De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 29 juli 2009, 01:05 uur
0
The Oath
geplaatst: 29 juli 2009, 01:34 uur
dix schreef:
same here ..
(afbeelding)
(quote)
same here ..
(afbeelding)
Je ziet er jonger uit dan je bent. (Ik zie 1964 in je profiel. Ik zou je 10 jaar jonger schatten op die foto)
0
geplaatst: 29 juli 2009, 02:28 uur
de vraag is naturlijk hoe oude de foto is...toch bedankt voor het compliment 

0
geplaatst: 29 juli 2009, 09:22 uur
jeko schreef:
Zo te zien heb je leuk werk!, Maquettebouwer ofzo?
Zo te zien heb je leuk werk!, Maquettebouwer ofzo?
Yep. Professioneel lijnmsuiver. Met junks als collega's.
0
geplaatst: 1 augustus 2009, 19:21 uur
En ja hoor, hij doet het. Na even klooien lukt het me toch eindelijk. Hiep hiep hoera!

Dit was ons Volkswagen T2 busje. Zoals u ziet vrij duidelijk gekleurd. Aan de buitenkant waren enkele speakers verborgen die geluiden als een koe, haan, hond, kat en vijf verschillende sirenes kon voortbrengen. U snapt, dikke pret.

U ziet het op de eerste foto misschien niet, maar achter de bus staat 30 meter verder een gevarendriehoek. Wij moesten namelijk de door opstartproblemen geteisterde bus regelmatig opladen en aanduwen.

Nadat we op vrijdagavond de bus van de garage hadden opgehaald, na maanden aan reparaties van in totaal zo'n 1400 euro, troffen we op de daaropvolgende nacht van zaterdag op zondag de bus in deze toestand aan; de politie belde ons wakker en hij was niet meer te redden. Onze tochtjes door Europa en Scandinavie kwamen even op een laag pitje te staan.
En zo kwam het dat ik op de daaropvolgende vrijdagochtend deze situatie op mijn werk aantrof.

Dit was ons Volkswagen T2 busje. Zoals u ziet vrij duidelijk gekleurd. Aan de buitenkant waren enkele speakers verborgen die geluiden als een koe, haan, hond, kat en vijf verschillende sirenes kon voortbrengen. U snapt, dikke pret.

U ziet het op de eerste foto misschien niet, maar achter de bus staat 30 meter verder een gevarendriehoek. Wij moesten namelijk de door opstartproblemen geteisterde bus regelmatig opladen en aanduwen.

Nadat we op vrijdagavond de bus van de garage hadden opgehaald, na maanden aan reparaties van in totaal zo'n 1400 euro, troffen we op de daaropvolgende nacht van zaterdag op zondag de bus in deze toestand aan; de politie belde ons wakker en hij was niet meer te redden. Onze tochtjes door Europa en Scandinavie kwamen even op een laag pitje te staan.
En zo kwam het dat ik op de daaropvolgende vrijdagochtend deze situatie op mijn werk aantrof.
0
Frostyx
geplaatst: 1 augustus 2009, 19:45 uur
Pffffffff welke cultuur barbaar steekt nou een hippie busje in de fik
?
?
0
geplaatst: 1 augustus 2009, 19:49 uur
Wat een toffe actie van je baas zeg, dat kom je niet vaak tegen. 

0
geplaatst: 1 augustus 2009, 19:52 uur
Inderdaad, nu maar hopen dat de nieuwe bus wel veilig is, zeker nu jullie in het nieuws zijn!
0
geplaatst: 1 augustus 2009, 20:25 uur
Wat een held die baas 
En mooi dat jullie weer op reis kunnen.

En mooi dat jullie weer op reis kunnen.

0
geplaatst: 1 augustus 2009, 20:44 uur
Die barbaar keek i.i.g niet naar Discovery - wel mooi dat het een VW-busje is gebleven. Als ik zo'n ding zie, word ik al warm van binnen - trouwe VW-busjes in de 70's.
Veel fun ermee!!
Veel fun ermee!!
0
geplaatst: 1 augustus 2009, 21:11 uur
Wat een geschikte vent zeg, die baas van jouw 
Heeft zijn bedrijf toevallig nog mensen nodig ?

Heeft zijn bedrijf toevallig nog mensen nodig ?

