatst: 23 oktober 2005, 23:48 uur
Gwen, leuke foto 
Hier nog zo'n serieuskijkende foto...
,
maar lachen kan ik ook:

Enne... CLINTON.. Waar blijft dat fotootje van jou dan?

Hier nog zo'n serieuskijkende foto...
, maar lachen kan ik ook:

Enne... CLINTON.. Waar blijft dat fotootje van jou dan?
* denotes required fields.