MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek

zoeken in:
Bah, heineken.

HammerHead schreef:
Bah, heineken.

Tja er was geen Hertog Jan.

42
HiLL schreef:
(quote)

Tja er was geen Hertog Jan.

Jee! Terug is de Euroslobber/Oranjeboom/Heineken en andere urinesoorten discussie!

Ik ga eens een foto van mijzelf nemen met een Gevrey Chambertin 1994 of een Catena Alta Malbec 1996. Als iemand anders dan hetzelfde doet met een J.P. Chenet in zijn of haar handen, dan kunnen we deze flame-war ook op andere dranksoorten toepassen!

Dan zal ik eens een fotootje proberen op te snorren met een echte single malt in m'n handen.

42
HammerHead schreef:
Dan zal ik eens een fotootje proberen op te snorren met een echte single malt in m'n handen.

Laat ik hier nu toevallig nog een Bushmills Distillery Reserve hebben staan. Uitsluitend te koop voor bezoekers van de distilleerderij.

Als iemand anders dan even een kiek neemt met een Red Label (of een fles Glorix, zelfde spul), dan kunnen we er tegenaan!

Ik heb momenteel een fles Glenfiddich (special reserve) staan en een Jameson als mix whiskey.

*gaat gelijk maar eens een glas GF inschenken*

SelmaDuim
SelmaDuim schreef:
Niks mis met Straight Edge!

Geen alcohol voor mij, ik hou het lekker bij een kopje thee.

aslan (crew)
ben vegan maar sXe is niks voor mij, mix momenteel Rochefort8 met HavanaClub Rum

DutchViking
Ik lust ook graag een whiskey (liefst Irish blended zoals Paddy), ben afgelopen zomer naar de Jameson-fabriek geweest in Ierland (waar je dus ook diverse soorten mocht gaan proeven ). Echt helemaal te gek!

aslan (crew)
Jameson,... HammerHead,... is prima iers spul dat puur op z'n best is...

Mmmmm beer...

(afbeelding)

Dat is een Bavaria trouwens (geloof ik).

aslan (crew)
bavaria... uit die blauwe bakjes... lekker!! (weinig belgen weten hoe lekker sommige nederlandse biertjes zijn...)

aslan (crew)
deze middag trouwens nog 2x Kanon van Grolsch gedronken... héél mmmmm

aslan schreef:
bavaria... uit die blauwe bakjes... lekker!!

er is dus niet alleen smaakverschil in muziek, duidelijk

aslan (crew)
veel mensen vinden die bavaria maar niks blijkbaar

DutchViking
Bavaria (en dat zeg ik niet als Eindhovenaar, bijna iedereen hier drinkt het namelijk ) Ik ben wat bier betreft niet zo heel erg kieskeurig, hoewel ik Heineken niet door mijn strot krijg.

Yak
Dit is nu volgens mij al de derde of vierde bier-foto in dit topic, opvallend!

aslan (crew)
bier en muziek gaan uiteraard heel goed samen...

Tsja, ik zag al die alcohol berichten en toevallig had ik nog een (één, echt niet meer) foto op de pc staan van mij met een pilsje. Vandaar.

Merk het trouwens vaker dat mensen (zeker buiten Brabant) Bavaria niet lekker vinden. Ze zouden er hoofdpijn van krijgen (de mietjes ). En Heineken drink je natuurlijk alleen als er niets anders voor handen is.

aslan schreef:
Jameson,... HammerHead,... is prima iers spul dat puur op z'n best is...

't Is zeker een goede whiskey (niet voor niks een blend uit o.a. de Bushmills distilleerderij), maar mijn voorkeur gaat toch uit naar single malts om puur (of met ijs ) te drinken, daarvoor vind ik blends meestal wat te scherp van smaak. Maar hij doet het uitstekend in de Irish Coffee hoor.

BoordAppel schreef:
Tsja, ik zag al die alcohol berichten en toevallig had ik nog een (één, echt niet meer) foto op de pc staan van mij met een pilsje. Vandaar.

Merk het trouwens vaker dat mensen (zeker buiten Brabant) Bavaria niet lekker vinden. Ze zouden er hoofdpijn van krijgen (de mietjes ). En Heineken drink je natuurlijk alleen als er niets anders voor handen is.

Hoofdpijn krijgen van bier is natuurlijk totaal wat anders dan het wel of niet lekker vinden. Zo krijg ik van een sloot Dommelsch ook hoofdpijn, maar ik vind het wel lekker bier.

Deze hele bierdiscussie is toch heel makkelijk op te lossen?

Bavaria
-1, +0

Bavaria bier
3 kratten van 12 flesjes à 0.3 liter*
van €11.55 voor €7.99
liter 0.74

www.ah.nl[/url]

42
Als ik dan toch nederlands pils drink, dan toch het liefst

(afbeelding)

En van de Belgen drink ik graag De Koninck..mmm

SelmaDuim

Wel met de pink omhoog he

Doe mij trouwens maar een wijntje

Toevallig, ik heb net een pot leeggeslobberd (Sinaasappel-smaak).

Sinaasappel geur is het. Je proeft het niet.

gemaster schreef:
Deze hele bierdiscussie is toch heel makkelijk op te lossen?

Bavaria
-1, +0

-2 +0

Gast
geplaatst: vandaag om 09:29 uur

geplaatst: vandaag om 09:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.