MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek

zoeken in:
http://img20.imageshack.us/my.php?image=ricootjeineenbootje3gb.jpg

Hier een foto van mij. Niet de fijnste foto, aangezien ik veel te blij kijk. Maar goed, het gaat om het idee.

Hey Gwen, ik wil je niet beledigen want ik vind je helemaal niet lelijk ofzo. Maar met die overserieuze lijk je net een personage uit een horrorfilm, à la Carrie dan.
Daar heb jij dan weer geen last van hé, Nicolage.

dutch2
george clinton schreef:
Hey Gwen, ik wil je niet beledigen want ik vind je helemaal niet lelijk ofzo. Maar met die overserieuze lijk je net een personage uit een horrorfilm, à la Carrie dan.

Ha, ha. Volgens mij komt dat vooral omdat Gwen om het hoekje van een deur kijkt, zoals ze dat altijd in horrorfilms doen (vlak voordat het monster hun keeltjes doorbijt en hun lichaam uiteen scheurt).

Ja dàt is het. En geweldige (weliswaar onbedoelde) immitatie van een horrorscene. Ik hoop dat Gwenn zich niet al te beledigd voelt...

george clinton schreef:
Daar heb jij dan weer geen last van hé, Nicolage.

Nee, ze kijkt toch best sensueel?

Ik doelde op jouw foto. Jij lijkt eerder een komisch personage. En dat bedoel ik ook niet beledigend.

Ja, ze noemen me ook weleens Andre van Duin...

Ow, je komt uit België.

Ze noemen me ook weleens Urbanus.

Met André van Duin had ik je best begrepen. De grens is hier geen Ijzeren Gordijn, hoor.

Hoe zie jij er eigenlijk uit, George?

En wordt het niet eens tijd alle foto's ergens op een site te zetten, a la het Moviemeter-smoelenboek?

herman schreef:
Hoe zie jij er eigenlijk uit, George?

Ik hou je nog even nieuwgierig, hoor. Als je dat bent tenminste.

Nieuwsgierigheid is een groot goed in mijn ogen.

Ik zal proberen tegen begin volgende week een fotootje van me te plaatsen. Of iemand te vinden die dat voor me kan doen. Het zal niet over een nacht ijs gaan: de pose moét perfect zijn. Ik wil hier niet uitgelachen worden.

Dan kan jij net zo goed een foto plaatsen, ettettummu.

george clinton schreef:
Ik wil hier niet uitgelachen worden.

Net als je bij ons ook doet?

george clinton schreef:
Dan kan jij net zo goed een foto plaatsen, ettettummu.

daar is nou echt helemaal niemand mee geholpen

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Net als je bij ons ook doet?

Dat was mijn bedoeling helemaal niet! Ik heb honderd keer geschreven dat ik hoop dat niemand zich beledigd gaat voelen. Krijg ik het toch op m'n dak. Wat vreselijk toch onbegrepen te worden.

herman schreef:
a la het Moviemeter-smoelenboek?

Dat niet meer bestaat .

Hoezo dat? Is de site gecrasht?

SelmaDuim
Nee, het fotoboek staat al een tijd niet meer online.

Yak
Ja, jammer. Ik had GerwinF daar een tijdje terug nog over ge-PM't, maar geen reactie.

Misschien moeten we anders op één of andere manier op MusicMeter die foto's gaan hosten, wel jammer als dit topic over een half jaar vol met Rode Kruizen staat...

Nou schijnt Yak toegang te hebben tot een leuk MusicMeter-uploadtooltje...

Yak
Ja zeg, schuif het even op mij af!

Er is trouwens gebouwd en wel een feature (die uitstaat) waarbij je zelf een foto kunt uploaden in je profiel...

JonnieBrasco
En waarom staat die niet aan? Ik neem aan: alleen op de profiel-pagina? Albumdiscussies en forumtopics moeten natuurlijk effen-blauw blijven.

Nee hoor ik voel me niet beledigd....
Mijn lievelingsfilm blijft Psycho van Hitchcock.
Griezelgroetjes van Gwennie.

JonnieBrasco schreef:
En waarom staat die niet aan?

Zuurpruimen op MovieMeter waren er tegen

Gwen, leuke foto

Hier nog zo'n serieuskijkende foto...

(afbeelding),

maar lachen kan ik ook:

(afbeelding)

Enne... CLINTON.. Waar blijft dat fotootje van jou dan?

Gast
geplaatst: vandaag om 10:30 uur

geplaatst: vandaag om 10:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.