MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek

zoeken in:
'k Zal in't vervolg eerst mijn typfouten corrigeren in "Word"

the hustler schreef:
Ik wens jullie dan ook zeer weinig volgescheten stinkende pampers toe...

Wens ons alsjeblieft liever vele volgescheten luiers toe! Niks erger dan een baby die niet poept. Die heeft namelijk buikkrampen dat wil je niet weten! En dat gekrijs dan klinkt hartverscheurend. Dus doe mij maar van die zalige volgescheten luiers. I love 'em!

Sorry Reptile, 'k was hier bijna aan't hustlen geslagen. 't Begon hier zo stilaan een beetje vierkant mijn kl..

Zelf heb ik geen kinderen, maar 'k heb wel twee zusjes, die hebben allebei 3 kinderen, da's dus 6 keer nonkel John. Van 3 ervan ben ik peter (godfather).

Een luier verversen heb ik nog niet moeten doen, maar 'k versta dat buikkrampjes niet leuk zijn. Misschien is het nachtelijk lawaai wel te wijten aan een verstoppinkje of zo.

Ik neem dan ook mijn woorden terug en wens jullie kleine een prettige stoelgang, vol ondergescheten pampers erbij (zelfs al is het van die platte groene, met extra onwelriekendheden), en jullie een verkwikkende nachtrust .

Thanks! En als je weet wat een loodgieter tegenwoordig kost zijn verstoppinkjes ook al niet echt fijn.
Ik maak direct van de gelegenheid gebruik om iedereen veel schijtplezier en een prettige stoelgang te wensen. Merry *-mas! (je weet waar die ster voor staat )

Jullie ook allemaal een schijterig kerstmis en een goede doorstroom voor 2010!

L_T_B schreef:
Het lijkt me weer tijd voor een foto!

Onze kerst Scrat......

(afbeelding)

Waarom sneeuwt het hier geen winterfoto's?

Wellicht omdat de gemiddelde Nederlander op een donderdagmiddag aan het werk is i.p.v. buiten foto's aan het maken?

Zo trof ik m'n fiets aan vanochtend. Niet echt spectaculair maar vandaag de dag toch een beetje on-Nederlands.

(afbeelding)

Waarom ben jij niet aan het werk i.p.v. buiten foto's te maken?

Welk deel van vanochtend in het donker in combinatie met een fiets die ik aantrof begrijp je niet?

Harco
Hier ligt veel meer sneeuw.

Ja, heel leuk, die sneeuw, maar niet als je met de trein moet.

GrafGantz schreef:
Welk deel van vanochtend in het donker in combinatie met een fiets die ik aantrof begrijp je niet?

Sorry, ik lees alleen de plaatjes.

Harco schreef:
Hier ligt bijna niks. Schrok me kapot toen ik vanmiddag een foto zag op het net uit een plaats waar 30 cm lag.

GrafGantz schreef:
Het feit dat je een fototoestel bij je had. Tenzij je gewoon je telefoon gebruikte, of fotograaf van beroep bent

Dat heet een telefoon ja. Lijkt me toch wel af te lezen aan de kutkwaliteit.

Precies, de witbalans is behoorlijk de weg kwijt.

Laten we teruggaan naar de winterfoto's

Arrie schreef:
Ja, heel leuk, die sneeuw, maar niet als je met de trein moet.

Ja, 50% van de treinen naar huis is komen te vervallen. Aangezien ik dankzij de NS al te laat op werk arriveerde zit wat eerder weg er ook niet echt in vandaag. Dat wordt dus om een uur of 7 thuiskomen helaas

GrafGantz schreef:
(quote)

Ja, 50% van de treinen naar huis is komen te vervallen. Aangezien ik dankzij de NS al te laat op werk arriveerde zit wat eerder weg er ook niet echt in vandaag. Dat wordt dus om een uur of 7 thuiskomen helaas

Tijd voor Smuller's!

Sorry, ik dacht even dat ik The Hustler was.

Harco

Mijn oudste dochter met de punkmuts gemaakt door niemand minder dan... Sheplays

(afbeelding)

Lin
Ik ben bevooroordeeld maar wat een prachtige meid toch!

En die punkmuts is one of a kind en geweldig, precies de goede kleur ook!

Sheplays
Oeps...niet echt een baby maatje
maar hij staat Indra wel heel leuk met haar guitige snoetje

Best wel schattig hoor.

Gallow

Harco schreef:

Bij ons veel minder. Daarom voelde het ook wel een beetje knullig dat mijn trein bijna een uur vertraging had. Misschien moet de NS eens bij de leer bij de NS (Noorse Spoorwegen).

Leuke foto trouwens. Mijn eerste ingeving was: "wat groeit die Aidee snel!".

Gast
geplaatst: vandaag om 08:35 uur

geplaatst: vandaag om 08:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.