De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 21 december 2009, 10:38 uur
Als je er naar blijft staren is het net een netwerk van aderen en zou het evengoed een uitvergroting kunnen zijn van de buitenkant van een of ander inwendig orgaan o.i.d.
0
geplaatst: 21 december 2009, 11:01 uur
Ben benieuwd op welk bijbelboek deze kerststal gebaseerd is.
0
geplaatst: 21 december 2009, 11:33 uur
Dat lijkt mij Rok uit de verhalen van Duizend-en-één nacht.
0
geplaatst: 21 december 2009, 12:05 uur
GrafGantz schreef:
Ezechiël 17:3
"En zeg: Alzo zegt de HEERE: Een arend, die groot was, groot van vleugelen, lang van vlerken, vol van vederen, die verscheidene veren had, kwam op den Libanon, en nam den oppersten tak van een ceder. "
0
tuktak
geplaatst: 21 december 2009, 19:37 uur
...en geen flikker meer zag en tegen een boom knalde
0
geplaatst: 21 december 2009, 19:49 uur
0
geplaatst: 21 december 2009, 23:46 uur
tuktak schreef:
Klopt ook niet, film heet ook: "The Eagle Has Landed" en niet "(...) Has Crashed"

0
geplaatst: 21 december 2009, 23:55 uur
Het is ook gebaseerd op een gecensureerd bijbelboek. Het gevleugelde wezen op de foto is een der Nephilim, geen twijfel over mogelijk. 

0
geplaatst: 22 december 2009, 00:54 uur
Eerlijk gezegd vind ik het vooral een lelijk stuk plastic. Arend, Nephilim of reuzekip, dat maakt me dan weer niet uit.
0
geplaatst: 22 december 2009, 01:23 uur
Het is een mooie foto van een stuk kitsch, of toch niet? Als die arend wat goddelijks moet uitstralen, komt dat doordat zijn ogen zijn geblindeerd door een vreemd mutsje. Doordat hij niets kan zien is hij enkel aangewezen op wat hij kan horen. Het uiterlijk speelt geen rol meer, hij kan zich dus alleen op de feiten concentreren. In dat licht bezien een mooie foto zo voor de kerstdagen, edoch als ik hem zou krijgen als kerstkaart gebied me de eerlijkheid te melden dat hij in de lectuurmand zal verdwijnen in plaats van aan de muur te prijken. Technisch is de foto geslaagd en daar ook geen opmerkingen over.
0
geplaatst: 22 december 2009, 20:17 uur
Onze favoriete bezigheid vandaag:

Aidee heerlijk in de draagdoek bij haar mama aan het slapen... zucht

Aidee heerlijk in de draagdoek bij haar mama aan het slapen... zucht

0
geplaatst: 22 december 2009, 20:23 uur
Mooie foto Lin. Zo te zien zijn jullie wel tevreden met elkaar. 

0
geplaatst: 22 december 2009, 20:25 uur
Hahaha, dit is wel dé manier om gehuil de kiem in te smoren, ze valt meestal als een blok in slaap in de doek. Maar het is wel heerlijk om haar zo dichtbij te hebben
(kleffe modus van Lin is niet meer uit te schakelen geloof ik)
0
geplaatst: 22 december 2009, 20:31 uur
Dat is wel slim,
en zodra in 't babyhoofdje staat ingesteld dat doek = slapen , dan kun je de doek ophangen, en heb je 'n hangmatbaby die continu slaapt in de hangmat
en zodra in 't babyhoofdje staat ingesteld dat doek = slapen , dan kun je de doek ophangen, en heb je 'n hangmatbaby die continu slaapt in de hangmat

0
geplaatst: 22 december 2009, 20:37 uur
Lin schreef:
Hahaha, dit is wel dé manier om gehuil de kiem in te smoren, ze valt meestal als een blok in slaap in de doek. Maar het is wel heerlijk om haar zo dichtbij te hebben
(kleffe modus van Lin is niet meer uit te schakelen geloof ik) Gelijk hebben jullie. Negen maanden in de buik, negen maanden op de buik; zo zei de vroedvrouw tegen mijn schoonzus.

0
geplaatst: 22 december 2009, 20:38 uur
Hahaha, nou af en toe even op papa's buik zodat mama wat voor zichzelf kan doen is ook wel fijn 

0
geplaatst: 22 december 2009, 20:41 uur
Nee, papa moet cd's op de post doen
anders worden zijn klanten ongeduldig - dat weet je toch 
anders worden zijn klanten ongeduldig - dat weet je toch 
0
geplaatst: 22 december 2009, 20:44 uur
Daarom is die doek zo makkelijk, heeft ie zijn handen vrij om de cd'tjes te dragen
(is over nagedacht he, dat snap je
)
(is over nagedacht he, dat snap je
)
0
geplaatst: 22 december 2009, 20:47 uur
Ik dacht de handen nodig waren om de fans van Reptile71 van hem weg te houden als hij 'zomaar' over straat loopt 

0
J.B.
geplaatst: 22 december 2009, 22:02 uur
Geweldig itchy! Ook je foto's op je flickr-pagina zijn veelal prachtig. Wat voor merk/soort fotocamera gebruik je eigenlijk? 

0
geplaatst: 22 december 2009, 22:04 uur
Fantastisch in de duinen, inderdaad. Gisteren mijn langste duurloop ooit gedaan (ruim 2 uur, en dat voor een veredelde sprinter) omdat ik per se een stuk door de duinen wilde. Voor duurlopen is het een zegen dat heel Nederland nu uit onverharde paden bestaat!
0
geplaatst: 22 december 2009, 22:13 uur
J.B. schreef:
Geweldig itchy! Ook je foto's op je flickr-pagina zijn veelal prachtig. Wat voor merk/soort fotocamera gebruik je eigenlijk?
Thx! Nikon D40, deze foto's zijn gemaakt met een Sigma 17-70mm lens.
0
geplaatst: 23 december 2009, 00:33 uur
azra schreef:
Ik dacht de handen nodig waren om de fans van Reptile71 van hem weg te houden als hij 'zomaar' over straat loopt
Kijk, ik heb nu twee dochters. Je snapt: die worden afgericht om cd's te posten.
En mijn handen... die moet ik straks vrijhouden om al die gasten weg te slaan bij die twee schoonheden als ze onderweg zijn naar de brievenbus. Gevolg is dus dat ik alsnog gewoon mee moet lopen. 
Foto's van itchy vind ik ook erg mooi trouwens.
* denotes required fields.