MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek

zoeken in:
george clinton schreef:
Jouw vingers lijken echt eng op die foto. Net aan elkaar gegroeid ofzo...

Tsja, je flipt de Westside goed of je flipt m niet natuurlijk .

Paalhaas schreef:
(quote)

Euroshopper pilsener bier is een prima brouwsel (

Hoeveel van die blikjes troep had jij naar binnen gebuffeld voordat je deze uitspraak deed ? Kan zo op memorable quotes

42
VanDeGriend schreef:
(quote)

Hoeveel van die blikjes troep had jij naar binnen gebuffeld voordat je deze uitspraak deed ? Kan zo op memorable quotes

Euroslobber is bocht, maar het is in ieder geval schoon!Tenminste: bier dat smaakt alsof het al door twintig paar nieren heen is geweest moet wel zuiver zijn.

VanDeGriend schreef:

42 schreef:
Euroslobber is bocht, maar het is in ieder geval schoon!Tenminste: bier dat smaakt alsof het al door twintig paar nieren heen is geweest moet wel zuiver zijn.

O nee hè, een stel Oranjeboom-drinkers.

Paalhaas schreef:
(quote)

(quote)

Neeeeeeee ! Das de volgende ochtend gegarandeerd

42
Paalhaas schreef:
(quote)

(quote)

Dat is onder de gordel!

Sietse
gelukkig ben ik straight edge (voor de niet kenners, ik rook niet, drink niet, gebruik geen drugs enzo...meer info zie: www.straightedge.com)

en nee, ik eet WEL vlees en ik doe ook aan sex als er iemand is die ik liefheb en dat mee zou willen doen (vrijwillgers...iemand?)

Sietse schreef:
gelukkig ben ik straight edge

... sinds vandaag.

Paalhaas schreef:
(quote)

Ahum, sinds wanneer wil de prijs iets over de kwaliteit zeggen. Euroshopper pilsener bier is een prima brouwsel dat bij velen met graagte de bodem van de maag weet te vinden. Los daarvan: Behandel je pils met respect. Het is een edel product dat maanden heeft liggen rijpen, en zeker niet om door een of andere onverlaat midden in de nacht te worden verwaarloosd (En al helemaal niet als hetgene wat zo nodig de voorkeur geniet met een B begint en uit Liverpool komt ).

Hahaha nou Euroshopper is nou niet bepaald kwaliteits bier te noemen.

Paalhaas schreef:
(quote)

(quote)

Geef mij maar Hertog Jan!

42
Sietse schreef:
gelukkig ben ik straight edge (voor de niet kenners, ik rook niet, drink niet, gebruik geen drugs enzo...meer info zie: www.straightedge.com)

en nee, ik eet WEL vlees en ik doe ook aan sex als er iemand is die ik liefheb en dat mee zou willen doen (vrijwillgers...iemand?)

"Drugs" is een nogal vage term. Mogen koffie (caffeïne) of chocolade (dopamine) bijvoorbeeld wél of niet?

Gelukkig drink ik af en toe nog wat alcohol, zou nooit tot die hele straight edge strekking willen behoren

Sietse
george clinton schreef:
(quote)

... sinds vandaag.

al een jaar of 9 ofzo...moet zeggen dat ik de term eigenlijk liever niet gebruik, maar het is zo makkelijk om dat gewoon te zeggen...ben iig niet bang dat ik iemand er hier mee zal lastig vallen (zo lang ze geen rare vragen gaan stellen)

Sietse
42 schreef:

"Drugs" is een nogal vage term. Mogen koffie (caffeïne) of chocolade (dopamine) bijvoorbeeld wél of niet?

ik drink geen koffie, cola en aanverwante dingen...eet wel chocolade...waarvan trouwens uit onderzoek is gebleken dat je zoveel chocolade moet eten dat je iets merkt van de dopamine, dat je al lang kotsent over de vloer rolt...lijkt me dus niet echt een succes. :/

Jammer, ik wou net vragen hoe je

That one should live against the grain of popular society and live by rules and standards from themselves and not the ones dictated by society.

en
People who are straight edge do not smoke, do drugs or consume alcohol.

verenigt met elkaar

Sietse schreef:
(quote)

ik drink geen koffie, cola en aanverwante dingen...eet wel chocolade...

En hoe zit het met pijnstillers?

Sietse
Onderhond schreef:
Jammer, ik wou net vragen hoe je

(quote)

en
(quote)

verenigt met elkaar

eigenlijk is het wel heel simpel te verenigen...je wordt in deze maatschappij haast gedwongen om te drinken. Iedere keer als ik ergens kom en ze vragen me wat ik wil drinken kijken ze me raar aan als ik zeg een appelsap en dan moet ik het gaan uitleggen...dan vraag ik mij dus af "waarom drink jij, waarom gebruik je een stof die je hersennen aantast, een stof die dus klaarblijkelijk niet gezond is en al helemaal waarom vraag je aan mij waarom ik dat ONGEZONDE NIET DOE"

Denk daar maar eens over na...is toch de omgekeerde wereld...is net zoiets als voor een rood stoplicht stoppen in Amsterdam, en dat dan de rest van de mensen je aankijkt als of je gek bent...sorry hoor, maar ik doe niks wat verkeerd is...

Sietse
gemaster schreef:
(quote)

En hoe zit het met pijnstillers?

