De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 5 november 2007, 01:24 uur
Vandaag op stap in Lier, en een mens komt toch wat tegen hoor:
1. UFO's in de parking

2. hier woont een LIVEvrouw denk ik
Nu ja, WOONDE want men heeft haar GESTOLEN! (foto genomen in Begijnhof van Lier)

3. een geweldadige tuinkabouter?

(hij maakte toch een vuist naar me!!)

1. UFO's in de parking

2. hier woont een LIVEvrouw denk ik

Nu ja, WOONDE want men heeft haar GESTOLEN! (foto genomen in Begijnhof van Lier)

3. een geweldadige tuinkabouter?

(hij maakte toch een vuist naar me!!)

0
geplaatst: 5 november 2007, 18:48 uur
0
geplaatst: 5 november 2007, 23:30 uur
andré schreef:
Zo, gisteren teruggekomen van een reis door Zuid-Afrika, Namibië, Bostwana en Zimbabwe. Ik zal weer eens een foto plaatsen:
(afbeelding)
(Sossusvlei, Namibië)
Zo, gisteren teruggekomen van een reis door Zuid-Afrika, Namibië, Bostwana en Zimbabwe. Ik zal weer eens een foto plaatsen:
(afbeelding)
(Sossusvlei, Namibië)
deric raven schreef:
(afbeelding)
Luna Pouwels
(afbeelding)
Luna Pouwels
Twee voorbeelden van hoe mooi de natuur wel kan zijn

0
geplaatst: 6 november 2007, 00:13 uur
Dat is nog eens een mooie toevoeging aan de 'mume-wave-maffia' Leon: dat gaat vast helemaal goed komen met haar 

0
geplaatst: 6 november 2007, 00:17 uur
Lief hoor, die Luna 
*wacht op eerste MuMebaby*
en over 40 jaar:
'Vroeger had je nog computers. Daar kon je berichten mee sturen naar andere mensen. Bijvoorbeeld over muziek. Zo hebben opa en oma...' Afijn, ik hou al op

en over 40 jaar:
'Vroeger had je nog computers. Daar kon je berichten mee sturen naar andere mensen. Bijvoorbeeld over muziek. Zo hebben opa en oma...' Afijn, ik hou al op

0
SelmaDuim
geplaatst: 6 november 2007, 00:23 uur
Lukas schreef:
Lief hoor, die Luna
Lief hoor, die Luna

(quote)
Dat duurt nog minstens 9 maanden.

0
SelmaDuim
geplaatst: 6 november 2007, 00:28 uur
Lukas schreef:
Oh, weet jij ook wat de concurrentie doet dan

(quote)
Oh, weet jij ook wat de concurrentie doet dan

Ach, je hoort wel eens wat hè.

0
geplaatst: 6 november 2007, 01:16 uur
andré schreef:
Zo, gisteren teruggekomen van een reis door Zuid-Afrika, Namibië, Botswana en Zimbabwe. Ik zal weer eens een foto plaatsen:
(afbeelding)
(Sossusvlei, Namibië)
Stond die waterput zo ver?? Zo, gisteren teruggekomen van een reis door Zuid-Afrika, Namibië, Botswana en Zimbabwe. Ik zal weer eens een foto plaatsen:
(afbeelding)
(Sossusvlei, Namibië)

0
geplaatst: 8 november 2007, 11:48 uur
dericraven schreef:
(afbeelding)
Luna Pouwels
(afbeelding)
Luna Pouwels
Gefeliciteerd Deric !!!!!

Welkom op de wereld, Luna !
0
geplaatst: 8 november 2007, 12:15 uur

Foto v mijn nieuwe kitten 'Frodo' die we gered hebben uit een motorkap van een auto. Hij was meegereden vanuit bunschoten in de motorkap
toen we m vonden was ie helemaal grijs, wild en superschuw.En 1.5 week later is ie bevriend met alle andere katten en superknuffelig!
Eerst zei ik nog heel stoer van: als ie opgeknapt is vinden we een ander huisje voor m (want dit is kat nummero 7!!!) maar ik kan m nu al niet meer missen en hij is al gehecht aan de andere katten...
0
geplaatst: 8 november 2007, 12:42 uur
Kirsten035 schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
Foto v mijn nieuwe kitten 'Frodo' die we gered hebben uit een motorkap van een auto. Hij was meegereden vanuit bunschoten in de motorkap
toen we m vonden was ie helemaal grijs, wild en superschuw.
En 1.5 week later is ie bevriend met alle andere katten en superknuffelig!
Eerst zei ik nog heel stoer van: als ie opgeknapt is vinden we een ander huisje voor m (want dit is kat nummero 7!!!) maar ik kan m nu al niet meer missen en hij is al gehecht aan de andere katten...
(afbeelding)
(afbeelding)
toen we m vonden was ie helemaal grijs, wild en superschuw.En 1.5 week later is ie bevriend met alle andere katten en superknuffelig!
Prachtige beesten!!!

* denotes required fields.