MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek

zoeken in:
SelmaDuim
HiLL schreef:
Sinaasappel geur is het. Je proeft het niet.

Als het maar lekker is...

Qua bier ga ik toch echt voor Jupiler of Bavaria, maar als ik eenmaal dronken ben kan het me niet meer zo veel interesseren. Meestal drink ik dan gewoon alles

V
Carow schreef:
Ik vind wel dat ze er leuk uit ziet. Trouwens: 5 december, 21.40... Kom ik op tv! (BNN)

Ik vond Katja en Bridget allebei heel erg aardig, ook al vond ik Katja een beetje klein, had haar veel groter verwacht.

Ik zit amper op MusicMeter (af en toe wat scrollen), maar herkende je gelijk toen je in beeld kwam. Leuk zeg.

En ja, Katja is echt maar 1,60 ofzo. Ik sta als verlegen jochie ook nog met haar op de foto (gelukkig heb ik geen scanner ).

Lullig van je achtergelaten zusje trouwens.

Ook gezien, maar jij hebt dus 5 broers en zussen Carow?

VanDeGriend schreef:
(quote)

-2 +0

-3, +0

Angeliquek schreef:
Qua bier ga ik toch echt voor Jupiler of Bavaria, maar als ik eenmaal dronken ben kan het me niet meer zo veel interesseren. Meestal drink ik dan gewoon alles

Dat heb ik ook. Na 5 biertjes smaakt alles hetzelfde hoor.

Behalve Oranjeboom natuurlijk.

Ja daar moest ik me helaas afgelopen zaterdag weer aan bezondigen. Maar ach, het was gratis, dus dan moet je ook niet zeiken

Maar ach, het was gratis, dus dan moet je ook niet zeiken

Zo of en toe wordt je weer keihard met de neus op de feiten gedrukt. Veel Nederlanders hier

neo
Datzelfde gegaap heb ik. Ieder zijn voorkeuren en blabla etc.

gemaster schreef:
Ja daar moest ik me helaas afgelopen zaterdag weer aan bezondigen. Maar ach, het was gratis, dus dan moet je ook niet zeiken

Dan ga ik serieus nog liever aan de cola.

HammerHead schreef:
Ook gezien, maar jij hebt dus 5 broers en zussen Carow?

Jeps, en 4 niet-officiele oppasbroers en zussen.
(maar ik zie ze wel als broers en zussen)

Eddie schreef:

Dan ga ik serieus nog liever aan de cola.

Het was een familiefeestje waarin iedereen lam tegen elkaar stond aan te lullen. Geloof me, dan MOET ik aan het bier, onverschillig welk soort.

Sietse
FOTO'S mensen FOTO'S

liejanne
INDERDAAD!

Er is zelfs een speciaal topic over bier..

SelmaDuim
Sietse schreef:
FOTO'S mensen FOTO'S

*Zoekt in archief*
Sorry, ik heb veel leuke foto's maar die van mijzelf zijn even op.

Sietse
jammer, wil nog wel wat foto's van jou zien hoor

Sietse
Angry young man

(afbeelding)

SelmaDuim
Waarom toch zo boos, Sietse?

Sietse
ik lach gewoon nooit, en al helemaal niet voor de foto

SelmaDuim
Toch maar eens doen dan, want lachen is gezond.
Bovendien vind ik lachende mannen veel leuker dan boze mannen.

SelmaDuim schreef:

*Zoekt in archief*
Sorry, ik heb veel leuke foto's maar die van mijzelf zijn even op.

*zoekt ook in archief*
Ik heb 2200 foto's en op 10% zal ikzelf ook wel staan. Ik kan dus nog wel even een tijdje vooruit.

Hier een foto van een lachende man(inmiddels al wel weer 3 jaar geleden).

(afbeelding)

Sietse
SelmaDuim schreef:
Toch maar eens doen dan, want lachen is gezond.
Bovendien vind ik lachende mannen veel leuker dan boze mannen.

ik zal eens op zoek gaan, want ze zijn er wel, alleen niet in mijn persoonlijke collectie...(komt omdat de meeste foto's die ik heb, ik zelf heb gemaakt in nogal rare houdingen..denk: groot fototoestel voor je houden met gestrekte armen ofzoiets)

(afbeelding)

Ik ben ook altijd aan het werk, nu ook. Ik snap er niks van! Waarom ben ik altijd degene die tot 's avonds laat nog aan het werk is?!

Sietse
update, of meer een downdate...iig een topic bump:

Sietse tijdens introductie weekend voor eerstejaars aardwetenschappen die zich als oude lul (ik was hier 3e jaars) lekker in laat smeren met verf, modder en allerhande andere zooi tijdens de berruchte spelletjes middag...na dit jaar nog een keer gedaan daarna als oude lul aan de kant gezeten en dit jaar voor het eerst als student niet mee (das dus 7 jeer daar geweest....ja ik ben al zo'n oude student)

(afbeelding)

edit: check die zwembroek, daar was ik heel trots op zo fout dat ie is...heb nu helaas niet meer, nu toch maar gewoon een nette iets kortere (10 cm ofzo) zwarte....

SelmaDuim
Weer eens tijd voor een nieuwe foto:

Een kleine Starbright Boy en een nog kleinere SelmaDuim.

Schattig

Kannonne! Jullie hebben hetzelfde bloed in de aderen??

ps. Mooie bril van SB! Al zó vroeg modebewust.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:15 uur

geplaatst: vandaag om 11:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.