Sietse schreef:

(zo lang ze geen rare vragen gaan stellen)

^^^^^^^DUS

Denk daar maar eens over na...

Niks om over na te denken, bepaalde alcoholische dranken zijn gewoon erg lekker. Een biertje bij het eten, of een wijntje. Het kan gewoon erg lekker smaken.

Daar wordt je ook niet dronken van, en zo slecht voor je hersenen zal het ook wel niet zijn. Er is weinig mis met alcohol zolang je het met mate nuttigt, en wie toch zo redeneert kan wel erg veel laten vallen (zie je eigen chocoladevoorbeeld).

Daarbij is je puur afzetten tegen maatschappij net zo stompzinnig als braaf meelopen met de maatschappij. Het gedrag is hetzelfde, de invalshoek anders. Wie handelt naar eigen normen kijkt zelf kritisch naar wat hij vindt dat kan en niet kan, en laat dat niet door één of andere strekking opdringen.

titan (crew)
Sterker nog: matig alcoholgebruik (1 glas per dag) is in geval van wijn gezond. Elke dokter weet dat. Uit onderzoek is gebleken dat Franse wijnboeren ouder worden en minder ziektes als kanker e.d. krijgen.

Sietse schreef:

"waarom drink jij, waarom gebruik je een stof die je hersennen aantast,

is net zoiets als voor een rood stoplicht stoppen in Amsterdam,

En helpt dat nou een beetje, geen alcohol drinken ?

Yak
Waarom gaat het fotoboek-topic zo vaak offtopic?

Omdat het meer een soort van kroegtopic is waarin af en toe foto's worden geplaatst

42
Nou, vooruit dan!

(afbeelding)

Sietse
VanDeGriend schreef:
(quote)

En helpt dat nou een beetje, geen alcohol drinken ?

Alles EDIT:

geen flauw idee of het helpt...al hoor ik soms wel van mensen dat ze zich geen fuck herinneren van de avond er voor.
En ja ik stop voor ieder rood stoplicht...deed ik vroeger niet, maar ik zag het nu van door rijden opeens niet meer...je 2 minuten tijd winst op 30 minuten fietsen maakte me niet zo veel uit...als je dan haast hebt moet je maar op de tussen stukken harder fiestsen (wat ik dus ook gewoon doe)

ElMeroMero
42 schreef:
Nou, vooruit dan!

(afbeelding)

Is dit de Nederlandse versie van Birdy ? Of beter gezegd Vliegend Vissie ?

Sietse
Onderhond schreef:
(quote)

Niks om over na te denken, bepaalde alcoholische dranken zijn gewoon erg lekker. Een biertje bij het eten, of een wijntje. Het kan gewoon erg lekker smaken.

Daar wordt je ook niet dronken van, en zo slecht voor je hersenen zal het ook wel niet zijn. Er is weinig mis met alcohol zolang je het met mate nuttigt, en wie toch zo redeneert kan wel erg veel laten vallen (zie je eigen chocoladevoorbeeld).

Daarbij is je puur afzetten tegen maatschappij net zo stompzinnig als braaf meelopen met de maatschappij. Het gedrag is hetzelfde, de invalshoek anders. Wie handelt naar eigen normen kijkt zelf kritisch naar wat hij vindt dat kan en niet kan, en laat dat niet door één of andere strekking opdringen.

ik ben helemaal met je eens hoor, ik doe het dan ook niet om tegen de maatschappij te schoppen (al mag er nogal wat veranderd worden) ik doe het puur voor mezelf. Ben dan ook tegen lui die met een zwart kruis op hun hand lopen en die de hele dag aan het preken zijn dat het allemaal zo slecht is...
Dan heb ik echt zoiets van doe lekker normaal ofzo, laat iedereen in hun waarde...wil je toch ook dat ze met jou doen. En dat is dus ook meteen mijn punt....ik vraag jou niet waarom jij drinkt en doe daar niet moeilijk over, dus ik verwacht hetzelfde in return

en ook ik was ooit lief (op het gele eendje, mijn 1ste verjaardag)

(afbeelding)

42
ElMeroMero schreef:
(quote)

Is dit de Nederlandse versie van Birdy ? Of beter gezegd Vliegend Vissie ?

We hadden een soort running-gag gedurende die vakantie dat als we bij een klif (of in dit geval een pier) kwamen er een foto genomen moest worden waarop het lijkt of er iemand af duikt of valt. Een andere foto uit die serie (bij The Cliffs of Moher) staat elders in dit topic al.

42
Sietse schreef:
(afbeelding)

Geen spat veranderd!

Ben dan ook tegen lui die met een zwart kruis op hun hand lopen en die de hele dag aan het preken zijn dat het allemaal zo slecht is...

Persoonlijk vind ik de ideologie achter het straight edge gebeuren wel boeiend, alleen het feit dat daar weer regels en zelf symbolen bijhoren een beetje aan de rare kant. Ze creeëren net dat groepsgevoel waar ze zich tegen afzetten. Misschien dat het wel nodig is in een maatschappij waar mensen niet liever doen dan zich achter een zekere "scene" te spiegelen (inclusief taalgebruik, kledij, muziek, etc etc), maar de ironie van de zaak maakt het moeilijk om straight edge aanhangers echt serieus te nemen.

Verder geen problemen met mensen die niet drinken. Veel aangenamer in omgang dan vieze dronken mensen

Gast
geplaatst: vandaag om 04:40 uur

geplaatst: vandaag om 04:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.