MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek

zoeken in:
SelmaDuim
Louise schreef:
Heb ik dat gezegd ofzo? Jeetje...

Ach, je wist alleen niet hoe snel je moest reageren. En een beetje te serieus als je het mij vraagt.

Heb t woord oppervlakkig nooit gebruikt.
Maar ik zwijg er ook over nu.
Wou wel ff zeggen dat ik de foto van carow erg lief vind.
Gwen

Thank you

Sietse
Louise schreef:
En ik vind het eigenlijk wel leuk om een gezicht te plakken op de mensen waartegen je praat, maakt het ietwat minder onpersoonlijk... en dit klinkt waarschijnlijk weer oppervlakkig.
Maar soit, ik kijk graag naar foto's.

Sluit ik mij bij aan...uiteindelijk wil je toch ook de gezichten erbij zien...

@Sietse: uw baardfoto's had ik al gespot... leuk!

Dank
(afbeelding)

SelmaDuim

(afbeelding)
Waaw, deze smiley zoek ik al zo lang!
HiLL, aERodynamIC... deze is alsnog voor jullie.

Tuurlijk..ik vind het ook leuk om gezichten te zien..maar dat bedoelde ik dus helemaal niet..
Heb ook nooit de naam van een persoon genoemd..alleen voelde sommige zich erg aangesproken door gelijk in de aanval te gaan.
Kus Gwen...

(afbeelding)

Deze staat wel deeplinken toe!

PS: Foto's zijn een stuk persoonlijker dan een username alleen! Ik ben het dus met Louise & Sietse eens. Daarnaast Gwen, ookal wil je je alleen maar laten zien met het idee van 'kijk eens hoe mooi ik ben'; aan zoiets kinderlijks kun je je toch moeilijk ergeren. Ik vind het alleen maar leuk .

SelmaDuim schreef:
(afbeelding)
Waaw, deze smiley zoek ik al zo lang!
HiLL, aERodynamIC... deze is alsnog voor jullie.

Vanwaar dat? (en n.a.v. jouw opmerking doe ik dat nu zo: *bloos*)

Sietse
komt van het soulseek forum, waar ik hem nogal vaak gebruik...heb hem ook op meerdere fora als avatar...

over het plaatsen van meerdere fotos van een persoon....lekker door gaan. Mensen veranderen, en iedere foto laat weer een andere kant van de persoon zien, en dat houdt het leuk...anders is het ook snel afgelopen met een topic als dit...

hier nog een om mij uit te lachen
(ik schaam me ontzettend voor deze foto...bijna net zo erg als van lab30 vorig jaar, waar ik ben gespot terwijl ik mijn tepel aan het showen ben (dat was op verzoek en om de tijd te vullen tussen mijn live set en een improvisatie die ik met iemand zou hebben....))
Maar goed hier is dus...Sietse de RAVER (incl. glowstick)

(afbeelding)

SelmaDuim
aERodynamIC schreef:
(quote)

Vanwaar dat? (en ik doe dat zo: *bloos*)

Vanwege een eerder gemaakte opmerking een tijdje terug. Maar ik kon de smiley nog niet eerder vinden, en aangezien ik erg visueel ingesteld ben...

SelmaDuim schreef:
(quote)

Vanwege een eerder gemaakte opmerking een tijdje terug. Maar ik kon de smiley nog niet eerder vinden, en aangezien ik erg visueel ingesteld ben.

*Denk, denk*

Foto van Valentijn doet me aan Ozark Henry denken. Mooi hoor!

Sietse
aaarghhh ik wordt gewoon zelf niet goed van die foto...hij is zo erg FOUT

edit: ik was fout aan het doen op jungle/d'n'b om te tonen hoe ontzettend niet leuk ik dat vind....normaal dans ik nooit, alleen als het is om een soort parodie te doen (ja ik kan ook gabberen :/ )

@Sietse: hulde voor je lef dan, als je hem zelf zo fout vind

aERodynamIC schreef:
Foto van Valentijn doet me aan Ozark Henry denken. Mooi hoor!

