De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 3 juni 2011, 23:44 uur
Nee, Guitarwally plaatste net een andere link naar z'n foto, waarbij het plaatje op MuMe dus niet werkte (daarom paste ik het voor hem aan), maar met die link kwam je wel uit op een pagina waar je door zijn fotoboek heen kon scrollen.
0
geplaatst: 3 juni 2011, 23:46 uur
Ik heb volgens mij een paar pagina's terug ook zijn hoofd gezien volgens mij 

0
geplaatst: 9 juni 2011, 12:40 uur
Ik had je ook niet voor homo uit moeten maken in het hoesmeter topic 

0
geplaatst: 9 juni 2011, 13:45 uur
Wat is dat nou weer voor een homofobe opmerking? Je maakt elkaar uit voor rotte visch, niet voor homoseksueel.
Ben jij er zo eentje die opgegroeid is in de Bible Belt en homoseksualiteit tegennatuurlijk vindt?
uitmaken voor
Uitspraak: ˈœytmakə(n) vor (maakte uit voor, heeft uitgemaakt voor) Werkwoord met scheldwoorden noemen. Synoniem: bestempelen `iemand uitmaken voor rotte vis`
Uitspraak: ˈœytmakə(n) vor (maakte uit voor, heeft uitgemaakt voor) Werkwoord met scheldwoorden noemen. Synoniem: bestempelen `iemand uitmaken voor rotte vis`
Ben jij er zo eentje die opgegroeid is in de Bible Belt en homoseksualiteit tegennatuurlijk vindt?
0
geplaatst: 9 juni 2011, 14:32 uur
Slowgaze schreef:
Wat is dat nou weer voor een homofobe opmerking? Je maakt elkaar uit voor rotte visch, niet voor homoseksueel.
(quote)
Je mist de context, dus niet zo miepen.
0
Sietse
geplaatst: 9 juni 2011, 20:13 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Micha is een lekkerding.
Micha is een lekkerding.
Als jij hem mee neemt, dan ga ik wel voor zijn vriendin, ok?
0
geplaatst: 9 juni 2011, 21:02 uur
Sietse schreef:
(quote)

0
geplaatst: 9 juni 2011, 21:07 uur
Ik voor het terras. En dan verkoop ik die met winst. En dan kan ik daar kamelen voor kopen. En dan... 

0
Misterfool
geplaatst: 9 juni 2011, 21:07 uur
Dan neem ik het hotel/restaurant/bar/terras toch over. Iedereen blij!
0
geplaatst: 10 juni 2011, 08:14 uur
Om je niet nog verder in de problemen te brengen heb ik haar maar niets gezegd.
0
Sietse
geplaatst: 11 juni 2011, 02:11 uur

ik zou eigenlijk mijn foto met snor moeten posten heh...maar ja, die snor is hem alweer gevlogen...
0
geplaatst: 12 juni 2011, 12:52 uur
Gisteren hebben Oldfart (rechts op de foto) en ondergetekende elkaar in Schipborg ontmoet bij de start van de Cuby en Route. Da's een toertocht van de Citroën DS Club door Drenthe ter ere van Harry Muskee:

0
Sietse
geplaatst: 12 juni 2011, 13:14 uur
ohh een mooie 4 ogen tellende Goddess 
Vast nog in hele goede staat.

Vast nog in hele goede staat.
* denotes required fields.