De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 16 juni 2011, 11:10 uur
Als die kat van Graf heel veel op z'n baas lijkt dan is ie heel lief denk ik. 

0
geplaatst: 16 juni 2011, 11:22 uur
Omsk schreef:
Matige poging tot verbloemen van onscherpte.
Matige poging tot verbloemen van onscherpte.
Mocht dit over mijn foto gaan: de bedoeling was een foto van de bloemen te maken, de nieuwsgierige kat had vervolgens een verrekt slechte timing. Dat maakt het juist zo'n leuke foto, al zeg ik het zelf.
/edit: matige poging tot humor trouwens, met je "verbloemen"

0
geplaatst: 16 juni 2011, 11:26 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Foto's maken van bloemen is te badass voor woorden.
Foto's maken van bloemen is te badass voor woorden.
Ja, m'n vriendin is ontzettend badass.
0
geplaatst: 16 juni 2011, 11:32 uur
GrafGantz schreef:
Mocht dit over mijn foto gaan: de bedoeling was een foto van de bloemen te maken, de nieuwsgierige kat had vervolgens een verrekt slechte timing. Dat maakt het juist zo'n leuke foto, al zeg ik het zelf.
(quote)
Matige poging tot volzin ook, eigenlijk

0
geplaatst: 16 juni 2011, 15:55 uur
NEEEEEE!
Had ze verplaatst.
Werd jij toevallig geconfronteerd met frustraties uit die tijd?
Had ze verplaatst.

Werd jij toevallig geconfronteerd met frustraties uit die tijd?

0
geplaatst: 16 juni 2011, 15:57 uur
Nee hoor, ik vond het allemaal erg leuk om te lezen, heb vroeger héél véél Pokémon gespeeld, maar we zitten hier nou eenmaal niet op het Pokémon-forum.
Iemand nog foto's?
Iemand nog foto's?

0
geplaatst: 16 juni 2011, 16:11 uur
Hier waren mijn vrouw en ik aan het vieren dat ik mijn contract had getekend:

Ik had de timer gezet en was net niet (of wel, is maar hoe je het bekijkt) op tijd terug...

Ik had de timer gezet en was net niet (of wel, is maar hoe je het bekijkt) op tijd terug...
0
geplaatst: 16 juni 2011, 16:12 uur
Goh Harm, ik had je me eerlijk gezegd voorgesteld met iets meer haar op je bolletje.
0
Gallow
geplaatst: 16 juni 2011, 16:14 uur
Ik zie rosé en champagne glazen
Over wat voor contract hebben we het eigenlijk?
Over wat voor contract hebben we het eigenlijk?
0
geplaatst: 16 juni 2011, 16:15 uur
Dat is rosé-champagne vriend. Contract is voor mijn nieuwe baan (eentje die bij mijn opleidings-niveau past).
@Slowgaze... mijn haar is zich al enige tijd terug aan het trekken, daarom houd ik het kort. Touch of Grey helpt ook niet mee. Curry is om het eten verder op smaak te brengen.
0
Gallow
geplaatst: 16 juni 2011, 16:20 uur
harm1985 schreef:
Dat is rosé-champagne vriend. Contract is voor mijn nieuwe baan (eentje die bij mijn opleidings-niveau past).
Niks gezegd, en gefeliciteerd dan(quote)
0
geplaatst: 16 juni 2011, 16:20 uur
0
geplaatst: 16 juni 2011, 16:21 uur
harm1985 schreef:
@Slowgaze... mijn haar is zich al enige tijd terug aan het trekken, daarom houd ik het kort. Touch of Grey helpt ook niet mee. Curry is om het eten verder op smaak te brengen.
(quote)
Oké, beide verklaringen zijn in orde. Van die curry had ik overigens moeten weten, maar ik zag nergens eten op je foto, dus ik vroeg het me al af. Gefeliciteerd nog trouwens.

0
geplaatst: 16 juni 2011, 16:26 uur
Slowgaze schreef:
Oké, beide verklaringen zijn in orde. Van die curry had ik overigens moeten weten, maar ik zag nergens eten op je foto, dus ik vroeg het me al af. Gefeliciteerd nog trouwens.
(quote)
Achter de fles bubbels...
En mijn vrouw is niet te koop. Die vond het namelijk goed dat ik tijdens onze huwelijksreis naar takeRoot gingen, die sta ik niet meer af!
0
geplaatst: 16 juni 2011, 23:28 uur
Rijtje kamelen-berichten verwijderd. Graag weer enigszins ontopic.
Leuke foto's Harm en Rudi!
Leuke foto's Harm en Rudi!

0
geplaatst: 17 juni 2011, 15:49 uur
0
geplaatst: 17 juni 2011, 20:26 uur

Musicboy2602 en ik tijdens ons eerste concert.

Musicboy2602 (links) en Protonos (rechts)
0
geplaatst: 29 juni 2011, 11:19 uur

Vannacht hier vlak in de buurt. Foto niet zelf gemaakt want ik lag lekker te slapen op dat tijdstip.

* denotes required fields.