MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek

zoeken in:
Frostyx
Antonio schreef:
(quote)

Die snor zit dan ook op een andere plek Pooiertje, meer naar het zuiden zeg maar...

Dan heet het een baard

Inderdaad

Antonio
Frostyx schreef:

Dan heet het een baard

Ik moet nu meteen weer denken aan zo'n mega-flauw filmpje van KUD:
''Wat is dat voor een snor ?
Dat is geen snor, dat is een baardje...''

KUD

boomkat

(afbeelding)

(afbeelding)

Nature is a language, can't your read

The Oath
boomkat schreef:
(afbeelding)

(afbeelding)

Nature is a language, can't your read

Wie ben jij op de foto's?

boomkat
1e: linksvoor.
2e: staand.

Sietse
relaxed zo volgens mij.

Is dit in Nederland?

(afbeelding)

Ik en mijn 27 jarige Japanse vriendin (dat je het weet) wachtend op een plaatsje in een befaamd sushi restaurant in Tokio. Het was echt geweldig!

(afbeelding)
Deze stad is zo machtig. Hij is bijna te veel voor een simpele Rotterdammer (toch de ultieme stedeling voor Nederlandse begrippen). Ik was doodop de eerste dagen. Al die geluidjes, felle kleuren en mensen en mensen en mensen.
Op de foto trouwens Shibuya. Zo'n beetje het ultieme shopping paradijs.

(afbeelding)
Verder ook genoeg cultuur gesnoven. Zie hier een befaamde schrijn (of was het een tempel?) in Asakusa.

Aaah Tokio, daar zou ik echt heeeeeeeeeeeeeeel graag naartoe willen.

Pooiertje schreef:
Aaah Tokio, daar zou ik echt heeeeeeeeeeeeeeel graag naartoe willen.

Ik raad het de meeste mensen aan. Maar, alleen als je echt kickt op het grote stadsleven. Tokio is niet zozeer mooi, maar wel heel interessant en vooral verslavend. Ik was na een week enkele dagen naar Kyoto en ik had gewoon heimwee naar die warme deken van herrie en massa.

Ook moet je een goed zakcentje opzij zetten want deze stad is peperduur! Ik was in twee weken voor 1 persoon 1200 Euro kwijt. Hou er ook rekening mee dat ik c.a. 10 van de 17 dagen heb overnacht bij de familie van m'n vriendin dus voor de meesten zal dit bedrag hoger uitvallen. Maar hou er dan ook maar rekening mee dat ik iedere dag twee of drie keer uit eten ging (Japanners zijn vreetzakken!).

Gaaf! ik wil nog wel eens terug naar Tokyo. Leuk ook de zen-mast op de Asakusa-schrijn

itchy schreef:
Gaaf! ik wil nog wel eens terug naar Tokyo. Leuk ook de zen-mast op de Asakusa-schrijn

De kans is aanwezig dat ik over een half jaartje weer ga! Jeuj! Ook ben ik aan het denken aan studeren in Tokio. Je moet toch iets als je een relatie over zo'n afstand wilt laten slagen.

boomkat
Sietse schreef:
relaxed zo volgens mij.

Is dit in Nederland?

Yep. Tegen Tilburg aan zelfs. We gingen die dag zwemmen en kwamen bij een plas in Goirle uit. Nooit eerder geweest en we hadden zoiets van waarom niet slapen in de nature

Absoluut niet de meest betoverende plek - vlak naast de snelweg zelfs - maar dat rauwe heeft wel wat

(afbeelding)

Zo zou het er vanuit mijn perspectief (2e plaatje) uitzien.

En nu ik toch bezig ben eentje van de hele crew

(afbeelding)

Dat ene kereltje had jou nog gesproken op ZXZW trouwens.

Sietse
Kijk, dan weet ik precies waar het is...

maar dat ene kereltje? Geen idee meer eigenlijk :s
Welk jaar was dat en bij welke artiest?

Aan het Gardameer - juli 2009 048 on Flickr - Photo Sharing!
Kweetniet of deze link het goed doet, kan iemand eens checken?
Ik met zoontje aan gardameer met twee collega's

Ik ben het meisje met halflang haar, andere collega is gek wijf valerie

boomkat schreef:
(quote)

Yep. Tegen Tilburg aan zelfs. We gingen die dag zwemmen en kwamen bij een plas in Goirle uit. Nooit eerder geweest en we hadden zoiets van waarom niet slapen in de nature

Absoluut niet de meest betoverende plek - vlak naast de snelweg zelfs - maar dat rauwe heeft wel wat

(afbeelding)

Zo zou het er vanuit mijn perspectief (2e plaatje) uitzien.

En nu ik toch bezig ben eentje van de hele crew

(afbeelding)

Dat ene kereltje had jou nog gesproken op ZXZW trouwens.

hey is dat het bankven?

Einde van de verhuizing komt in zicht nu de cd's ook over zijn:

(afbeelding)
Ongesorteerd

(afbeelding)
Op alfabet

Oh ja, alles komt goed want het belangrijkste is ook al aanwezig:

(afbeelding)

/edit: en nee, ik bedoel niet de bank

ingenella schreef:
Aan het Gardameer - juli 2009 048 on Flickr - Photo Sharing!
Kweetniet of deze link het goed doet, kan iemand eens checken?
Ik met zoontje aan gardameer met twee collega's

Volgens mij de verkeerde foto dan.
Ik zie iemand die rek-en-strek oefeningen doet (of beroofd wordt) voor een warmwatercentrale.

Het gaat volgens mij om de gehele fotostream die bij die link hoort.

Incompatible Browser | Facebook
Misschien is deze duidelijker dan heel die flickr toestand

@ GragGantz, ik weet niet waarom, maar ik zag die laatste foto en ik dacht; dat is van GrafGantz.

Vreemd. Hoe dat zo?

GrafGantz schreef:

(afbeelding)

Het moet deze foto zijn geweest.

(afbeelding)

Het zal de combinatie van deze foto en mijn fotografische onderbewustzijn moeten zijn geweest.

Laat ik ook maar eens een foto van mezelf plaatsen:

(afbeelding)
Dit is helaas niet mijn kelder Maar een zalig winkeltje ergens vlak buiten het centrum van Kopenhagen. Helaas niks kunnen kopen, omdat dat niet meer bij mijn bagage in zou passen

Fijn dat ze nog bestaan zulke winkeltjes. Dat doet een mens toch goed.

Ik ben in Kopenhagen geweest deze vakantie, had ik dat maar geweten, ik heb wat gemist zo te zien.

Florsi Florsa schreef:

Het zal de combinatie van deze foto en mijn fotografische onderbewustzijn moeten zijn geweest.

Erg apart dat onderbewustzijn van je. Die eerdere foto is het appartement van m'n ouders (bouwjaar 2006), die recente foto is mijn nieuwe woning (bouwjaar 1936). Zou mijn onderbewustzijn wellicht de inrichting van m'n ouders kopiëren?

Brains schreef:
Laat ik ook maar eens een foto van mezelf plaatsen:
(afbeelding)
Dit is helaas niet mijn kelder Maar een zalig winkeltje ergens vlak buiten het centrum van Kopenhagen. Helaas niks kunnen kopen, omdat dat niet meer bij mijn bagage in zou passen

Hier moet je precies best een hele dag voor uittrekken. Ach ja, dit winkeltje wint het sowieso van dat zeemeerminnestandbeeld

Gast
geplaatst: vandaag om 10:24 uur

geplaatst: vandaag om 10:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.