De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
Sietse
geplaatst: 17 december 2009, 20:20 uur
Chaos in Amersfoort eerder deze avond (rond 5 uur):

Ik had echter maar 10 tot 15 minuten vertraging met mijn trein, dus dat viel mee (en kon gewoon zitten, want in Amersfoort stapten nog niet veel mensen in de trein naar Amsterdam).
EDIT: die trein aan de rechterkant is al propvol met mensen die net van het perron zijn ingestapt, en er gingen er nog meer bij. De deuren konden echt net dicht....als je op de eerst volgende halte er uit moest en je ergens midden in zat had je denk ik gewoon pech....

Ik had echter maar 10 tot 15 minuten vertraging met mijn trein, dus dat viel mee (en kon gewoon zitten, want in Amersfoort stapten nog niet veel mensen in de trein naar Amsterdam).
EDIT: die trein aan de rechterkant is al propvol met mensen die net van het perron zijn ingestapt, en er gingen er nog meer bij. De deuren konden echt net dicht....als je op de eerst volgende halte er uit moest en je ergens midden in zat had je denk ik gewoon pech....
0
geplaatst: 17 december 2009, 20:24 uur
Indra vindt hem prachtig en wij ook dus reken maar dat hij veel gedragen gaat worden, dus eigenlijk alleen maar handiger dat Aidee hem niet past en Indra wel.

0
geplaatst: 17 december 2009, 20:50 uur
reptile71 schreef:
Indra vindt hem prachtig en wij ook dus reken maar dat hij veel gedragen gaat worden, dus eigenlijk alleen maar handiger dat Aidee hem niet past en Indra wel.
(quote)
Aidee is gewoon volgende winter aan de beurt

0
geplaatst: 17 december 2009, 21:13 uur
Dat snap ik, het is ook echt een hele coole muts! Het is ook lekkere zachte wol die gebruikt is. Janine heeft duidelijk breitalent.

0
geplaatst: 17 december 2009, 23:15 uur
herman schreef:
Bij ons veel minder. Daarom voelde het ook wel een beetje knullig dat mijn trein bijna een uur vertraging had. Misschien moet de NS eens bij de leer bij de NS (Noorse Spoorwegen).
(quote)
Bij ons veel minder. Daarom voelde het ook wel een beetje knullig dat mijn trein bijna een uur vertraging had. Misschien moet de NS eens bij de leer bij de NS (Noorse Spoorwegen).
Ja hier precies hetzelfde! Ik was gewoon een uur later thuis dan normaal, en ik vraag me nog steeds af waar al die vertraging vandaan kwam. Ik heb nog geluk dat het niet op de heenweg was, anders had ik m'n halve tentamen gemist. Nu maar hopen dat morgen alles goed gaat.
0
geplaatst: 17 december 2009, 23:21 uur
Ik wil ook een muts sheplays!
Erg mooie foto.
In het roze graag.
Erg mooie foto.In het roze graag.
0
Harco
geplaatst: 18 december 2009, 00:38 uur
Arrie schreef:
Ja hier precies hetzelfde! Ik was gewoon een uur later thuis dan normaal, en ik vraag me nog steeds af waar al die vertraging vandaan kwam. Ik heb nog geluk dat het niet op de heenweg was, anders had ik m'n halve tentamen gemist. Nu maar hopen dat morgen alles goed gaat.
(quote)
Hoeveel sneeuw lag er bij jullie dan? Buienradar meldde dat er in Drachten 61 cm sneeuw lag en hier in Ureterp 41. Hier lag sowieso evenveel als in Drachten, maar dat laten we maar even voor wat het is.
Sneeuw Weerbericht - buienradar.nl
(ironisch dat bij dat plaatje Drachten staat, terwijl het eigenlijk Drachten-Azeven is, wat op haar beurt eigenlijk gewoon weer bij Ureterp hoort).

0
geplaatst: 18 december 2009, 00:40 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Erg mooie foto.
In het roze graag.
Erg mooie foto.In het roze graag.
Te koop bij mijn vriendin.

0
geplaatst: 18 december 2009, 00:53 uur
Harco schreef:
Hoeveel sneeuw lag er bij jullie dan?
(quote)
Hoeveel sneeuw lag er bij jullie dan?
Maar een paar centimeter, schat ik zo. Hoogstens 5, maar bij mij in de achtertuin lag er nog geen 5 centimeter. 's Ochtends vroeg was wel het hoogtepunt, want later in de ochtend en in de middag was alweer een hoop sneeuw verdwenen. Het stelde hier echt niets voor. Ik woon zelf in Beverwijk, en ga naar school in Leiden, maar daar zat verder niet veel verschil tussen.
0
geplaatst: 18 december 2009, 10:19 uur
Gisterochtend zo'n 10 centimeter op Montmartre
Ik zal later eens pogen wat foto's neer te zetten!
Ik zal later eens pogen wat foto's neer te zetten!
0
geplaatst: 18 december 2009, 12:51 uur
Arrie schreef:
Ik woon zelf in Beverwijk, en ga naar school in Leiden
(quote)
Ik woon zelf in Beverwijk, en ga naar school in Leiden

0
geplaatst: 18 december 2009, 13:02 uur
Hier in Brabant Zuid-Oost ligt nog steeds (bijna) niks. Wat een geluk weer.
0
Pastichio Rocker
geplaatst: 18 december 2009, 13:06 uur
Sommige stukken weg op Amersfoort Schothorst waren spekglad. Ik remde vanochtend voor het stoplicht en ik gleed gewoon echt 5 meter door. Gelukkig stond er geen flitser want ik gleed gewoon door 't rooie licht. 
Echt idioot dat ze alleen de grotere wegen bestrooien, want op al die bedrijventerreinen is de boel nog spekglad terwijl daar toch een hoop verkeer is.

Echt idioot dat ze alleen de grotere wegen bestrooien, want op al die bedrijventerreinen is de boel nog spekglad terwijl daar toch een hoop verkeer is.
0
geplaatst: 18 december 2009, 13:18 uur
Hier precies hetzelfde, moet zelf met de fiets op pad, bijna geen doen, spekglad.
0
geplaatst: 18 december 2009, 13:52 uur
Half uurtje met de trein, en met m'n ov-kaart kost me dat niks. Goed te doen dus.

Overigens ligt er vandaag wel wat meer sneeuw hier. Maar nog steeds niet echt heel erg veel.
0
geplaatst: 18 december 2009, 14:32 uur
Pastichio Rocker schreef:
Kostenbesparend want minder strooiwagens e.d. nodig en al die ongelukken geven vervolgens de economie weer een impuls door alle reparaties en nieuwe auto's die moeten worden aangeschaft (heb ik het nog niet eens over ziekenhuizen die op volle toeren kunnen draaien). Het werkt dus 2 kanten op met als gevolg dat we hierna met zijn allen de kredietcrisis weer volledig te boven zijn. Tjakka!

0
geplaatst: 18 december 2009, 23:34 uur
Toch leuk om te zien hoe ze die Winter Efteling altijd weer sfeervol weten aan te kleden met al die nepsneeuw
.
.
0
geplaatst: 19 december 2009, 12:46 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Hier ligt gewoon tussen de 5 en de 10 cm. Maar misschien omdat er in Eindje allemaal warme persoonlijkheden rondlopen dat het daar snel smelt.
0
geplaatst: 21 december 2009, 10:17 uur
Idd, zou een mooie albumhoes kunnen zijn.....van een of ander Scandinavisch sfeermuziekgroepje.
* denotes required fields.