De Site / Gebruikers / Op vakantie!
zoeken in:
0
geplaatst: 1 juli 2006, 12:47 uur
Ik vertrek morgenvroeg (rond half 5) naar Oostenrijk. In het Zillertal in de buurt van Innsbruck. Na 1 week brengen mijn ouders maar een km of 200 verderop naar de jachthut van m'n oom (in Oberfellach) Daar is dan een werkweek met een man of 15, en dan 's avonds wat jagen en drinken
En de 3e week ga ik weer terug naar de camping. En de 23e ofzo kom ik weer terug.
En de 3e week ga ik weer terug naar de camping. En de 23e ofzo kom ik weer terug.
0
geplaatst: 1 juli 2006, 17:48 uur
Een werkweek? En dan nog eens in Oostenrijk, het klinkt allemaal een beetje raar.
0
geplaatst: 1 juli 2006, 19:30 uur
Bij mij wordt het ook dit jaar bescheiden.... vijf daagjes naar Zwitserland (waar ook mijn broer woont - goedkope overnachtingen dus) eind juli en drie daagjes Duitsland (+ Simple Minds concert in Braunschweig) eind augustus...
En eind september drie daagjes Ardennen (nu ja: vrijdagavond tem zondagavond).
En eind september drie daagjes Ardennen (nu ja: vrijdagavond tem zondagavond).
0
geplaatst: 1 juli 2006, 20:22 uur
Van de zomer wordt het helemaal niks. Vrienden gaan met z'n allen naar Kreta, maar ik heb het niet zo op de vakantiecultuur daar. Bovendien kost het een godsvermogen, dus leek het me beter om maar niet mee te gaan.
Wel zijn er vergaande plannen om in de herfst naar de USA te gaan. Vriend van me gaat in San Diego studeren en dan willen we hem een weekje gaan bezoeken. Dat lijkt me wel erg gaaf, een beetje de Amerikaanse stadscultuur opsnuiven(lees: Elke dag bij de Wendy's zitten om gigantische hamburgers te verorberen met 2 liter cola om die halve koe weg te spoelen.
Wel zijn er vergaande plannen om in de herfst naar de USA te gaan. Vriend van me gaat in San Diego studeren en dan willen we hem een weekje gaan bezoeken. Dat lijkt me wel erg gaaf, een beetje de Amerikaanse stadscultuur opsnuiven(lees: Elke dag bij de Wendy's zitten om gigantische hamburgers te verorberen met 2 liter cola om die halve koe weg te spoelen.
0
geplaatst: 1 juli 2006, 20:40 uur
gemaster schreef:
lees: Elke dag bij de Wendy's zitten om gigantische hamburgers te verorberen met 2 liter cola om die halve koe weg te spoelen.
lees: Elke dag bij de Wendy's zitten om gigantische hamburgers te verorberen met 2 liter cola om die halve koe weg te spoelen.

0
geplaatst: 2 juli 2006, 02:44 uur
gemaster schreef:
Jij hebt wel een erg stereotype-beeld van de Amerikanen! Ik neem aan dat jij op klompen loopt, een veld vol tulpen hebt en veel wiet rookt?

0
geplaatst: 2 juli 2006, 06:03 uur
Ik heb geen stereotype beeld, ik ga juist het stereotypebeeld zelf beleven om te kijken of het waar is.
0
geplaatst: 4 juli 2006, 10:13 uur
Stap morgen op de fiets en hoop over 4 weken in Sevilla te zijn, alwaar ik Spaans ga leren. Ben eind augustus weer terug. Ik wens iedereen een voortreffelijke zomer!!!!!!!!!
0
geplaatst: 4 juli 2006, 10:21 uur
lebowski schreef:
Stap morgen op de fiets en hoop over 4 weken in Sevilla te zijn, alwaar ik Spaans ga leren. Ben eind augustus weer terug. Ik wens iedereen een voortreffelijke zomer!!!!!!!!!
WHAT THE F...
Wat een superplan man.

Heel veel plezier en succes.
0
geplaatst: 4 juli 2006, 11:16 uur
andré schreef:
Jij hebt wel een erg stereotype-beeld van de Amerikanen! Ik neem aan dat jij op klompen loopt, een veld vol tulpen hebt en veel wiet rookt?
(quote)

foto genomen in LA, niet bij Wendy's (ik heb trouwens begrepen dat de In n Out beter is en die zit denk ik ook in San Diego, dus voor wat wisseling in dieet is dat welicht een idee? Ik mocht daar niet naartoe van de gezondheidsfreaks waar ik bij logeerde dus ik heb dit van horen zeggen. Ze keken ook als een oorwurm naar onderstaand bord eten. Ik niet!
:
een halve maaltijd, een lunchgerecht, letterlijk echt de helft van een echte maaltijd!
verder ben ik op een feestje geweest waar in de tuin de wilde begroeiing heel sneaky de weedplantjes maskeerde, dus er is voor ieder wat wils!
0
geplaatst: 4 juli 2006, 11:52 uur
lebowski schreef:
Super !!!

