De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
dutch2
geplaatst: 28 november 2005, 16:50 uur
Sietse schreef:
En ja ik stop voor ieder rood stoplicht...deed ik vroeger niet, maar ik zag het nu van door rijden opeens niet meer...je 2 minuten tijd winst op 30 minuten fietsen maakte me niet zo veel uit...als je dan haast hebt moet je maar op de tussen stukken harder fiestsen (wat ik dus ook gewoon doe)
En ja ik stop voor ieder rood stoplicht...deed ik vroeger niet, maar ik zag het nu van door rijden opeens niet meer...je 2 minuten tijd winst op 30 minuten fietsen maakte me niet zo veel uit...als je dan haast hebt moet je maar op de tussen stukken harder fiestsen (wat ik dus ook gewoon doe)
Dat komt me erg bekend voor. Ook ik stond ooit voor een stoplicht en dacht: waarom zou ik hier in hemelsnaam door rood gaan rijden. Sindsdien stop ik braaf voor ieder rood stoplicht. En waarschijnlijk ben ik ook de enige Nederlander die netjes zijn arm uitsteekt voor hij een bocht omgaat. Ben ik nou ook een beetje straight edge?

0
geplaatst: 28 november 2005, 20:57 uur
dutch2 schreef:
En waarschijnlijk ben ik ook de enige Nederlander die netjes zijn arm uitsteekt voor hij een bocht omgaat. Ben ik nou ook een beetje straight edge?
En waarschijnlijk ben ik ook de enige Nederlander die netjes zijn arm uitsteekt voor hij een bocht omgaat. Ben ik nou ook een beetje straight edge?

Ik stoot altijd mijn arm tegen het raampje als ik dat wil doen.
0
Sietse
geplaatst: 29 november 2005, 01:03 uur
ook ik steek vrijwel iedere keer netjes mijn armpje uit.
wil trouwens niet zeggen dat ik een heilige ben op de fiets...ik fiets nl. als een idioot, en schuw daarbij het voor auto's langsschieten niet.
wil trouwens niet zeggen dat ik een heilige ben op de fiets...ik fiets nl. als een idioot, en schuw daarbij het voor auto's langsschieten niet.
0
SelmaDuim
geplaatst: 29 november 2005, 20:18 uur
Niks mis met Straight Edge! Maar nieuwe foto's zijn erg welkom inderdaad. 

0
geplaatst: 29 november 2005, 20:20 uur
gemaster schreef:
(quote)

0
Sietse
geplaatst: 29 november 2005, 22:00 uur
zeggen ze wat hoor....de laatste foto was van mij 
laten jullie nog maar eens wat foto's zien

laten jullie nog maar eens wat foto's zien
0
geplaatst: 29 november 2005, 22:10 uur

Van Links Naar Rechts: Carow, Bridget, Oppaszusje Anne, Zus Bernadette en Broer Kees.
(mijn nek ziet er alleen best vaag uit
)
0
geplaatst: 30 november 2005, 14:07 uur
0
geplaatst: 1 december 2005, 19:26 uur
neo schreef:
Lijkt mij eigenlijk wel leuk als er wat meer foto's in deze topic komen te staan die je muzieksmaak duidelijk naar voren laat komen
(zal er morgen ofzo iets eentje laten maken)
Lijkt mij eigenlijk wel leuk als er wat meer foto's in deze topic komen te staan die je muzieksmaak duidelijk naar voren laat komen
(zal er morgen ofzo iets eentje laten maken)"Morgen" is al geweest neo (en ofzo is erg vaag)...we wachten nog steeds met spanning af

0
geplaatst: 1 december 2005, 19:44 uur
neo schreef:
(zal er morgen ofzo iets eentje laten maken)
(zal er morgen ofzo iets eentje laten maken)Ondanks dat "morgen" al geweest is blijf ik het een leuk idee vinden. Eddie met Stratocaster (lookalike) in Maiden Shirt, laat weinig twijfel.

0
geplaatst: 1 december 2005, 21:12 uur
Coole gitaar ^^ (ookal weet ik niks van gitaars ofzo
, ik probeer wel eens wat te spelen op die van mijn buurmeisje)
Speel je in een band?
, ik probeer wel eens wat te spelen op die van mijn buurmeisje)Speel je in een band?
0
geplaatst: 2 december 2005, 01:12 uur
Carow schreef:
ookal weet ik niks van gitaars ofzo
ookal weet ik niks van gitaars ofzo
Om te beginnen is het meervoud van gitaar natuurlijk gitaren. Nu weet je al iets.

0
geplaatst: 2 december 2005, 10:13 uur
Nee ik speel niet meer serieus in een band, zo af en toe met wat vrienden Jammen vind ik meer dan genoeg. Ik speel de laatste tijd eigenlijk alleen nog maar basgitaar, dit is al een wat oudere foto. (zie eerder geposte foto, begin van dit topic)
0
geplaatst: 2 december 2005, 17:53 uur
HammerHead schreef:
Om te beginnen is het meervoud van gitaar natuurlijk gitaren. Nu weet je al iets.
(quote)

Oeps

(was vast in de war met Engels ofzo, want ik wist het wel
)
0
geplaatst: 3 december 2005, 19:57 uur
Carow schreef:
(afbeelding)
Van Links Naar Rechts: Carow, Bridget, Oppaszusje Anne, Zus Bernadette en Broer Kees.
)
(afbeelding)
)welwel, wat ziet Bridget er bijzonder leuk uit!

0
geplaatst: 3 december 2005, 23:56 uur
Ik vind wel dat ze er leuk uit ziet. Trouwens: 5 december, 21.40... Kom ik op tv! (BNN) 
Ik vond Katja en Bridget allebei heel erg aardig, ook al vond ik Katja een beetje klein, had haar veel groter verwacht.

Ik vond Katja en Bridget allebei heel erg aardig, ook al vond ik Katja een beetje klein, had haar veel groter verwacht.
0
geplaatst: 4 december 2005, 00:20 uur
Katja is inderdaad erg klein. Ik liep haar een paar weken terug tegen het lijf op Amsterdam CS, nu ben ik zelf al niet al te groot maar zij is nog bijna een kop kleiner.
0
geplaatst: 4 december 2005, 01:08 uur
Carow schreef:
Ik vind wel dat ze er leuk uit ziet. Trouwens: 5 december, 21.40... Kom ik op tv! (BNN)

Zit jij in Katja vs. Bridget dan? *is jaloers*
0
geplaatst: 4 december 2005, 01:09 uur
Yak schreef:
Katja is inderdaad erg klein. Ik liep haar een paar weken terug tegen het lijf op Amsterdam CS, nu ben ik zelf al niet al te groot maar zij is nog bijna een kop kleiner.
Ik zou d'r waarschijnlijk volledig over het hoofd zien dan.
0
geplaatst: 4 december 2005, 13:02 uur
Jep
, mijn moeder had ons er voor opgegeven. Was wel leuk ^^
0
geplaatst: 4 december 2005, 13:03 uur
He, is dat bij de Moesel? Het doet me ineens aan de moesel denken!
0
geplaatst: 4 december 2005, 13:06 uur
Nicolage Rico schreef:
Kan jij vliegen, 42?
Kan jij vliegen, 42?
Yup. Paragliden om precies te zijn
Carow schreef:
Nope. Het is vlak bij Feltre in Italië.
0
geplaatst: 4 december 2005, 18:56 uur
* denotes required fields.