MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek

zoeken in:
Sietse schreef:
ohh een mooie 4 ogen tellende Goddess
Vast nog in hele goede staat.

Gelukkig wel, ja.

Leuke foto/bezigheid.

dix
Heeft Oldfart nou een handtasje ? Cool

Da's een murse.

dix schreef:
Heeft Oldfart nou een handtasje ? Cool
Die buideltas daarentegen kan echt niet hoor

Sietse schreef:

ik zou eigenlijk mijn foto met snor moeten posten heh...maar ja, die snor is hem alweer gevlogen...

De snor wel, de foto niet...

(afbeelding)

Sietse
Hey bedankt heh

.... gelukkig maar,... want mijn grootste angst is modieus zijn. Ben dat stadium voorbij

Oldfart schreef:
(quote)
.... gelukkig maar,... want mijn grootste angst is modieus zijn. Ben dat stadium voorbij

... Maar de buideltas is duidelijk van Ceasar. Jouw handtas werd echter zojuist 'cool' bevonden

Duidelijk een mannentas

Joy4ever schreef:
(quote)

Maar waar moet ik dan mijn TomTom en mijn camera laten? En het is niet een standaard buideltas maar het is eigenlijk bedoeld om een objectief in te stoppen. Is ie dan misschien wellicht toch een heel klein beetje cool?

Het is cooler om een TomTom in een auto tegen de voorruit te plaatsen.

...nee joh, dat is passé, eh...sorry ; uncool.

Maar om het even samen te vatten; een buideltas om je middel is niet cool, en een buideltas niet om je middel wel....'t is maar even dat ik het weet

deric raven schreef:

Ja, maar het is zeker niet cool dat ze dan je TomTom makkelijk uit je auto kunnen jatten. Da's erg uncool.

Het woord cool werd hier overigens geïntroduceerd door een veertiger. Mijn generatie zegt gewoon 'mieters' of 'blits'.

Ik zeg nog altijd "tof". Geen idee of dat me modern of juist ouderwets maakt.

Ceasar schreef:
(quote)

Ja, maar het is zeker niet cool dat ze dan je TomTom makkelijk uit je auto kunnen jatten. Da's erg uncool.

Je moet gewoon zoveel swagger hebben dat niemand het überhaupt waagt om die TomTom uit jouw auto te jatten.

Wie steelt er nu ook een TomTom uit een auto?

Klopt, ik breek ook liever in.

jassn schreef:
Wie steelt er nu ook een TomTom uit een auto?

iemand die de weg kwijt is.

Lukas schreef:
Het woord cool werd hier overigens geïntroduceerd door een veertiger. Mijn generatie zegt gewoon 'mieters' of 'blits'.

Met jouw roots is de uitdrukking toch gewoon "keigaaf"?

In mijn beleving zijn buideltasjes alleen uncool als ze voor de buik worden gedragen; op vakantie zijn ze verrotte handig (gidsje, kleine camera etc) - bij voorkeur te dragen aan de zijkant, ver op de heup. Wat ik altijd foute tasjes heb gevonden zijn van die langwerpige tasjes met polsband. Overigens vind ik gsm's (in condoom) aan riem ook erg fout.

Stijn_Slayer
In mijn voetbaltijd had de vader van de kneus van het team (zo vader, zo zoon) altijd zo'n ontiegelijk fout handtasje. Toen hij eens moest vlaggen was hij iets te laat. Kwam 'ie aan galopperen 'joehoe, ik ben er'. Probeerde hij z'n handtas als een superman richting de dug-out te gooien, maar het ding landde nog geen meter verder al weer op de grond..

Sindsdien heb ik een afkeer jegens handtasjes en alles wat er op lijkt.

Mjuman schreef:
(quote)

Met jouw roots is de uitdrukking toch gewoon "keigaaf"?

Je reinste import...

Mjuman schreef:
Wat ik altijd foute tasjes heb gevonden zijn van die langwerpige tasjes met polsband. Overigens vind ik gsm's (in condoom) aan riem ook erg fout.

Goeie tips voor Oldfart

Gallow
kat

(afbeelding)

Is het niet eenvoudiger om een kat op batterijen (van die speciale witte kat) te nemen, dit kost zo te zien wel er veel energie

Misterfool

(afbeelding)
Hond!

Matige poging tot verbloemen van onscherpte.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:52 uur

geplaatst: vandaag om 13:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.