Veel plezier ...en eh, als je moe wordt onderweg, dan hebben ze daar in Spanje vast wel de nodige middeltjes voor

0
Ace
geplaatst: 4 juli 2006, 12:35 uur
andré schreef:
(quote)

Amerika is één van de weinige landen waar praktisch elk stereotype op waarheid berust is, uitzonderingen daar gelaten uiteraard

0
Ace
geplaatst: 4 juli 2006, 12:37 uur
Mijn plannen voor 2006:
- eind juli een weekje Italie... Beetje pizza's eten en bier drinken.
- eind september een weekendje Liverpool alwaar de plaatselijke LFC het vreselijke Tottenham met wat geluk van de mat gaat spelen op Anfield. Daar ben ik dan bij natuurlijk en de rest van de tijd wordt het bier proeven...
- Ergens half november de zon opzoeken op de Canarische Eilanden...
- eind juli een weekje Italie... Beetje pizza's eten en bier drinken.
- eind september een weekendje Liverpool alwaar de plaatselijke LFC het vreselijke Tottenham met wat geluk van de mat gaat spelen op Anfield. Daar ben ik dan bij natuurlijk en de rest van de tijd wordt het bier proeven...

- Ergens half november de zon opzoeken op de Canarische Eilanden...
0
geplaatst: 4 juli 2006, 12:50 uur
Ik ga 18 juli naar Marmaris.
Ook bier proeven, net als Ace.
Het enige waar ik een beetje tegen op zie, is de temperatuur van 45 graden..... Maar goed, dan spring ik wel in de zee.
Iemand al eens in Marmaris geweest?
Ook bier proeven, net als Ace. Het enige waar ik een beetje tegen op zie, is de temperatuur van 45 graden..... Maar goed, dan spring ik wel in de zee.
0
geplaatst: 4 juli 2006, 12:56 uur
0
geplaatst: 4 juli 2006, 12:57 uur
30 juli taaien we met de hele zooi af om 15 dagen in de gebraden-kip-houding op Mallorca te gaan liggen.
0
geplaatst: 4 juli 2006, 13:16 uur
rayman schreef:
30 juli taaien we met de hele zooi af om 15 dagen in de gebraden-kip-houding op Mallorca te gaan liggen.
Succes met al die Duitsers!!!
0
geplaatst: 4 juli 2006, 13:20 uur
Nicolage Rico schreef:
Ook bier proeven, net als Ace.
Het enige waar ik een beetje tegen op zie, is de temperatuur van 45 graden..... Maar goed, dan spring ik wel in de zee.
Ook bier proeven, net als Ace. Het enige waar ik een beetje tegen op zie, is de temperatuur van 45 graden..... Maar goed, dan spring ik wel in de zee.
Ja, erg mooi, erg druk

0
Ace
geplaatst: 4 juli 2006, 13:21 uur
Bij ons zit een shoarmatent die Marmaris heet. Aangezien het daar geen 45 graden is, zul je die niet bedoelen. Dus nee, ik ben nog nooit in Marmaris geweest 
Ik ga in november ook naar zo'n eiland... Dan zijn de Duitsers weg en zitten de Engelsen er. Ik vraag me af wat je beter kan hebben.

Ik ga in november ook naar zo'n eiland... Dan zijn de Duitsers weg en zitten de Engelsen er. Ik vraag me af wat je beter kan hebben.
0
geplaatst: 4 juli 2006, 13:29 uur
0
geplaatst: 4 juli 2006, 13:35 uur
lebowski schreef:

Nou eh veel plezier enzo.
Hasta La Vista

0
geplaatst: 4 juli 2006, 13:42 uur
Ik ben inmiddels ook aan het aftellen, vertrek a.s. maandag om 3,5 week te gaan rondtrekken in Madagascar. 

1
geplaatst: 4 juli 2006, 15:19 uur
rayman schreef:
Tenks. En jij met de turken en de russen.
(quote)
Tenks. En jij met de turken en de russen.

Die russen zitten er toch alleen in juni (hoop ik)??
Dat schijnt een smerig volkje te zijn.....
Ik ga op vakantie en ik neem mee..... traangas.
0
geplaatst: 4 juli 2006, 15:25 uur
Ruby1966 schreef:
17 jaar geleden, telt dat ook?
(quote)
17 jaar geleden, telt dat ook?

Tuuuurlijk telt dat!

0
geplaatst: 4 juli 2006, 15:30 uur
Ruby1966 schreef:
Het zal er nu wel ietsje anders uitzien....
(quote)
Het zal er nu wel ietsje anders uitzien....
Nee joh, jij ziet er ook nog precies hetzelfde uit, toch?
* denotes required fields.