De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 5 december 2005, 15:52 uur
Qua bier ga ik toch echt voor Jupiler of Bavaria, maar als ik eenmaal dronken ben kan het me niet meer zo veel interesseren. Meestal drink ik dan gewoon alles 

0
geplaatst: 5 december 2005, 16:12 uur
0
geplaatst: 6 december 2005, 01:22 uur
Carow schreef:
Ik vind wel dat ze er leuk uit ziet. Trouwens: 5 december, 21.40... Kom ik op tv! (BNN)
Ik vond Katja en Bridget allebei heel erg aardig, ook al vond ik Katja een beetje klein, had haar veel groter verwacht.
Ik vind wel dat ze er leuk uit ziet. Trouwens: 5 december, 21.40... Kom ik op tv! (BNN)

Ik vond Katja en Bridget allebei heel erg aardig, ook al vond ik Katja een beetje klein, had haar veel groter verwacht.
Ik zit amper op MusicMeter (af en toe wat scrollen), maar herkende je gelijk toen je in beeld kwam. Leuk zeg.

En ja, Katja is echt maar 1,60 ofzo. Ik sta als verlegen jochie ook nog met haar op de foto (gelukkig heb ik geen scanner
). Lullig van je achtergelaten zusje trouwens.

0
geplaatst: 6 december 2005, 17:58 uur
Angeliquek schreef:
Qua bier ga ik toch echt voor Jupiler of Bavaria, maar als ik eenmaal dronken ben kan het me niet meer zo veel interesseren. Meestal drink ik dan gewoon alles

Dat heb ik ook. Na 5 biertjes smaakt alles hetzelfde hoor.
0
geplaatst: 6 december 2005, 19:16 uur
Ja daar moest ik me helaas afgelopen zaterdag weer aan bezondigen. Maar ach, het was gratis, dus dan moet je ook niet zeiken 

0
geplaatst: 6 december 2005, 19:19 uur
Maar ach, het was gratis, dus dan moet je ook niet zeiken 

Zo of en toe wordt je weer keihard met de neus op de feiten gedrukt. Veel Nederlanders hier

0
geplaatst: 6 december 2005, 20:58 uur
Datzelfde gegaap heb ik. Ieder zijn voorkeuren en blabla etc. 

0
geplaatst: 6 december 2005, 23:04 uur
gemaster schreef:
Ja daar moest ik me helaas afgelopen zaterdag weer aan bezondigen. Maar ach, het was gratis, dus dan moet je ook niet zeiken

Dan ga ik serieus nog liever aan de cola.
0
geplaatst: 6 december 2005, 23:54 uur
HammerHead schreef:
Ook gezien, maar jij hebt dus 5 broers en zussen Carow?
Ook gezien, maar jij hebt dus 5 broers en zussen Carow?
Jeps, en 4 niet-officiele oppasbroers en zussen.
(maar ik zie ze wel als broers en zussen)
0
geplaatst: 7 december 2005, 10:43 uur
Het was een familiefeestje waarin iedereen lam tegen elkaar stond aan te lullen. Geloof me, dan MOET ik aan het bier, onverschillig welk soort.
0
liejanne
geplaatst: 7 december 2005, 15:14 uur
INDERDAAD! 
Er is zelfs een speciaal topic over bier..

Er is zelfs een speciaal topic over bier..
0
SelmaDuim
geplaatst: 7 december 2005, 15:40 uur
Sietse schreef:
FOTO'S mensen FOTO'S
FOTO'S mensen FOTO'S
*Zoekt in archief*
Sorry, ik heb veel leuke foto's maar die van mijzelf zijn even op.

0
Sietse
geplaatst: 7 december 2005, 18:19 uur
ik lach gewoon nooit, en al helemaal niet voor de foto 

0
SelmaDuim
geplaatst: 7 december 2005, 18:23 uur
Toch maar eens doen dan, want lachen is gezond. 
Bovendien vind ik lachende mannen veel leuker dan boze mannen.

0
geplaatst: 7 december 2005, 20:00 uur
SelmaDuim schreef:
*Zoekt in archief*
*Zoekt in archief*

*zoekt ook in archief*
Ik heb 2200 foto's en op 10% zal ikzelf ook wel staan. Ik kan dus nog wel even een tijdje vooruit.
Hier een foto van een lachende man(inmiddels al wel weer 3 jaar geleden).

0
Sietse
geplaatst: 7 december 2005, 20:22 uur
SelmaDuim schreef:

ik zal eens op zoek gaan, want ze zijn er wel, alleen niet in mijn persoonlijke collectie...(komt omdat de meeste foto's die ik heb, ik zelf heb gemaakt in nogal rare houdingen..denk: groot fototoestel voor je houden met gestrekte armen ofzoiets)
0
geplaatst: 7 december 2005, 21:13 uur
0
Sietse
geplaatst: 18 december 2005, 21:37 uur
update, of meer een downdate...iig een topic bump:
Sietse tijdens introductie weekend voor eerstejaars aardwetenschappen die zich als oude lul (ik was hier 3e jaars) lekker in laat smeren met verf, modder en allerhande andere zooi tijdens de berruchte spelletjes middag...na dit jaar nog een keer gedaan daarna als oude lul aan de kant gezeten
en dit jaar voor het eerst als student niet mee (das dus 7 jeer daar geweest....ja ik ben al zo'n oude student)

edit: check die zwembroek, daar was ik heel trots op zo fout dat ie is...heb nu helaas niet meer, nu toch maar gewoon een nette iets kortere (10 cm ofzo) zwarte....
Sietse tijdens introductie weekend voor eerstejaars aardwetenschappen die zich als oude lul (ik was hier 3e jaars) lekker in laat smeren met verf, modder en allerhande andere zooi tijdens de berruchte spelletjes middag...na dit jaar nog een keer gedaan daarna als oude lul aan de kant gezeten
en dit jaar voor het eerst als student niet mee (das dus 7 jeer daar geweest....ja ik ben al zo'n oude student)
edit: check die zwembroek, daar was ik heel trots op zo fout dat ie is...heb nu helaas niet meer, nu toch maar gewoon een nette iets kortere (10 cm ofzo) zwarte....
0
SelmaDuim
geplaatst: 18 december 2005, 21:38 uur
Weer eens tijd voor een nieuwe foto:
Een kleine Starbright Boy en een nog kleinere SelmaDuim.
Een kleine Starbright Boy en een nog kleinere SelmaDuim.

0
geplaatst: 19 december 2005, 02:25 uur
Kannonne! Jullie hebben hetzelfde bloed in de aderen??
ps. Mooie bril van SB! Al zó vroeg modebewust.
ps. Mooie bril van SB! Al zó vroeg modebewust.

* denotes required fields.