MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek

zoeken in:
SelmaDuim
aERodynamIC schreef:
Ik zal ook maar weer eens naar (een 3e) foto op zoek gaan.

Dat lijkt me een heel goed idee.

Ikke durf geen foto meer te plaatsen..denk dat ik bekogelt word met sneeuwballen...

SelmaDuim schreef:
(quote)

Dat lijkt me een heel goed idee.

Mwoah: nou niet echt hoor (denk ik)
Die voorgaande foto's waren al zo zo...

GWEN schreef:
Ikke durf geen foto meer te plaatsen..denk dat ik bekogelt word met sneeuwballen...

Als er in Haarlem sneeuw was, dan deed ik het! Maar wel lachend en niet hard!

Ik ging trouwens op zoek naar je foto en had een soort van chagrijnig gezicht verwacht. Maar het was eigenlijk een aangenaam zachtaardig gezicht met sprekende ogen (zeg je dat zo?). Zie je! Het is handig, ik zeg het je!

neo
Lijkt mij eigenlijk wel leuk als er wat meer foto's in deze topic komen te staan die je muzieksmaak duidelijk naar voren laat komen (zal er morgen ofzo iets eentje laten maken)

aslan schreef:
over foute foto's gesproken sietse...

Nee hoor, Dit is gewoon cool.
En Gwen, je moet het allemaal niet te serieus nemen.

SelmaDuim
george clinton schreef:
En Gwen, je moet het allemaal niet te serieus nemen.

Volgens mij doe je het nu zelf.

Ik moest èffe denken.

neo schreef:
Lijkt mij eigenlijk wel leuk als er wat meer foto's in deze topic komen te staan die je muzieksmaak duidelijk naar voren laat komen (zal er morgen ofzo iets eentje laten maken)

Ik heb er 1 die precies het tegenover gestelde is van mijn muzieksmaak: GANGSTA!

(afbeelding)

SelmaDuim
Waaw, dezelfde kleur ogen als je haar, mooi.

Dat kan ik niet echt van mijzelf zeggen.

neo
Ik heb er 1 die precies het tegenover gestelde is van mijn muzieksmaak: GANGSTA!

Qwuartz: Vind je een erg open en vriendelijke uitstraling hebben.

neo schreef:
(quote)

Qwuartz: Vind je een erg open en vriendelijke uitstraling hebben.

Dat vind ik nou ook, top foto Qwuartz echt een lief gezichtje

(afbeelding)

Een foto op een feestje, van iets te dichtbij genomen door iemand die dacht hij leuk was. Was blijkbaar wel een leuk feestje aan m'n lach te zien, is alweer een jaartje of twee geleden. Ik zal m'n best doen voor een recentere foto, maar ik heb niet zo heel veel met foto's.

neo schreef:

Morgen? Nu dan maar

(afbeelding)

Met de nummer 1 in de hand (de hele top 10 werd me wat te veel)

That does mean a thing, 'cause Prince is the king.

george clinton schreef:

That does mean a thing, 'cause Prince is the king.

Nu jij met je nummer 3

aERodynamIC schreef:
Nu jij met je nummer 3

Ik heb alleen een topje met z'n lovesymbol op. Moet ik daar weer mee op de foto... Ik zal daar eens héél goed over nadenken. Ik zag me eigenlijk liever in een Blaxploitationachtergrond als Foxy Brown.

Edit: Oeps, ik dacht dat je een T-shirt van hem droeg. The freshest, the funkiest, dan denk je al snel aan Prince.

Sietse
OMG, fotos met een link naar je favo muziek keuze...

denk denk...

hoe laat je merken dat je van ambient houdt op een foto zonder dat je een plaat of cd vast te hebben

Ik ga de typische muziek nerd houding proberen (als die bestaat)

(afbeelding)
Ik in een poging de piano in For No One (The Beatles) na te doen op mijn bureau....

Kos
Je bier is doodgeslagen .

Kos schreef:

Anti-climax

Kos schreef:

Klopt! Haha het was al laat! En we hadden goedkope Euroshopper bier.

HiLL schreef:
(quote)

Klopt! Haha het was al laat! En we hadden goedkope Euroshopper bier.

Ahum, sinds wanneer wil de prijs iets over de kwaliteit zeggen. Euroshopper pilsener bier is een prima brouwsel dat bij velen met graagte de bodem van de maag weet te vinden. Los daarvan: Behandel je pils met respect. Het is een edel product dat maanden heeft liggen rijpen, en zeker niet om door een of andere onverlaat midden in de nacht te worden verwaarloosd (En al helemaal niet als hetgene wat zo nodig de voorkeur geniet met een B begint en uit Liverpool komt ).

Voilà, de stem van het volk. Jij schrijft op wat velen hier niet durven neer te schrijven.

Sietse
lol

neo schreef:

Zoiets?

(afbeelding)

Jouw vingers lijken echt eng op die foto. Net aan elkaar gegroeid ofzo...

Gast
geplaatst: vandaag om 01:36 uur

geplaatst: vandaag om 01:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.