Inderdaad één van de fijnere mannelijke fotos die hier de revue gepasseerd zijn. Al mis ik bij Valentijn wel die glowstick

SelmaDuim
aERodynamIC schreef:

*Denk, denk*

Inderdaad een erg mooie foto Valentijn.

SelmaDuim schreef:
(quote)

Aaaaahhhhhhh........ik weet het alweer (denk ik althans)

Allmusic
Jesus Gwen, wat is je probleem? Er is toch niets mis mee als mensen een fotootje van zichzelf plaatsen? Ze geven inderdaad een stukje van zichzelf bloot, maar daar kan ik alleen maar respect voor opbrengen. Ook al zouden ze erg tevreden met zichzelf zijn, zelfs dan is er toch weinig mis mee? Ben blij dat niet iedereen een minderwaardigheidscomplex heeft (dit slaat overigens niet op jou, hoor).

Ik hoop nog veel leuke foto's te zien zoals die van Louise, Carow, Sietse, etc., maar stiekum hoop ik dat Gwen de volgende is...

@ Sietse; leuk dat je 'm plaatst , alleenig op de dansvloer...

En over de Ozark Henry vergelijking- ik voel me vereerd; zijn laatste album was briljant!

Allmusic schreef:
maar stiekum hoop ik dat Gwen de volgende is...

Kwestie van paar bladzijdes terug gaan (ze staat er 2 keer prima op ).

En over de Ozark Henry vergelijking- ik voel me vereerd; zijn laatste album was briljant!

Ik moest denken aan de foto op de debuut hoes! De FOTO he! Verder vergeleek ik niets, maar als je ook zelf zulke muziek maakt

SelmaDuim
Volgens mij maken jullie drama om niks, maar goed.
En GWEN heeft al twee leuke foto's geplaatst hoor.
Ik heb nog wel een leuke waar GWEN en ik samen op staan.

Gwen heeft toch al een fotootje gepost

nou, gelijk een antwoord

aslan (crew)

(afbeelding)

over foute foto's gesproken sietse...

deze is leuk, Aslan
zo heb ik er eentje waar ik Nana Mouskouri doe, Sjeezus

volgens mij is daar trouwens geen foto van, wel filmmateriaal, nog erger

Sietse
Valentijn schreef:
@ Sietse; leuk dat je 'm plaatst , alleenig op de dansvloer...

nog erger, dat was niet op de dansvloer...zal ff een foto van de dansvloer zoeken (met enkele toffe mensen erop die ook nog eens mooie muziek maken)

(afbeelding)

van links naar rechts....

Vrouw, haar man, Mark (een soulseek vriend), Nir (maker van soulseek) Met de middel vingers is John Xela (eigenaar van Type Records en muziek maker als Xela) (ook een soulseek vriend) dan EarsAkimbo (ook een muziekant, en soulseek vriend) en op de voorgrond, die verdwaasde man is Ulrich Schnaus...zei waren aan het dansen op K9D die opdat moment schranz techno, breakcore en gabber aan het spelen was...(dit is een deel van de dansvloer) iets verder op staan nog Khonnor, Goldmund (helios, mogelijk bekend van merck records) en Lackluster)

Sietse
aslan schreef:
(afbeelding)

over foute foto's gesproken sietse...

jij wint

die middelvinger lijkt wel Idols-Herman

Ik moest denken aan de foto op de debuut hoes! De FOTO he! Verder vergeleek ik niets, maar als je ook zelf zulke muziek maakt

Ik, muziek maken! Nou... Ik ben goed in muziek luisteren?

Ik voel me evengoed wel vereerd; maar dan zonder reden .

Valentijn schreef:
Ik voel me evengoed wel vereerd; maar dan zonder reden .

Houden zo

Ik zal ook maar weer eens naar (een 3e) foto op zoek gaan.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:45 uur

geplaatst: vandaag om 23:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.