De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 19 december 2005, 12:05 uur
hetzelfde bloed; oud nieuws voor mij 
SB zelfs bij EMI gewerkt, een blauwe maandag
als wat, eigenlijk...?

als wat, eigenlijk...?

0
geplaatst: 19 december 2005, 18:16 uur
hij is inderdaad erg schattig Selma! 
ik zal er ook weer eens een bijgooien, in navolging van Sietse ook een van de introductie op de uni. Bij deze had ik net de zomersport Fonteinrennen uitgevonden, en was ik door mijn Kiddo's (1e-jaars die ik moest begeleiden) gedwongen deze sport ten uitvoer te brengen.

ik zal er ook weer eens een bijgooien, in navolging van Sietse ook een van de introductie op de uni. Bij deze had ik net de zomersport Fonteinrennen uitgevonden, en was ik door mijn Kiddo's (1e-jaars die ik moest begeleiden) gedwongen deze sport ten uitvoer te brengen.

0
geplaatst: 19 december 2005, 20:02 uur
0
geplaatst: 19 december 2005, 20:11 uur
0
geplaatst: 20 december 2005, 09:53 uur
Inderdaad waarschijnlijk een back print.@Selma
Inderdaad heel subtiel opgemerkt dat ik er op dat moment juist mijn eerste Airguitar bij pakte.
0
geplaatst: 21 december 2005, 20:40 uur

Ik + beste vriendin + haar vriendje op het schoolbal
.Ik sta een beetje raar, maar voor de rest een leuke foto.
0
aslan (crew)
geplaatst: 22 december 2005, 01:56 uur
carow, wat zit je daar aan het vriendje van je beste vriendin te frunniken?
0
geplaatst: 22 december 2005, 09:23 uur
ettettummu schreef:
als wat, eigenlijk...?
als wat, eigenlijk...?

Niets al te spannends hoor, een paar maanden als magazijnmedewerker in de cd-fabriek annex magazijn (inmiddels is die vestiging verkocht). Toen kon je nog wel voor een appel en een ei een cd of dvd per gewerkte week in het personeelswinkeltje kopen. Dat was toch wel een van de leukere kanten van het werk.
Paalhaas schreef:
ps. Mooie bril van SB! Al zó vroeg modebewust.
ps. Mooie bril van SB! Al zó vroeg modebewust.

Toen meer dan nu ben ik bang.

0
geplaatst: 22 december 2005, 18:27 uur
aslan schreef:
Wahaha ja inderdaad!

0
Allmusic
geplaatst: 22 december 2005, 18:40 uur
Volgens mij is ze tussen de knoopjes door zijn borsthaar aan het kroelen om haar vriendje, die de foto moest nemen, jaloers te maken.
Maar waar is zíjn rechterhand eigenlijk? Aan de gezichtsuitdrukking van de beste vriendin te zien op een niet onplezierige plek...
Ach, laat ons maar kletsen Carow, het is een leuke foto!
Maar waar is zíjn rechterhand eigenlijk? Aan de gezichtsuitdrukking van de beste vriendin te zien op een niet onplezierige plek...
0
geplaatst: 22 december 2005, 19:13 uur
starbright boy schreef:
Niets al te spannends hoor, een paar maanden als magazijnmedewerker in de cd-fabriek annex magazijn (inmiddels is die vestiging verkocht). Toen kon je nog wel voor een appel en een ei een cd of dvd per gewerkte week in het personeelswinkeltje kopen. Dat was toch wel een van de leukere kanten van het werk.
klopt, is overgenomen door Media Motion
EMI blijft wel opdrachtgever
ikzelf werk bij AGI Media Packaging (je schaamt je toch kapot voor zo'n naam
) ligt precies achter EMI en deze is dus met ongeveer 75% onze belangrijkste klant en het was nog een flink getouwtrek (is dit goed Nederlands, of touwgetrek?) of Media Motions ons mee zou nemen
uiteindelijk wel, dus, met een contract voor voorlopig 3 jaar.
0
Sietse
geplaatst: 22 december 2005, 22:27 uur
goed alweer wat van mij, maar kan het niet laten. Ik had afegelopen zaterdag een gala vanuit de facultaire studievereniging...
en zie hier wat niemand ooit nog zal mee maken (denk ik) Sietse in een rokkostuum
Helaas geen foto's van mij en mijn date (zouden verkeerd belicht zijn...klote fotograaf) alleen, vandaar eerste deze groeps foto...de jonge dame in de olijf groene jurk (hier een beetje bruinig door de foto/licht inval) was mijn date. (ze vermoordt me nu waarschijnlijk, dus niet doorvertellen) Ik ben nog steeds die jonge met bril en baard.

Dit ben ik samen met een goede vriendin, de vriendin van een van mijn beste vrienden

ik denk dat dit voorlopig wel ff de laatste van mijn foto's zijn.
en zie hier wat niemand ooit nog zal mee maken (denk ik) Sietse in een rokkostuum
Helaas geen foto's van mij en mijn date (zouden verkeerd belicht zijn...klote fotograaf) alleen, vandaar eerste deze groeps foto...de jonge dame in de olijf groene jurk (hier een beetje bruinig door de foto/licht inval) was mijn date. (ze vermoordt me nu waarschijnlijk, dus niet doorvertellen) Ik ben nog steeds die jonge met bril en baard.

Dit ben ik samen met een goede vriendin, de vriendin van een van mijn beste vrienden

ik denk dat dit voorlopig wel ff de laatste van mijn foto's zijn.
0
geplaatst: 22 december 2005, 22:37 uur
Je lijkt op die laatste foto een beetje op het mentale beeld dat ik van die "gevonden pianist" heb 

0
Sietse
geplaatst: 22 december 2005, 22:38 uur
lol...
die vriend van me stond te kijken en ik stak net voor de foto mijn tong naar hem uit
kijk daarom een beetje raar.
die vriend van me stond te kijken en ik stak net voor de foto mijn tong naar hem uit

kijk daarom een beetje raar.
0
geplaatst: 22 december 2005, 22:42 uur
Allmusic schreef:
Volgens mij is ze tussen de knoopjes door zijn borsthaar aan het kroelen om haar vriendje, die de foto moest nemen, jaloers te maken.
Ik wist nog niet dat ik een vriendje had

0
geplaatst: 25 december 2005, 05:01 uur
0
geplaatst: 25 december 2005, 11:42 uur
SelmaDuim schreef:
(afbeelding)
Een kleine Starbright Boy en een nog kleinere SelmaDuim.
(afbeelding)
Een kleine Starbright Boy en een nog kleinere SelmaDuim.

waarom moet ik meteen aan de film Tillsammans denken?

0
geplaatst: 25 december 2005, 14:40 uur
0
geplaatst: 25 december 2005, 15:04 uur
herman schreef:
Bij mij geeft Hyves een foutmelding.
(quote)
Bij mij geeft Hyves een foutmelding.

Bij mij niet Herman. Hoe heet Herman opp hyves?

* denotes required fields.