0
geplaatst: 1 augustus 2009, 22:08 uur
Ooit mee gemaakt dat mijn auto gestolen werd, en dat deze totaal gesloopt terug gevonden werd.
Die was gelukkig wel nog op te knappen.
Ik heb hem dan ook nooit kaal gezien; pas weer toen hij klaar was.
Men moet van andermans spullen af blijven; ook al heb je zo'n geweldige baas, die deze super actie onderneemt.
Die was gelukkig wel nog op te knappen.
Ik heb hem dan ook nooit kaal gezien; pas weer toen hij klaar was.
Men moet van andermans spullen af blijven; ook al heb je zo'n geweldige baas, die deze super actie onderneemt.
0
geplaatst: 2 augustus 2009, 01:01 uur
Haha, geweldig! Ik had het verhaal van jullie uitgebrande bus al in de Limburger gelezen. Mooi dat het zo afloopt!
0
geplaatst: 2 augustus 2009, 11:22 uur
De nieuwe bus is redelijk veilig; we zijn er mee naar de Ardennen gereden en dat ging redelijk. Op de terugweg stonden we bij Maastricht voor het eerste stoplicht stil en moesten we 'm naar Merkelbeek slepen. Daar hebben we 'm bij mijn schoonouders staan. Volgend weekend gaat ' ie naar de afgesloten parkeerplaats achter ons appartementencomplex. Kunnen we ' m laten taxeren en direct daarna naar de garage brengen; hij had nogal wat moeite met de hellingen en het vals plat in Luxemburg en Luik, vragen of daar een oplossing voor is. (En of we er nog wat sirenes op kunnen laten monteren, die missen we ook heel erg.)
0
geplaatst: 2 augustus 2009, 12:37 uur
Maiky schreef:
De nieuwe bus is redelijk veilig; we zijn er mee naar de Ardennen gereden en dat ging redelijk.
Wat ik bedoelde met veilig, was: hopen dat er geen (andere, of dezelfde) malloten zijn die zin hebben om een busje in brand te zetten. Zeker nu jullie in het nieuws zijn geweest, aandacht trekt soms gekken aan.De nieuwe bus is redelijk veilig; we zijn er mee naar de Ardennen gereden en dat ging redelijk.
(En of we er nog wat sirenes op kunnen laten monteren, die missen we ook heel erg.)
Is dat niet illegaal? Zeker de sirenes die door hulpdiensten worden gebruikt, die zijn dacht ik bij wet voorbehouden aan de hulpdiensten.
0
geplaatst: 2 augustus 2009, 13:38 uur
Over die sirenes ben ik nog niet over uit inderdaad, of dat illegaal is of niet. Neon-verlichting onder je auto mag immers ook niet, dat associëren mensen te snel met hulpdiensten. Daar moet ik eens naar informeren.
0
Antonio
geplaatst: 2 augustus 2009, 14:14 uur
Zelfgemaakte foto van mezelf in Niagara Falls, Canada.
Dit was in maart van dit jaar, vlak nadat er (naar later bleek) diezelfde ochtend een kerel een zelfmoordpoging had gedaan door van de op de achtergrond afgebeelde waterval (The Horseshoe, aan Canadese zijde) te springen...wat hij overleefd heeft

Helaas zaten ik en mijn reisgenoot/beste vriend toen net te eten in de locale Wendy's :
Lekkere vette vierkante hamburgers, met gratis extra kransslagader voor een ieder die hem binnen houdt

0
Sheplays
geplaatst: 2 augustus 2009, 16:32 uur
Pas op voor vierkante hamburgers, je mond kan er naar gaan staan.... 
Hoezo eigenlijk?
Het leuke van de foto vind ik de combi oversized hamburger en dito vrouw.
Ja, daar word ik bang van.

Hoezo eigenlijk?
Het leuke van de foto vind ik de combi oversized hamburger en dito vrouw.
Ja, daar word ik bang van.

0
geplaatst: 2 augustus 2009, 17:30 uur
Het Terminator-idee verpakt in een fastfoodconcept. Sheplays, pas maar op, als je van die combinatie bang wordt, komt de Baconater achter je aan. En je weet dat je ' m, volgens de advertentie, niet kan weerstaan!
0
geplaatst: 2 augustus 2009, 21:26 uur
Em ik maar altijd denken dat je een enorme snor hebt, Antonio 

0
Harco
geplaatst: 2 augustus 2009, 21:35 uur
Wat een deceptie moet dit zijn geweest, Kleine Pooier.
0
Antonio
geplaatst: 2 augustus 2009, 22:53 uur
Die snor zit dan ook op een andere plek Pooiertje, meer naar het zuiden zeg maar...

* denotes required fields.