MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek

zoeken in:
Als je er naar blijft staren is het net een netwerk van aderen en zou het evengoed een uitvergroting kunnen zijn van de buitenkant van een of ander inwendig orgaan o.i.d.

Ben benieuwd op welk bijbelboek deze kerststal gebaseerd is.

Dat lijkt mij Rok uit de verhalen van Duizend-en-één nacht.

GrafGantz schreef:
Ben benieuwd op welk bijbelboek deze kerststal gebaseerd is.

Ezechiël 17:3

"En zeg: Alzo zegt de HEERE: Een arend, die groot was, groot van vleugelen, lang van vlerken, vol van vederen, die verscheidene veren had, kwam op den Libanon, en nam den oppersten tak van een ceder. "

.....waarna den arend een kerstmannenmuts opzette.

tuktak
...en geen flikker meer zag en tegen een boom knalde

tuktak schreef:

blasfemie

tuktak schreef:

Klopt ook niet, film heet ook: "The Eagle Has Landed" en niet "(...) Has Crashed"

Het is ook gebaseerd op een gecensureerd bijbelboek. Het gevleugelde wezen op de foto is een der Nephilim, geen twijfel over mogelijk.

Eerlijk gezegd vind ik het vooral een lelijk stuk plastic. Arend, Nephilim of reuzekip, dat maakt me dan weer niet uit.

Het is een mooie foto van een stuk kitsch, of toch niet? Als die arend wat goddelijks moet uitstralen, komt dat doordat zijn ogen zijn geblindeerd door een vreemd mutsje. Doordat hij niets kan zien is hij enkel aangewezen op wat hij kan horen. Het uiterlijk speelt geen rol meer, hij kan zich dus alleen op de feiten concentreren. In dat licht bezien een mooie foto zo voor de kerstdagen, edoch als ik hem zou krijgen als kerstkaart gebied me de eerlijkheid te melden dat hij in de lectuurmand zal verdwijnen in plaats van aan de muur te prijken. Technisch is de foto geslaagd en daar ook geen opmerkingen over.

Lin
Onze favoriete bezigheid vandaag:

(afbeelding)

Aidee heerlijk in de draagdoek bij haar mama aan het slapen... zucht

Mooie foto Lin. Zo te zien zijn jullie wel tevreden met elkaar.

Lin
Hahaha, dit is wel dé manier om gehuil de kiem in te smoren, ze valt meestal als een blok in slaap in de doek. Maar het is wel heerlijk om haar zo dichtbij te hebben (kleffe modus van Lin is niet meer uit te schakelen geloof ik)

Dat is wel slim,
en zodra in 't babyhoofdje staat ingesteld dat doek = slapen , dan kun je de doek ophangen, en heb je 'n hangmatbaby die continu slaapt in de hangmat

Tss, gewoon op die leeftijd al hangjeugd zijn .

; )

Lin schreef:
Hahaha, dit is wel dé manier om gehuil de kiem in te smoren, ze valt meestal als een blok in slaap in de doek. Maar het is wel heerlijk om haar zo dichtbij te hebben (kleffe modus van Lin is niet meer uit te schakelen geloof ik)

Gelijk hebben jullie. Negen maanden in de buik, negen maanden op de buik; zo zei de vroedvrouw tegen mijn schoonzus.

Lin
Hahaha, nou af en toe even op papa's buik zodat mama wat voor zichzelf kan doen is ook wel fijn

Nee, papa moet cd's op de post doen anders worden zijn klanten ongeduldig - dat weet je toch

Lin
Daarom is die doek zo makkelijk, heeft ie zijn handen vrij om de cd'tjes te dragen (is over nagedacht he, dat snap je )

Ik dacht de handen nodig waren om de fans van Reptile71 van hem weg te houden als hij 'zomaar' over straat loopt

Winter in de duinen

(afbeelding)

(afbeelding)

J.B.
Geweldig itchy! Ook je foto's op je flickr-pagina zijn veelal prachtig. Wat voor merk/soort fotocamera gebruik je eigenlijk?

Fantastisch in de duinen, inderdaad. Gisteren mijn langste duurloop ooit gedaan (ruim 2 uur, en dat voor een veredelde sprinter) omdat ik per se een stuk door de duinen wilde. Voor duurlopen is het een zegen dat heel Nederland nu uit onverharde paden bestaat!

J.B. schreef:
Geweldig itchy! Ook je foto's op je flickr-pagina zijn veelal prachtig. Wat voor merk/soort fotocamera gebruik je eigenlijk?

Thx! Nikon D40, deze foto's zijn gemaakt met een Sigma 17-70mm lens.

Gallow
schitterende foto's itchy!

Mooie prenten itch, bovenste met filter of puur natuur?

azra schreef:
Ik dacht de handen nodig waren om de fans van Reptile71 van hem weg te houden als hij 'zomaar' over straat loopt

Kijk, ik heb nu twee dochters. Je snapt: die worden afgericht om cd's te posten. En mijn handen... die moet ik straks vrijhouden om al die gasten weg te slaan bij die twee schoonheden als ze onderweg zijn naar de brievenbus. Gevolg is dus dat ik alsnog gewoon mee moet lopen.

Foto's van itchy vind ik ook erg mooi trouwens.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:23 uur

geplaatst: vandaag om 05:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.