De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 4 december 2005, 22:08 uur
0
geplaatst: 4 december 2005, 22:23 uur
HiLL schreef:
Tja er was geen Hertog Jan.
(quote)
Tja er was geen Hertog Jan.

Jee! Terug is de Euroslobber/Oranjeboom/Heineken en andere urinesoorten discussie!
Ik ga eens een foto van mijzelf nemen met een Gevrey Chambertin 1994 of een Catena Alta Malbec 1996. Als iemand anders dan hetzelfde doet met een J.P. Chenet in zijn of haar handen, dan kunnen we deze flame-war ook op andere dranksoorten toepassen!

0
geplaatst: 4 december 2005, 22:27 uur
Dan zal ik eens een fotootje proberen op te snorren met een echte single malt in m'n handen.
0
geplaatst: 4 december 2005, 22:38 uur
HammerHead schreef:
Dan zal ik eens een fotootje proberen op te snorren met een echte single malt in m'n handen.
Laat ik hier nu toevallig nog een Bushmills Distillery Reserve hebben staan. Uitsluitend te koop voor bezoekers van de distilleerderij.

Als iemand anders dan even een kiek neemt met een Red Label (of een fles Glorix, zelfde spul), dan kunnen we er tegenaan!
0
geplaatst: 4 december 2005, 22:57 uur
Ik heb momenteel een fles Glenfiddich (special reserve) staan en een Jameson als mix whiskey.
*gaat gelijk maar eens een glas GF inschenken*
*gaat gelijk maar eens een glas GF inschenken*
0
SelmaDuim
geplaatst: 4 december 2005, 23:32 uur
SelmaDuim schreef:
Niks mis met Straight Edge!
Niks mis met Straight Edge!
Geen alcohol voor mij, ik hou het lekker bij een kopje thee.

0
aslan (crew)
geplaatst: 4 december 2005, 23:34 uur
ben vegan maar sXe is niks voor mij, mix momenteel Rochefort8 met HavanaClub Rum
0
DutchViking
geplaatst: 4 december 2005, 23:50 uur
Ik lust ook graag een whiskey (liefst Irish blended zoals Paddy), ben afgelopen zomer naar de Jameson-fabriek geweest in Ierland (waar je dus ook diverse soorten mocht gaan proeven
). Echt helemaal te gek!
). Echt helemaal te gek!
0
aslan (crew)
geplaatst: 4 december 2005, 23:54 uur
Jameson,... HammerHead,... is prima iers spul dat puur op z'n best is... 

0
aslan (crew)
geplaatst: 5 december 2005, 00:28 uur
bavaria... uit die blauwe bakjes... lekker!! (weinig belgen weten hoe lekker sommige nederlandse biertjes zijn...)
0
aslan (crew)
geplaatst: 5 december 2005, 00:29 uur
deze middag trouwens nog 2x Kanon van Grolsch gedronken... héél mmmmm
0
geplaatst: 5 december 2005, 00:32 uur
aslan schreef:
bavaria... uit die blauwe bakjes... lekker!!
bavaria... uit die blauwe bakjes... lekker!!
er is dus niet alleen smaakverschil in muziek, duidelijk

0
aslan (crew)
geplaatst: 5 december 2005, 00:33 uur
veel mensen vinden die bavaria maar niks blijkbaar
0
DutchViking
geplaatst: 5 december 2005, 00:49 uur
Bavaria
(en dat zeg ik niet als Eindhovenaar, bijna iedereen hier drinkt het namelijk
) Ik ben wat bier betreft niet zo heel erg kieskeurig, hoewel ik Heineken niet door mijn strot krijg.
(en dat zeg ik niet als Eindhovenaar, bijna iedereen hier drinkt het namelijk
) Ik ben wat bier betreft niet zo heel erg kieskeurig, hoewel ik Heineken niet door mijn strot krijg.
0
geplaatst: 5 december 2005, 01:02 uur
Dit is nu volgens mij al de derde of vierde bier-foto in dit topic, opvallend! 

0
aslan (crew)
geplaatst: 5 december 2005, 01:05 uur
bier en muziek gaan uiteraard heel goed samen...
0
geplaatst: 5 december 2005, 01:12 uur
Tsja, ik zag al die alcohol berichten en toevallig had ik nog een (één, echt niet meer) foto op de pc staan van mij met een pilsje. Vandaar.
Merk het trouwens vaker dat mensen (zeker buiten Brabant) Bavaria niet lekker vinden. Ze zouden er hoofdpijn van krijgen (de mietjes
). En Heineken drink je natuurlijk alleen als er niets anders voor handen is.
Merk het trouwens vaker dat mensen (zeker buiten Brabant) Bavaria niet lekker vinden. Ze zouden er hoofdpijn van krijgen (de mietjes
0
geplaatst: 5 december 2005, 01:35 uur
't Is zeker een goede whiskey (niet voor niks een blend uit o.a. de Bushmills distilleerderij), maar mijn voorkeur gaat toch uit naar single malts om puur (of met ijs
) te drinken, daarvoor vind ik blends meestal wat te scherp van smaak. Maar hij doet het uitstekend in de Irish Coffee hoor.
0
geplaatst: 5 december 2005, 01:40 uur
BoordAppel schreef:
Tsja, ik zag al die alcohol berichten en toevallig had ik nog een (één, echt niet meer) foto op de pc staan van mij met een pilsje. Vandaar.
). En Heineken drink je natuurlijk alleen als er niets anders voor handen is.Hoofdpijn krijgen van bier is natuurlijk totaal wat anders dan het wel of niet lekker vinden. Zo krijg ik van een sloot Dommelsch ook hoofdpijn, maar ik vind het wel lekker bier.
0
geplaatst: 5 december 2005, 10:30 uur
Deze hele bierdiscussie is toch heel makkelijk op te lossen?
Bavaria
-1, +0
Bavaria
-1, +0
0
geplaatst: 5 december 2005, 10:40 uur
0
geplaatst: 5 december 2005, 14:52 uur
0
geplaatst: 5 december 2005, 15:19 uur
0
geplaatst: 5 december 2005, 15:24 uur